SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Cockring
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> Vraag & Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

mag een cockring in de sauna
ja
4%
 4%  [ 1 ]
nee
88%
 88%  [ 22 ]
moet iedereen zelf weten
8%
 8%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 25

Auteur Bericht
Emjee
Los entree

BerichtGeplaatst: Ma Nov 01, 2010 4:58 pm    Onderwerp: Cockring Reageer met quote

Ik las in een oud onderwerp, 2006, allemaal negatieve reacties over het dragen van een cockring. Ik draag de hele dag een cockring omdat ik het mooi vind en loop echt niet met een erectie rond!!
Vinden jullie nog steeds dat ik die in de sauna af moet doen, wat ik tot nu toe overigens altijd doe!!
een aantal jaren geleden mocht je als man ook niet intiem geschoren zijn, maar dat is nu gelukkig geen probleem meer.
Graag jullie genuanceerde mening over dit onderwerp
Emjee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
P-A-N-G
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Nov 01, 2010 5:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kan er niet zo mee zitten maar ik denk wel men je raar aankijkt want het word wel behoorlijk met erotiek geassocieerd. Ik denk dat veel saunabeheerders jouw er wel over aan zullen spreken dat een cockring "not done" is en zullen het niet aanmoedigen. Ook veel saunagangers zullen er niet vrolijk van worden. Over de andere kant een piercing en/of tattoo is al geen taboe meer dus waarom geen cockring. Ik durf niet te zeggen hoe er bij ons in de sauna op gereageerd zou worden, ik heb het er met mn dochter nog niet over gehad, maar je snijdt hier wel een punt aan, ik kom hier nog op terug.
Naar boven
Sauna_fan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Nov 01, 2010 6:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je vraagt mijn mening..... hier komt hij dan :

BELACHELIJK !!!!
Naar boven
Erik7
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Nov 01, 2010 7:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je heb tegenwoordig van die dikke metalen (cock)ringen, deze ringen klemmen de boel niet af zoals gewone cockringen dat wel doen. Deze metalen ringen worden als versiering gebruikt, net als piercings end. Op zich heb ik daar zelf niets mee en als een ander daar mee wil lopen moet hij dat weten.
Wat ik niet vind kunnen is een normale coockring die wel degelijk bedoeld is om de penis dikker en groter te houden, dat is te seksistisch en past niet bij een sauna bezoek! Exclamation
Naar boven
Linda 72
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Nov 01, 2010 7:39 pm    Onderwerp: cockring Reageer met quote

Zelf heb ik tegengestemd, omdat ik een opzichtige versiering om de penis niet vind horen in de sauna. Een cockring heeft ook een op seks gerichte functie, terwijl we allemaal weten dat seks in de sauna not done is.
Aan de anderen kant lopen er ook vrouwen met een piercing door een schaamlip.
Vind ik zelf onzin, maar denk wel dat dit eerder wordt geaccepteerd.

Groetjes Linda
Naar boven
Petr@
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Nov 01, 2010 9:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Waar ligt de grens dan? Ik stem voor 'Nee'.
Naar boven
robbie
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Ma Nov 01, 2010 10:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bloot is bloot dus helemaal niets.
Pragel
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Nov 01, 2010 11:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik houd niet van erotische ijzerwaren. Trouwens, als ik mijn bril op houd in de sauna kan ik hem bijna niet vastpakken, zo heet wordt het metalen montuur. Dan lijkt zo'n schaamring me helemaal geen pretje. Kijk maar uit dat hij er niet af schroeit Wink
Meier
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Nov 02, 2010 8:31 am    Onderwerp: Reageer met quote

Nee
Naar boven
Bigfoot
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Nov 02, 2010 10:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb nog nooit iemand met een cockring gezien in een sauna. Het lijkt me ook niet gepast. Ik vind het ook wel raar als je een man ziet met een grote ring door zijn eikel. Maar goed, als je die er verplicht uit moet gaan halen bij een saunabezoek is het wel lastig, omdat ie dan alle kanten op plast (naar links en rechts) en dat wordt het zo'n zooitje in de WC Smile
Naar boven
Emjee
Los entree

BerichtGeplaatst: Di Nov 02, 2010 4:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik geloof dat niet iedereen weet wat een cockring is. Dat is een roestvrijstalen, gepolijste ring die je over je piemel schuift tot voorbij je balzak. Hij zit dus achter je balzak tegen je onderbuik en hangt tegen je ballen. Er wordt niets afgeklemd of zo, je kunt hem de hele dag aan, kunt er gewoon mee plassen en er zit behoorlijk wat speling tussen je piemel en de ring. Gewoon omdat je het mooi vind, of je partner. Je voelt er dus echt niks van. Je kunt hem zo over je balzak terugschuiven, kost heel klein beetje moeite om je ballen er weer door te krijgen, maar wederom, van pijn of erotiek is geen sprake.
Ik ben best verbaasd over de negatieve reacties.

Was gister in de Zwaluwhoeve en mij viel weer op dat nagenoeg iedere man iets aan zijn schaamhaar doet, van helemaal glad tot netjes bijgewerkt.
Nogmaals, 5 jaar geleden was het erotiserend als je intiem geschoren rond liep, nu is het bijna onfris als een man met een bos haar tussen zijn benen rond loopt !!

Nog zo iets is de string of nog erger de g string voor mannen.
Voor de leek, dat is een zakje waar je piemel en balzak in gaan en wat op zijn plaats wordt gehouden door een koordje om het middel en tussen de billen door.
Ik draag ze graag, want je voelt niet dat je ondergoed aan hebt, maar toch is je plasser netjes beschermd. Ook als ik naar de sauna ga, heb ik een g string aan en bij het omkleden nog nooit commentaar op gehad of besmuikte blikken. Blijkbaar is dat wel geaccepteerd ?

Ik hoop echt dat de mening omtrent de penisring zich net zo ontwikkelt als de mening m.b.t. het scheren van schaamhaar door mannen, ik houd goede moed

Beniewd naar de volgende reacties,

Emjee
Naar boven
P-A-N-G
Gast

BerichtGeplaatst: Di Nov 02, 2010 7:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb hier in de groep gegooit (allemaal van het vrouwelijk geslacht) en we zijn tot de conclusie gekomen dat een cockring in de sauna niet kan, want, te veel erotisch, ook grote piercings stellen de dames hier niet op prijs.
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Nov 02, 2010 7:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je uitleg en verhaal vraag om een reactie.
Die kun je dan ook krijgen.

Ik ben tegen het dragen van een cockring, het voegt niets toe en heeft ook niets met de sauna o.i.d. te maken.
Het dragen van tatoeages en piercings en wel geaccepteerd, de reden is wel duidelijk je krijgt dit soort zijn niet makkelijk verstopt. Een piercing verwijderen zou kunnen maar is niet zo eenvoudig. Daar heb ik dan ook geen moeite mee.

Het al dan niet geheel scheren van schaamhaar is al jaren geaccepteerd. Dat is nooit anders geweest en heeft ook niets met erotiek te maken maar met reinheid.
Niks mis mee dus, dit zowel voor dames als voor heren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Linda 72
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Nov 02, 2010 7:55 pm    Onderwerp: cockring Reageer met quote

Kevin, hoe denk jij over het dragen van een cockring? Jij bent iemand die zich goed kan verwoorden. Wink

Groetjes Linda
Naar boven
Bigfoot
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Nov 03, 2010 7:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

Over sommige dingen wil je eigenlijk geen mening hebben. Ik vind de vraag eigenlijk ook te raar voor woorden. Je gaat hier toch ook niet vragen of het gepast is om met een buttplug in naar de sauna te gaan? Wink
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> Vraag & Antwoord Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

Ga naar: