SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

zwaluwhoeve

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Noorden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wl.t
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Feb 10, 2015 2:04 pm    Onderwerp: zwaluwhoeve Reageer met quote

weet er iemand hoe het nu is bij de zwaluwhoeve ? er schijnt verbouwd te zijn/worden maar hoe staat het daarmee ? ik zie ze weer veel op vakantieveilingen en ik dacht dat er niet zoveel gasten meer werden toegelaten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sauna_fan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Feb 10, 2015 8:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat weet ik wel , het is inderdaad lang zodruk niet meer. Men heeft nieuwe sauna's gemaakt op de plaats van de oude kleedkamers. Ook in de tuin nieuwe sauna' lavendel en rozen dacht ik. De nieuwe kleedkamers zijn zeer ruim van opzet en verplaatst naar het de vroegere opkamer, daar zijn tevens douches gemaakt. Het Voorhuijs is vervallen en men heeft daar een nieuw restaurant gemaakt genaamd eindeloos ruim van opzet inclusief een serre. In de 'boomgaard' kleine leuke sauna tjes van die tonnetjes. Ik vind ze erg leuk. Dat is het wel in het kort. Zeker de moeite waard om eens te gaan kijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Zo Feb 15, 2015 9:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet het want we zijn toevallig afgelopen week naar de Zwaluwhoeve geweest.
Ik was een regelmatige bezoeker aan de Zwaluwhoeve maar ben vanwege persoonlijke omstandigheden bijna niet meer naar de sauna geweest.

Ik ken de Zwaluwhoeve goed maar er is zeker heel veel veranderd.
De overname door IWR heeft een metamorfose te zien gegeven.
De kleedkamers beneden zijn naar boven verplaatst naar de voormalige opkamer en ex- fitness ruimte.
De opzet is veel ruimer dan voorheen en ademt rust en een luxe sfeer uit.
De receptie is ook aangepast en niet meer druk bij binnenkomst. Wij hadden afgelopen week twee mensen voor ons en waren snel aan de beurt.
Voorheen stond je soms buiten in de rij!

Er zijn ook veel minder bezoekers zodat het overal aangenaam rustig is.
Er zijn wel mensen maar het is gewoon rustig. Voorheen waren er wel twee keer zoveel.
De restaurants zijn ook vernieuwd de inrichting maar ook wat men te bieden heeft.
Op de plek van het buffet restaurant zit nu Eindeloos wat een soort zelfbediedingsrestaurant is. Bij de balies bestel je wat je wilt de bestelling wordt dan direct gemaakt door de kok. Daarna reken je bij de kassa af met je sleutel.

Beneden zijn er nieuwe sauna's bijgekomen en is de indeling aangepast zodat er logische looproutes zijn ontstaan.
Er is een infrarood sauna bijgekomen totaal zijn er nu dus vier.

Het enige wat nog gedaan moet worden is het vervangen van het Turkse stoombad beneden op het plein. Boven is er nog een Turks stoombad dus het is tijdelijk eentje minder.

Kortom, ik ben blij verrast en vond de Zwaluwhoeve al compleet echter nu nog luxer en een rustige sfeer mede door veel minder bezoekers en dat is prettig.
De entree prijs is helaas wel wat verhoogd maar komt wel overeen met het aanbod.
De stijl is met de Veluwse Bron te vergelijken.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Noorden Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: