SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Tips voor Elysium KORTING??

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Internet / Kortingsbonnen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kimmm
Los entree

BerichtGeplaatst: Di Nov 22, 2011 11:13 am    Onderwerp: Tips voor Elysium KORTING?? Reageer met quote

Heeft er iemand een goeie tip?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jort
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Di Nov 22, 2011 11:59 am    Onderwerp: Reageer met quote

nee helaas zoek ook nog leuke aanbieding, jammer genoeg doen ze niet meer met de optimelactie mee
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Di Nov 22, 2011 12:39 pm    Onderwerp: Re: tIPS VOOR eLYSIUM KORTING?? Reageer met quote

Kimmm schreef:
Heeft er iemand een goeie tip?

De enige tip die ik zo snel kan bedenken is de volgende:
http://www.pmavoordelen.nl/kortingsbon/sauna-elysium/
Wink
Naar boven
Sauna_fan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Nov 22, 2011 3:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je inschrijven voor de belance infoblaadje van elysium verschijnt ieder kwartaal met diverse kortingsbonnen waaronder 30 % op entree. Vraag maar aan de balie voor inschrijvingskaartje.
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Di Nov 22, 2011 5:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sauna_fan schreef:
Je inschrijven voor de belance infoblaadje van elysium verschijnt ieder kwartaal met diverse kortingsbonnen waaronder 30 % op entree. Vraag maar aan de balie voor inschrijvingskaartje.

Die was ik ook vergeten, terwijl ik die ook ieder kwartaal ontvang. Embarassed
Er zit ook wel eens een bon bij die bij besteding van minimaal 40 euro recht geeft op een volgend entree voor de helft van de prijs.
En de ANWB heeft ook een kortingsactie:
https://www.anwbentreebewijs.nl/aanbieding/28/kuuroord-elysium-centre-for-well-being
Wink
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Do Dec 08, 2011 12:02 pm    Onderwerp: Re: 小姐 Reageer met quote

wade1207 schreef:
Ik ben al op zoek naar een goed product. Mijn ogen vielen hier. Dit kan niet alleen hef mijn problemen. Je overal, of hoe is dit mogelijk? Dank u bij voorbaat. U kunt proberen te klikken op de onderstaande link

mod-edit (bigfoot): graag geen spam citeren!!!!!!!!!!!!!!!!!:

Ik wist niet dat je korting krijgt bij Elysium als je met UGGs aan je voeten arriveert.
Die korting kan 'wade1207' dan weer goed gebruiken voor een taalcursus Nederlands en dan kan ik hem/haar uiteraard ook de luistersauna aanbevelen. Razz
Naar boven
kuijpie
Los entree

BerichtGeplaatst: Za Dec 17, 2011 9:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Via Groupon is er vandaag een actie om met 2 personen naar Elysium te gaan. Alleen vandaag te bestellen!
klik hier
Naar boven
Sauna_fan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Vr Okt 19, 2012 12:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ontving deze week weer de BELANCE het infoblaadje van elysium (op papier) want per 2013 gaat men digitaal. In het blaadje was te lezen dat wanneer je jezelf aanmeld voor de nieuwsbrief je een GRATIS entree ontvangt. Klik op de link en je kunt jezelf aanmelden.

www.elysium.nl/nieuwsbrief

Verder de gebruikelijke 30 % entree kortingsbon en daarop staat weer
"kom nog eens terug "
Als je de bon inlevert ontvang je NOG een kortingsbon van 30 %
Doe er je voordeel mee.
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Vr Okt 19, 2012 5:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sauna_fan schreef:
Ik ontving deze week weer de BELANCE het infoblaadje van elysium (op papier) want per 2013 gaat men digitaal. In het blaadje was te lezen dat wanneer je jezelf aanmeld voor de nieuwsbrief je een GRATIS entree ontvangt. Klik op de link en je kunt jezelf aanmelden.

www.elysium.nl/nieuwsbrief

Verder de gebruikelijke 30 % entree kortingsbon en daarop staat weer
"kom nog eens terug "
Als je de bon inlevert ontvang je NOG een kortingsbon van 30 %
Doe er je voordeel mee.

LET OP: Alleen aanmelden voor de 'digitale' nieuwsbrief is niet voldoende voor een 'gratis' entreebewijs. Je dient namelijk ook nog een orginele bon (fotokopieŽn worden niet geaccepteerd) uit het blaadje BŤlance mee te nemen evenals een kopie van de speciale mail omtrent deze actie die je krijgt na aanmelding (je krijgt 2 mailtjes, een voor activering van de nieuwsbrief en eentje voor deze actie)!!!!
Wink
Naar boven
AnjaK
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 04, 2013 11:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zie dat dit een oud forum topic is, maar Elsyium blijft actueel en is een erg mooie sauna, vind ikzelf tenminste!. Misschien kan ik iemand nog wel helpen met mijn tip. Hier kun je vaak goede acties vinden om met korting naar het elysium te gaan. http://www.kortingelysium.nl
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Internet / Kortingsbonnen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: