SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Waar stoor JIJ je aan in de sauna?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Tips, reactie's, opmerkingen etc.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Waar stoor JIJ je aan in de sauna?
1. Klantonvriendelijkheid: Receptie/thermenmedewerkers/horecamedewerkers
11%
 11%  [ 16 ]
2. Publiek (bv. kletsen in de sauna of deur open laten staan van cabine, groeperingen)
38%
 38%  [ 52 ]
3. Onverzorgdheid of slecht onderhouden sauna
33%
 33%  [ 45 ]
4. Betaalbaarheid (bv. duur entree, eten/drinken of behandelingen)
12%
 12%  [ 17 ]
5. Cabines die het niet (goed) doen
2%
 2%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 134

Auteur Bericht
Ricardo
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Jul 24, 2007 1:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wassen moeten ze toch en als ze het dan opvouwen komen ze vanzelf de nummers tegen - dus zoveel extra werk is het niet - kunnen ze naderhand ook gelijk zien wie er niet met zijn fikken van andermans spullen af kunnen blijven.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Opticala
Los entree

BerichtGeplaatst: Za Aug 11, 2007 5:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik stoor me persoonlijk voornamelijk aan echt geluidsruchtige mensen en kinderen. Een tijdje terug hadden mensen een kereltje mee van een jaar of anderhalf, was een loeihete dag en begrijpelijk bleef het kind maar dreinen en huilen. Stoort je toch in je rust. Nu ik een rijbewijs heb ga ik dan ook niet meer naar sauna's waar kinderen in mogen.
vbt
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Za Aug 11, 2007 9:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Normaal ben ik iemand van het pricipe "leef en laat leven" ieder mens heeft zijn eigenheid, maar ik merk wel des te meer men zich verdiept in de exacte gebruiken van het saunaën, des te vaker dat je je begint te ergeren aan hygiënische fouten bij anderen. Als men ongedoucht in het dompelbad springt, dan ben ik( en al de anderen) het wel die later in de ander zijn zweterige boel kan gaan dompelen! Mad Ook het onvolledig benutten van de handoek is zoiets, mijn handdoek wordt ook natter wanneer ik me volledig op de handdoek plaats en niet alleen met de bips. enz... We kunnen er uren over doorbomen maar het probleem blijft bestaan. Ik geloof soms dat het aangewezen is voor een gedetaïleerde lijst van regels en gebruiken ter beschikking te stellen in elk complex zodat nieuwelingen zich voldoende kunnen informeren voor bepaalde gebruiken en handelingen wanneer men er nog niet mee vertrouwd is. Het is niet zo fijn om in het begin met je neus in het 'reglement' te zitten, maar eens je dit weet, dan weet je het ook voor altijd en heeft iedereen er baat bij. (niet iedereen leest dit forum of informeert zich voor men de eerste keer gaat) Wink
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Aug 13, 2007 3:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Eén van de grootste ergernissen blijkt toch de mens/bezoeker/gast zelf te zijn. Over het algemeen zijn de saunacomplexen zelf wel in orde maar het publiek wat rond loopt bepaalt in grote mate hoe de sfeer is.

Regels en voorschriften zijn vaak duidelijk aangeplakt of staan op borden geschreven, het probleem is echter dat een grote groep mensen die niet leest (of WIL lezen!) en gewoon doet wat ze zelf willen.
Ze denken waarschijnlijk ik betaal ervoor dus doe ik ook waar ik zin in heb.
Zo werkt het echter niet.
Je bent nu eenmaal niet alleen en er wordt verwacht dat je rekening houdt met anderen.

Borden als "STILTE", "LIGBEDDEN NIET ONNODIG BEZET HOUDEN" zijn er niet voor niets.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
robbie
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Do Dec 27, 2007 1:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

onverzorgde, niet goed onderhouden of niet goed schoongehouden onderdelen. Crying or Very sad
jort
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Do Dec 11, 2008 8:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

waar ik me het meest aan stoor is de klantonvriendelijkheid. Gisteren naar thermen holiday geweest in schiedam, de sauna's en opgietingen waren ala vanouds...erg goed dus. De vriendelijkheid en servicegerichtheid van met name horeca en balie personeel is slecht. Lang wachten voor je bestelling opgenomen word.... word daarintegen wel snel gebracht. Wilden een hapje eten in het grand cafe, ze serveren daar een drie gangen menu, navraag gedaan bij bedienend personeel aangezien het donker was in grand cafe , verteld werd dat je daar alleen met reservering terecht kon ;( dat wat al anders dan voorheen maar goed kan veranderd zijn, er werd wel bij verteld dat je evt bij de receptie nog kon reserveren. Ok naar de receptie gelopen, en gevraagd of reserveren nog mogelijk was, na een moment van twijfel vermelde de dame achter de balie dat het grand cafe op woensdag gesloten is.... Raar, staat verder ook nergens vermeld en vorige keer waren we er ook op een woensdag en konden we er wel eten. In alle gevallen waren de reacties van het personeel niet erg meewerkend en klonk het niet al te vriendelijk, ik denk dat een gastvrijheidstraining op zijn plaats is daar....

De faciliteiten zijn top maar wij gaan voortaan naar de afhaal chinees als we daar zijn geweest!
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Vr Dec 12, 2008 2:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

jort schreef:
waar ik me het meest aan stoor is de klantonvriendelijkheid. Gisteren naar thermen holiday geweest in schiedam, de sauna's en opgietingen waren ala vanouds...erg goed dus. De vriendelijkheid en servicegerichtheid van met name horeca en balie personeel is slecht. Lang wachten voor je bestelling opgenomen word.... word daarintegen wel snel gebracht. Wilden een hapje eten in het grand cafe, ze serveren daar een drie gangen menu, navraag gedaan bij bedienend personeel aangezien het donker was in grand cafe , verteld werd dat je daar alleen met reservering terecht kon ;( dat wat al anders dan voorheen maar goed kan veranderd zijn, er werd wel bij verteld dat je evt bij de receptie nog kon reserveren. Ok naar de receptie gelopen, en gevraagd of reserveren nog mogelijk was, na een moment van twijfel vermelde de dame achter de balie dat het grand cafe op woensdag gesloten is.... Raar, staat verder ook nergens vermeld en vorige keer waren we er ook op een woensdag en konden we er wel eten. In alle gevallen waren de reacties van het personeel niet erg meewerkend en klonk het niet al te vriendelijk, ik denk dat een gastvrijheidstraining op zijn plaats is daar....

De faciliteiten zijn top maar wij gaan voortaan naar de afhaal chinees als we daar zijn geweest!

Wat een vergelijking, de afhaal Chinees met Thermen Holiday (restaurant). Dan is dat laatste normaal gesproken toch wel beter. Confused
En bij de afhaal Chinees moet je nog altijd sambal bij nemen om het warm te krijgen terwijl je in een goede saunacabine het ook goed warm kan krijgen, maar dan zonder je mond te branden (bij wijze van spreken). Ik vraag me trouwens af of er ook een sambal opgieting bestaat. Smile
Naar boven
jort
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Vr Dec 12, 2008 6:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kevin8 schreef:
jort schreef:

Wat een vergelijking, de afhaal Chinees met Thermen Holiday (restaurant). Dan is dat laatste normaal gesproken toch wel beter. Confused
En bij de afhaal Chinees moet je nog altijd sambal bij nemen om het warm te krijgen terwijl je in een goede saunacabine het ook goed warm kan krijgen, maar dan zonder je mond te branden (bij wijze van spreken). Ik vraag me trouwens af of er ook een sambal opgieting bestaat. Smile

Ik heb het niet over de kwaliteit van het eten maar puur over de service....en als die niet goed ik kan het eten nog wel erg goed zijn maar dan zit ik liever thuis. Heb verder geen enkele aanmerking op de kwaliteit van de sauna in Schiedam die is uit de kunst en ook de opgieting gisteren was uitstekend! Volgens mij was de laatste opgieting die we gedaan hebben ook door iemand uitgevoerd die hier regelmatig schrijft Wink
Naar boven
Adtje K
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Vr Dec 12, 2008 6:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben vandaag in Schiedam geweest en de service was gewoon top.
Vriendelijk bij de receptie, restaurant kortom een top dag geweest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
SaunaBar
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Za Dec 13, 2008 6:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik blijf gemengde gevoelens houden bij Thermen Holiday, tis elke keer anders maar er is wel altijd wel wat.
Dan de service, dan weer de extreme drukte, soms de hygiëne. (vooral als het druk is)
1 ding blijft wat mij betreft altijd goed en dat zijn de opgietingen. Wat mij betreft zijn zij daarin één van de beste.
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Zo Dec 14, 2008 6:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tsja, d'r is maar één Marion, en die kan ook niet overal tegelijk zijn en ook niet 24u per dag in TH zijn. Maar ze doet haar best en haar collega's volgens mij ook, al valt er af en toe een steekje. Maar in welk (groot) saunabedrijf niet?
Wink
Naar boven
jort
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Ma Dec 15, 2008 11:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

kevin8 schreef:
Tsja, d'r is maar één Marion, en die kan ook niet overal tegelijk zijn en ook niet 24u per dag in TH zijn. Maar ze doet haar best en haar collega's volgens mij ook, al valt er af en toe een steekje. Maar in welk (groot) saunabedrijf niet?
Wink

daar gaat het niet over...de sauna's zijn top, maar vooral de horeca en de receptie zijn bar slecht...
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Ma Dec 15, 2008 3:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

jort schreef:
kevin8 schreef:
Wink

daar gaat het niet over...de sauna's zijn top, maar vooral de horeca en de receptie zijn bar slecht...

Ook de horeca en receptiemedewerkers zijn collega's van Marion, want volgens mij is het nog altijd één bedrijf. En als je niet (meteen) een opbouwende/objectieve reactie achterlaat of mailt, kan Sherita Narain of een van de verantwoordelijke managers er ook niets mee doen. Mijn ervaring met TH is, is dat de intenties goed zijn, ook van het receptie en bar/restaurant personeel, maar dat men daar ook wel eens, net zoals elders, een steekje laat vallen. Wink
Naar boven
Kattenhuis
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Dec 16, 2008 12:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik stoor mij regelmaig aan het praten in sauna's en dat heb ik het vooral over het luidop tegen elkaar zitten kletsen door mensen. Dat men eens wat zegt is nog daaraan toe maar continu en hard dat stoort wel. Het kan toch wel zachtjes en zeker niet continu.
Naar boven
jort
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Di Dec 16, 2008 8:22 am    Onderwerp: Reageer met quote

kevin8 schreef:
jort schreef:
kevin8 schreef:
Wink

Ook de horeca en receptiemedewerkers zijn collega's van Marion, want volgens mij is het nog altijd één bedrijf. En als je niet (meteen) een opbouwende/objectieve reactie achterlaat of mailt, kan Sherita Narain of een van de verantwoordelijke managers er ook niets mee doen. Mijn ervaring met TH is, is dat de intenties goed zijn, ook van het receptie en bar/restaurant personeel, maar dat men daar ook wel eens, net zoals elders, een steekje laat vallen. Wink

heb er al vaker een opmerking over gemaakt, maar het word er niet beter op, er werd bij vertrek niet eens gevraagd of alles naar wens was....Dus ik denk dat men zich daar dan ook niet in interesseerd, waar ik werk (grote horeca) gaat dat toch wel even allemaal anders...We hoeven niet alles goed te praten natuurlijk is geen op zichzelf staand geval is een tendens die al even gaande is.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Tips, reactie's, opmerkingen etc. Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende
Pagina 11 van 13

Ga naar: