SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Elysium
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jort
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Di Nov 16, 2010 9:18 am    Onderwerp: Re: DE VELUWSE BRON Reageer met quote

robbie schreef:
lieve mensen, ga de volgende keer naar de Veluwse Bron:
Altijd plaats
Goed eten
Veel goede en mooie faciliteiten zowel binnen als buiten.
Een compleet meer om te koelen (kouder dan het dompelbad op dit moment.
Een binnenbad, een buitenbad én een zoutbad!
Goed eten
Heel erg vriendelijk personeel
en........

als je met zn 2en komt heb je een twee persoons kast met twee verdiepingen en twee polsbandjes. Des gewenst 2 kastjes, gewoon bijelkaar. Slimme computer??

maar veluwse bron geen kortingsactie, geen optimelbonnen en redelijk ver rijden als je in zuid nederland woont!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
elfje
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Za Jun 04, 2011 2:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Robbie, de reistijd die ik dan kwijt ben zit ik liever in de sauna, ik woon 15 min. van Elysium vandaan.....ik vind Veluwse bron nou niet zoveel beter dan Elysium dat ik die reis er voor overheb.....
Naar boven
jort
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Do Jul 21, 2011 6:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

iemand onlangs nog bij elysium geweest, las op een andere sauna site nogal veel negatieve reacties. Reserveren is , als je kortingsbon hebt, ook niet meer mogelijk. Ben benieuwd naar recente ervaringen...
Naar boven
elfje
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Jul 21, 2011 6:48 am    Onderwerp: elysium Reageer met quote

Ik ben in het late voorjaar nog geweest, en dat is wederom prima bevallen. Ik reserveer nooit, omdat ik er altijd om 10.00 op de stoep sta. Maar voor zover ik weet kon je daar nooit reserveren voor alleen saunabezoek, alleen via de site bij vooruitbetaling!
Naar boven
Pragel
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Jul 26, 2011 8:19 pm    Onderwerp: Re: elysium Reageer met quote

elfje schreef:
Maar voor zover ik weet kon je daar nooit reserveren voor alleen saunabezoek, alleen via de site bij vooruitbetaling!

Dat klopt niet helemaal: ik ben vaak met een Optimel arangement (2e persoon gratis) naar Elysium geweest en dan moest je vooraf reserveren. Dat was gratis en vrijblijvend en daarom waren de (weinige) beschikbare plekken snel uitverkocht. Ik heb daar al eens over gemopperd op dit forum dat er misbruik van werd gemaakt en gesuggereerd om het minder vrijblijvend te maken. Maar ik vind dat Elysium nu wel doorschiet naar de andere kant: de volle mep vooraf betalen en geen mogelijkheid om te annuleren.
Maar zolang de zaak goed bezet blijft kan ik ze uit commercieel oogpunt geen ongelijk geven.

Ik ben benieuwd of ze dit najaar nog meedoen aan de Optimel aktie.
elfje
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Jul 26, 2011 8:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, da's waar, voor Optimel moest je reserveren inderdaad.
Ik ben ook heel benieuwd of ze weer meedoen, ik hoop het wel.Smile)
Naar boven
jort
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Wo Jul 27, 2011 7:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik vind niet kunnen reserveren gewoon niet gastvrij naar je gasten die er een uur voor moeten rijden met het risico bij een volle sauna te staan... korting of geen korting reserveren moet mogelijk zijn
Naar boven
elfje
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Jul 27, 2011 7:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

het probleem is denk ik dat bij reserveringen veel mensen niet komen opdagen...waardoor je anderen moet teleurstellen, ten onrechte.
Naar boven
Pragel
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Jul 27, 2011 8:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

elfje schreef:
het probleem is denk ik dat bij reserveringen veel mensen niet komen opdagen...waardoor je anderen moet teleurstellen, ten onrechte.

Mijn oplossing hiervoor is om reserveringskosten van laten we zeggen € 5 in rekening te brengen. Die ben je kwijt als je niet komt opdagen, maar als je wel komt zou dat bedrag kunnen worden afgetrokken van de rekening, zodat je uiteindelijk hetzelfde betaalt.
Dat haalt in ieder geval de vrijblijvendheid er af. Er zullen dan niet veel mensen meer overblijven die voor de zekerheid alle (weekend) dagen maar vast reserveren.
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Do Jul 28, 2011 8:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

Pragel schreef:
elfje schreef:

Mijn oplossing hiervoor is om reserveringskosten van laten we zeggen € 5 in rekening te brengen. Die ben je kwijt als je niet komt opdagen, maar als je wel komt zou dat bedrag kunnen worden afgetrokken van de rekening, zodat je uiteindelijk hetzelfde betaalt.
Dat haalt in ieder geval de vrijblijvendheid er af. Er zullen dan niet veel mensen meer overblijven die voor de zekerheid alle (weekend) dagen maar vast reserveren.

Dit lijkt mij een heel goed en schappelijk idee wat ze ook in andere sauna's zouden kunnen toepassen. Hebben ze een ideënbus?
Wink
Naar boven
P-A-N-G
Gast

BerichtGeplaatst: Do Jul 28, 2011 9:17 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wij hebben inmiddels voor reserveringen ook een aanbetaling ingevoerd omdat we al een paar keer gehad hebben dat er een arrangement geboekt werd en dat dan de mensen zonder afmelden wegbleven. Wij hadden in deze gevallen al wel kosten gemaakt omdat de spullen klaargezet waren en dus ongebruikt weggegooid konden worden, zonde van de tijd en verspilling van artikelen. De aanbetaling word dan bij het afrekenen van het arrangement gewoon verrekend. Wij hebben daarvoor een Paypalrekening geopend en dat werkt goed.
Naar boven
Sauna_fan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Jul 28, 2011 12:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het lijkt mij dat je 'moet' reserveren als je OOK behandelingen hebt geboekt en dat men daarvoor inderdaad een borg vraagt mocht het niet doorgaan, logisch en begrijpelijk. Alleen saunabezoek en dan ook moeten reserveren ben IK geen voorstander van want dan zou je nooit eens SPONTAAN kunnen gaan als je daar 's ochtends zin in hebt omdat het dan misschien wel VOL is.
Naar boven
whulsbergen
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Do Jul 28, 2011 1:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

P-A-N-G schreef:
Wij hebben daarvoor een Paypalrekening geopend en dat werkt goed.
Ik heb wel eens paypal gebruikt, maar hik toch aan tegen die kosten die je elke keer moet betalen voor Paypal. Heb je dat met die rekening niet?
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Do Jul 28, 2011 3:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sauna_fan schreef:
Het lijkt mij dat je 'moet' reserveren als je OOK behandelingen hebt geboekt en dat men daarvoor inderdaad een borg vraagt mocht het niet doorgaan, logisch en begrijpelijk. Alleen saunabezoek en dan ook moeten reserveren ben IK geen voorstander van want dan zou je nooit eens SPONTAAN kunnen gaan als je daar 's ochtends zin in hebt omdat het dan misschien wel VOL is.

Voor alleen saunabezoek zou ik het alleen verplicht doen in bepaalde periodes en op bepaalde dagen zoals de kerstvakantie, de weekeinden in december, feestdagen enz. Daarnaast kan een saunabedrijf voor hele trouwe gasten die jaarkaarten of abbonnementen bezitten ook de mogelijkheid bieden door ipv. een aanbetaling het nummer van de kaart of abonnement op te geven.
Wink
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Jul 28, 2011 3:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het voordeel van reserveren is dat je weet dat je een plaats hebt.
Nadeel van reserveren zijn de kosten (zoals bij de Zwaluwhoeve ...) Aan de andere kant heeft de ZH ook geen last van mensen die zomaar iets boeken en dan niet op komen dagen. Je kunt overigens wel annuleren bij de Zwaluwhoeve als dit maar 1 dag van te voren is.

Bij een goed reserveringssysteem via internet kun je bovendien zien wanneer er nog plaats is. Ook wel zo handig.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4

Ga naar: