SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Ook ik zoek een persoon om een x mee naar de sauna te gaan.
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Saunamaatje gezocht!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Mogen 'opposites sexes' als ze een relatie hebben, toch met elkaar afspreken?
Ja, mannen en vrouwen kunnen goed de juiste afstand houden.
54%
 54%  [ 13 ]
Nee, er ontstaat vaak al snel sexuele spanning.
4%
 4%  [ 1 ]
Misschien, het ligt aan de personen (leeftijd, ervaring, instelling).
41%
 41%  [ 10 ]
Totaal aantal stemmen : 24

Auteur Bericht
natuurlijk nep
Los entree

BerichtGeplaatst: Di Feb 22, 2011 11:17 pm    Onderwerp: Ook ik zoek een persoon om een x mee naar de sauna te gaan. Reageer met quote

Ook ik ben op zoek naar een persoon om af en toe naar de sauna of zomers naar een naturistenstrand te gaan. Ik ga wel eens met een vriend van mij en soms alleen, maar dat alleen is echt saai.
Ik ga vaak naar Den Bosch (Sauna: Devarana en Strand: Engelenmeer). Ik weet niet hoe ik anders evt. aan een 'partner' (dus een mede saunaganger) kan komen.
Ik ben dus een man van 38 jaar, gewoon getrouwd en ik heb sinds 2 jaar de sauna en de naturistenstrand ontdekt. Het is het enigste wat me echt ontspanning kan geven.
Het lijkt me gewoon gezellig om met een ander persoon met gelijke ideŽen en interesses dit soort aktiviteiten te doen.
Dus wie heeft hier zin in. Ik zoek wel een persoon tot max. 40 jaar (Ik vind van mezelf dat ik nog jong over kom). Uit de buurt hoef je niet te komen, maar is wel makkelijker.
Ik kan heel serieus zijn, maar ik heb ook veel humor en kan goed luisteren.
Ik hoop spoedig wat reacties te krijgen,

Harold
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jort
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 8:34 am    Onderwerp: Reageer met quote

gaat je partner niet mee?
Naar boven
natuurlijk nep
Los entree

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 8:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn vrouw en ik zijn wel eens samen geweest, maar ze gaat nogal graag met haar zus. Die zijn binnen op het moment dat de sauna opengaat en gaan pas naar huis als zij de sleutel krijgen om de tent weer af te sluiten.
Ik vind de sauna wel leuk, maar gemiddeld ben ik er van 12.00 tot 20.00u en dan heb ik het meestal wel voor gezien.
Ten tweede is het goed voor mij om me meer op een ander te richten, dan altijd maar op mijn vrouw (maar dat leg ik wel uit aan degene die evt. besluit met me mee te gaan).
Kijk, misschien ťťn keer per jaar zullen wij wel samen gaan, maar dat is voor haar het max.

mvg Harold
jort
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 5:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

vreemd harold, ik ga hier verkeerde dingen van denken, zeker omdat je eerste post gelijk een contact poging is, maar goed je zal erachter komen dat de meeste er hier zo over denken en dat je poging op niets uit zal lopen, Misschien eens een dating site proberen!!
Naar boven
natuurlijk nep
Los entree

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 5:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je mag er van denken wat je er van wilt denken. Laten we het zo noemen dat ik op aan het krabbelen ben uit een lastige periode in mijn leven, en dat ik moet proberen me los te maken van mijn vrouw en mijn sociale leventje wat vergroten. Maar hoe zoek/vind je gelijkgestemden? De mensen die ik ken (en dat zijn er niet veel) hebben niet geheel dezelfde interesses. Zeker niet op het gebied van bv Saunabezoek.
Maar misschien is dit ook wel niet de juiste manier, maar als je het niet probeert, dan zal je het zeker niet lukken.
Ik wacht het wel af, tot nu ben jij de enige die Łberhaupt reageert.

mvg Harold
Mark A
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 6:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

natuurlijk nep schreef:
Maar hoe zoek/vind je gelijkgestemden?

Misschien opnieuw beginnen met een nickname die men wel serieus kan nemen. Laughing
Naar boven
Sauna_fan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 6:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ongelofelijk....hoe kun je nu met namen als "Natuurlijk nep" en zoals laatst
"rollebollertje...." serieus genomen worden.... hahahahahahaha
Naar boven
natuurlijk nep
Los entree

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 7:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dit is dus, waarom ik eigenlijk niet houdt van dit soort communicatiemiddelen. Mensen die reageren op iets wat helemaal niet van belang is. Wat doet het er nou toe wat mijn nickname is.
Het gaat om de inhoud van het bericht, en daar zou ik gaarne reacties op ontvangen, dus van mensen die eventueel geÔnteresseerd zijn. Zij mogen vragen stellen, als ze meer willen weten.
Wat doet er nu toe wat voor een nickname ik gebruik. Dus gaarne alleen reacties op de vraagstelling en de rest interesseerd me niet.

Harold
Erik7
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 7:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik lees op heel veel forums en steeds weer duiken die mannetjes op die zo nodig een leuke jonge vrouw willen ontmoeten.
Daar is op zich niets mis mee, maar waarom juist op naturisme en sauna forums, dan denk ik toch van ja, ja !
Als je een sauna vriendin zoekt waarom ga je dan niet via Lexa of Relatieplanet zoeken? Daar kan je heel gericht zoeken en aangeven wat je wil, je moet wel iets betalen maar het werkt wel beter! Wink
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 8:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Erik7 schreef:
Ik lees op heel veel forums en steeds weer duiken die mannetjes op die zo nodig een leuke jonge vrouw willen ontmoeten.
Daar is op zich niets mis mee, maar waarom juist op naturisme en sauna forums, dan denk ik toch van ja, ja !
Als je een sauna vriendin zoekt waarom ga je dan niet via Lexa of Relatieplanet zoeken? Daar kan je heel gericht zoeken en aangeven wat je wil, je moet wel iets betalen maar het werkt wel beter! Wink

Ik geef Harold het voordeel van de twijfel.
Hij vraagt immers om een persoon en dat kan een man of vrouw zijn.
Niks mis mee.

Ik ben het wel met je eens dat sommige oproepen vraagtekens oproepen.
De nickname is misschien niet geweldig goed gekozen maar voor de rest zie ik geen probleem.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
natuurlijk nep
Los entree

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 9:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad vraag ik niet naar een vrouw, maar naar iemand. Ik weet niet eens of ik het zomaar zou aandurven met een onbekend persoon naar een sauna te gaan, laat staan als het een vrouw zou zijn.
Het is zelfs een punt van discussie tussen mij en mijn vrouw. Zij is juist van mening dat vriendschappen tussen mannen en vrouwen makkelijk moet kunnen, ik vind dat lastiger. Maar ik hoop dat dat juist wel mogelijk is, maar ik heb er weinig ervaring mee.
Dus hoe leg je een goed contact met nieuwe personen die dezelfde interesses hebben, om proberen misschien een soort van vriendschap op te bouwen en dingen te ondernemen die ik leuk vindt om te doen, maar dat nu maar af en toe alleen doe, omdat er juist niemand is omdat te doen.

Harold
simspaan
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 10:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Denk je niet dat als je serieus nieuwe contacten wilt maken, je je om te beginnen beter met een serieuze nickname kunt presenteren? Zeker op een medium waar de gedachte aan bloot en nep nogal eens samen gaan...
Naar boven
natuurlijk nep
Los entree

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 10:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Welnu gaat het weer over iets waar ik het niet wil hebben. Ik ben er nu al klaar mee.
Helaas zit het hier vol met mensen die waarschijnlijk... laat ik dat maar niet zeggen. Blijkbaar heb ik iets fout gedaan met het kiezen van een naam die ik gewoon spontaan heb verzonnen met daarbij een leuke slogan, dat noemen ze humor.
Dus dit was alweer het laatste bercht en ik kijk wel ergens anders verder om gewoon serieuze contacten te leggen en misschien daar vriendschappen uit te krijgen.
Even voor de moderators: Laat niet teveel van dit soort mensen aan het woord, want ze jagen mensen weg.
jort
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Do Feb 24, 2011 7:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

Han schreef:
Erik7 schreef:

Ik geef Harold het voordeel van de twijfel.
Hij vraagt immers om een persoon en dat kan een man of vrouw zijn.
Niks mis mee.

Ik ben het wel met je eens dat sommige oproepen vraagtekens oproepen.
De nickname is misschien niet geweldig goed gekozen maar voor de rest zie ik geen probleem.

heb je de poll gezien Han, daar heeft hij het dus wel over opposites sexes... dat houd in iemand van het andere geslacht dus vrouw!
Naar boven
simspaan
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Feb 24, 2011 9:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

Plus voor mij zou het ook uitmaken of iemand al langer berichten post...
(Maar goed, ik ben toch te oud)
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Saunamaatje gezocht! Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: