SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

De Veluwse bron

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Noorden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Arthur69
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Mei 10, 2015 3:36 pm    Onderwerp: De Veluwse bron Reageer met quote

Gisteren (zaterdag 9 mei 2015) naar de Veluwse bron geweest. Gewoon op de gok gegaan; in het achterhoofd dat het vakantie is en dat het daar zo groot is dat er vast wel plaats zal zijn. Dat was ook zo. Aangekomen om 15:00 en gevraagd naar een dinerarrangement. Voor Ä 39,95 dus binnen inclusief dinerbuffet. Daar is terloops wel een en ander bijgekomen, maar dat ter zijde. Na van o.a. de FInse sauna, het zoutbad en de lavendelsauna gebruik te hebben gemaakt om 19:00 aan het dinerbuffet. Plaatsje gezocht en net toen ik zat ging het brandalarm af. Ik zat er heel fijn recht onder. Even een inschatting gemaakt wat iedereen moest gaan doen, maar na ongeveer 1 minuut kwam de mededeling dat we er niet op hoefde te reageren. Wel zo'n 4 minuten onder een gillend alarm gezeten. Enige tijd later begon hij weer te gillen , maar die stopte gelukkig al na ťťn keer. Om 20:00 verder gegaan en eerst even in de rust ruimte mijn eten laten zakken. De laatste opgieting van de avond om 21:30 nog bijgewoond. Wat een beleving!
Ik heb natuurlijk wel eerder opgietingen meegemaakt, maar ik vond deze best bijzonder.
De saunameester was Anies. Deze deed zijn verhaal en zette wat muziek op. Ik verwachtte het gebruikelijke, maar dat had ik mis. Het werd een soort dansje met de handdoek wat hij opvoerde om de lucht te verspreiden. Later ging hij over op de waaier om daarna een soort finale weer met de handdoek te doen. Echt bijzonder. Hij werd ook uitdrukkelijk gecomplimenteerd door meerdere. Bij deze nogmaals bedankt Anies.
Uiteindelijk om 23:30 richting huis gegaan. Fijne dag gehad.
Dinsdag op naar dagje Elysium. (Je moet toch wat doen in je vakantie Laughing )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Noorden Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: