SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

All Card

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Vraag & Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Kent u de "Allcard"? zo ja hoe is uw ervaring?
nee
92%
 92%  [ 12 ]
ja, zijdelings
0%
 0%  [ 0 ]
ja,goede ervaringen mee
7%
 7%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 13

Auteur Bericht
P-A-N-G
Gast

BerichtGeplaatst: Di Mei 24, 2011 10:00 am    Onderwerp: All Card Reageer met quote

Wij werden vandaag benaderd door iemand die de zgn Allcard verkoopt, deze kaart kun je als saunaganger kopen (Ä25,=) en dan kun je voor 1/2 entree in de sauna.
Kent iemand van jullie deze kaart cq organisatie?
Naar boven
Bigfoot
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Mei 24, 2011 12:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nooit van gehoord, maar ze hebben een internet site:

http://www.allcard.nl/

Het komt er zeker op neer dat die 25 euro voor de Allcard organisatie is, en dat jullie als sauna de korting voor je rekening moeten nemen?

Ik zou er niet mee in zee gaan. Kun je beter zelf een actie bedenken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
whulsbergen
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Di Mei 24, 2011 2:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het ziet er heel schimmig uit allemaal.

- Je moet 25 euro betalen.
- Op de site is niks te vinden over 50% korting.
- De voorwaarden slaan helemaal nergens op, gaan over betalingstermijnen en lijken van een willekeurige site geplukt.

Het zou me niets verbazen dat ze over een paar maanden ineens "failliet" zijn.

OPPASSEN!!
Naar boven
Bigfoot
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Mei 24, 2011 2:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou ook eens navragen of die andere sauna's hier wel toestemming voor hebben gegeven.
Naar boven
P-A-N-G
Gast

BerichtGeplaatst: Di Mei 24, 2011 2:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wij zetten zelf ook de nodige vraagtekens, maar even navraag doen leek ons niet verkeerd
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Di Mei 24, 2011 4:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het typische is, is dat de url (website) adressen van de saunabedrijven die vermeld worden niet aanklikbaar zijn. Het bedrijf achter de "Allcard" is gevestigd aan de Vlamoven te Arnhem, dat is een industrieterrein nabij Presikhaaf. Er zijn daar oa. de nodige autobedrijven, installatiebedrijven en technische groothandel(s) gevstigd.
De website hoster is volgens mij dezelfde die oa. Albert Heijn en ProRail bedient, dus ze hebben blijkbaar wel ambities. Iets wat ik niet meteen zou zeggen over de vermelde saunabedrijven. De vermelde saunabedrijven Westenberg en Saunastate zijn dacht ik ook gelieerd aan elkaar.
Ik zou inderdaad maar eerst even oppassen en voorlopig eerst de kat uit de boom kijken.
Wink
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Mei 24, 2011 7:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Allcard B.V. is een BV dus lijkt geen eenmanszaakje.

Dit is geen garantie op succes natuurlijk want voor de rest is er weinig te vinden over dit bedrijf behalve dat het ingeschreven staat bij de KvK maar ook dat zegt niet alles.

Voordat je in zee gaat met dit bedrijf (als saunaondernemer + klant) zou ik toch meer informatie willen zien.

Ik nodig Allcard BV uit om in dit forum e.e.a. toe te lichten.
We zijn toch wat achterdochtig, neem onze angst weg!
Bigfoot
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Mei 25, 2011 7:14 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dat het een BV is betekent dat de eigenaars bij een faillisement niet persoonlijk aansprakelijk zijn voor hun schulden. Bij een eenmanszaak is dat wel het geval. Dus dit lijkt me nou niet echt in hun voordeel werken hoor......
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Mei 25, 2011 7:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bigfoot schreef:
Dat het een BV is betekent dat de eigenaars bij een faillissement niet persoonlijk aansprakelijk zijn voor hun schulden. Bij een eenmanszaak is dat wel het geval. Dus dit lijkt me nou niet echt in hun voordeel werken hoor......

Dat is juist, maar om een BV op te richten moet je toch nog wel wat doen en een flink startkapitaal hebben.
Bij een "normale" inschrijving bij de KvK is dat niet nodig en ben je voor een paar tientjes klaar. Dit alles is geen garantie op succes, maar het viel me wel op.
Jan60
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Jun 05, 2011 5:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Helemaal niets mis hoor met Allcard! Wij waren door vrienden getipt en hebben 2 kaarten besteld. Voor 25 euri krijg je 2 vrijkaartjes en deze kun je o.a. bij sauna Peize besteden; dan is de investering al weer meer dan terugverdiend! Verder heb je dan het recht op een heel jaar voor halve prijs toegang bij de aangegeven sauna's, en dat is dan weer wat rianter dan Optimel. Kortom hele goede deal. Dit staat gewoon op de Allcard website als je op "meer informatie" klikt (moeilijk hoor Very Happy).
Natuurlijk niet allemaal koek en ei: behalve Peize doen allemaal kleintjes mee. Daar moet je van houden. Gelukkig maakt alleen Peize het voor ons al de moeite waard.
Voor de wantrouwelingen onder ons: het komt inderdaad niet heel vertrouwenwekkend over, maar ik kan melden er al naar volle tevredenheid gebruik van te maken. Verder zie je op de website van Peize ook staan dat ze meedoen met Allcard. En (heel opvallend) alvast de mededeling dat dit per 1 juni 2012 weer afgelopen is.
En nu graag niet allemaal meedoen, want dan wordt het veel te druk in Peize Twisted Evil
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Zo Jun 05, 2011 7:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jan60 schreef:
Helemaal niets mis hoor met Allcard! Wij waren door vrienden getipt en hebben 2 kaarten besteld. Voor 25 euri krijg je 2 vrijkaartjes en deze kun je o.a. bij sauna Peize besteden; dan is de investering al weer meer dan terugverdiend! Verder heb je dan het recht op een heel jaar voor halve prijs toegang bij de aangegeven sauna's, en dat is dan weer wat rianter dan Optimel. Kortom hele goede deal. Dit staat gewoon op de Allcard website als je op "meer informatie" klikt (moeilijk hoor Very Happy).
Natuurlijk niet allemaal koek en ei: behalve Peize doen allemaal kleintjes mee. Daar moet je van houden. Gelukkig maakt alleen Peize het voor ons al de moeite waard.
Voor de wantrouwelingen onder ons: het komt inderdaad niet heel vertrouwenwekkend over, maar ik kan melden er al naar volle tevredenheid gebruik van te maken. Verder zie je op de website van Peize ook staan dat ze meedoen met Allcard. En (heel opvallend) alvast de mededeling dat dit per 1 juni 2012 weer afgelopen is.
En nu graag niet allemaal meedoen, want dan wordt het veel te druk in Peize Twisted Evil

Fijn voor je dat de 'Allcard' bij jou gewoon functioneert, maar het feit dat Peize nu al meedeelt dat ze per 1 juni 2012 niet meer meedoen wil toch ook wat zeggen volgens mij. Daar zal ongetwijfeld meer achter zitten.
En inderdaad zijn het vooral de minder aantrekkelijke kleine saunabedrijven die meedoen. Voor mij zeer zeker geen aantrekkelijke kaart en schijnbaar ook niet voor menig saunabedrijf.
Wink
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Vraag & Antwoord Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: