SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

boos op me zelf
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
riketik
Los entree

BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2010 5:49 pm    Onderwerp: boos op me zelf Reageer met quote

Wou vandaag voor de eerste keer naar een sauna gaan. Vol goede moed !! Toen ik eraan kwam durfde ik niet meer. verlegen zeker Twisted Evil , zeker 5x voorbij gereden
Ben ik nu zo alleen of hebben nog anderen dit meegemaakt. In ieder geval ik probeer het volgende week opnieuw Laughing , éénmaal zal het wel lukken zeker
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sauna_fan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2010 6:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heeeeeeeeeel herkenbaar ik heb precies hetzelfde gehad nog wel meer dan 5 keer...
Maar als je eenmaal de stap hebt genomen.... OP en TOP genieten !
Mijn ervaring is dat over het algemeen het saunapubliek heel vriendelijk
behulpzaam en gezellig is !

Gewoon DOEN !!!! Eens moet de eerste keer zijn ... '
Naar boven
Erik7
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2010 7:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad heel herkenbaar, dat heb ik ook gehad bij mijn eerste sauna gang. Mijn hart bonkte, was heel zenuwachtig maar heb doorgezet, ik wilde mijn angst overwinnen.
Ja, nu jaren later kan ik er nog om lachen want het stelde echt niets voor, gewoon doen dus!
Wink
Naar boven
[email protected]
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2010 8:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb wel eens tegen m'n man gezegd dat als ik hem niet had gehad ik ook nooit naar een gemengde, naakte sauna, was gegaan.
We hadden ooit zin, we boekten... heb een week met buikpijn gelopen, haha.
Gelukkig is m'n man er één van 'niet zeuren, gewoon doen', en gelijk had hij.

Gewoon doen, het is zo op en top genieten!!!!!!! We zijn nu verschillende keren geweest. En eng? Absoluut niet!!!!!
Naar boven
SaunaGids
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Mei 05, 2010 11:31 am    Onderwerp: Reageer met quote

Speciaal voor iedereen die nog nooit naar de sauna geweest,
heeft de Veluwse Bron het "Eerste keer naar de sauna Arrangement".
Bij aankomst krijgen de bezoekers een presentatie over sauna en de verschillende faciliteiten.
Daarna volgt een rondleiding door het complex
waarna de deelnemers alsnog de keuze kunnen maken of ze blijven of liever weggaan.

Klik hier voor het complete arrangement en meer informatie.
Naar boven
renegade
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Mei 05, 2010 5:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Goeie oplossing is ff eng misschien de eerste keer, maar daar moet je ff doorheen.
Eerste stap heb je al gezet het plan maken, nu de volgende stap zetten.

Kan je alleen maar zeggen doen, en genieten.Veel plezier gewenst.

Laat je ff weten hoe het was.
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Mei 06, 2010 6:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zeg: "Gewoon DOEN!".

Troost je met de gedachte dat het voor iedereen een keertje de eerste keer is geweest. Verstand op nul, niet nadenken en gewoon gaan.
Je zult er geen spijt van krijgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Emjee
Los entree

BerichtGeplaatst: Di Nov 02, 2010 6:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ben je nu al een keer geweest en hoe was je ervaring???
Emjee
Naar boven
riketik
Los entree

BerichtGeplaatst: Za Nov 13, 2010 11:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ja hoor, ondertussen reeds 4x geweest. +/- 1 x per maand.
Het blijft toch nog telkens spannend en ga nog steeds met knikkende knieen binnen
maar als ik eenmaal binnen ben gaat het stukken beter. Ga wel nog maar door de week s'avond dan is het minder druk. Maar ga het toch ook eens op een zaterdag doen. De opgietingen heb ik nog niet meegedaan, heb een beetje schrik dat het te warm wordt, kan me natuurlijk ook vergissen. Ook bezoek ik telkens hetzelfde saunacomplex nl, Hezemeer, dit is vrij groot en dan val je niet zo fel op. Ik denk als men een kleinere sauna bezoekt dat iedereen iedereen gezien heeft. Misschien vergis ik me hier ook weer, Ik hoor het wel van jullie !!!!
Naar boven
Sauna_fan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Nov 14, 2010 6:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom bij het GROTE GENIETEN ! Wink Goed dat je de stap hebt genomen en wat die knikkende knieen betreft ook dat is herkenbaar het duurde bij mij ook nog een paar keer. Maaar zometeen loop je zo naar binnen en kost het geen moeite meer. Wat de zaterdag betreft is het vaak druk maar dat geeft toch niet ?? Zoals je wel gezien hebt is het sauna publiek zeer divers er loopt van alles jong / oud / dik / dun maar iedereen komt met hetzelfde doel.... heerlijk ontspannen en genieten ! Wat betreft de opgieting ik zou het ZEKER eens proberen maar ga dan wel op de onderste bank zitten en niet te dicht bij de kachel. Temperatuur gaat bij de opgieting naar beneden maar de gevoelstemperatuur gaat aanmerkelijk omhoog ! Men gebruikt lekkere geuren en als de saunameester zijn job goed doet is het heeeeeerlijk ! Probeer het maar een keer je zult ervaren dat het geweldig is ! Probeer ook maar eens een keertje andere saunacomplexen. Wat dat betreft valt er nog heel erg veel te ontdekken en te genieten. Succes en deel je ervaringen maar op
dit forum.
Naar boven
G.H. Pit-Kortleven
Los entree

BerichtGeplaatst: Di Jan 11, 2011 6:00 pm    Onderwerp: Bang voor publieke sauna ? Reageer met quote

Voor iedereen die liever privé in de sauna wil, kijk eens op www.chitta.nl !!!!
Naar boven
whulsbergen
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Di Jan 11, 2011 9:01 pm    Onderwerp: Re: Bang voor publieke sauna ? Reageer met quote

G.H. Pit-Kortleven schreef:
Voor iedereen die liever privé in de sauna wil, kijk eens op www.chitta.nl !!!!
Kan er geen spam-hoekje komen waar kleine ondernemers hun gang kunnen gaan? Het bedrijf en de site vind ik erg sympathiek maar om nu willekeurig en haaks op het topic botweg je eigen toko te promoten zonder verder actief forumdeelnemer te zijn, vind ik dan weer jammer.
Naar boven
G.H. Pit-Kortleven
Los entree

BerichtGeplaatst: Di Jan 11, 2011 9:39 pm    Onderwerp: Sorry Reageer met quote

Ik ben net nieuw hier en reageerde alleen maar op de dame die schroom had om naar een publieke sauna te gaan. Als ik daarom in de hoek moet, dan zijn ze hier wel erg streng zeg. Wij gaan zelf ook vaak naar een openbare sauna en kunnen dus over beide goed meepraten. Hopelijk ontmoet ik leuke mensen hier en kunnen we van gedachten wisselen.
Naar boven
jort
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2011 7:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

mooi waterval in de tuin bij chitta...zie foto's. Misleidend vind ik dat dus wel. Kan me niet voorstellen dat ik bij mensen in hun huis zou kunnen relaxen in die mini sauna en die prijzen die berekend worden vind ik ook nogal fors.
Naar boven
whulsbergen
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2011 9:30 am    Onderwerp: Re: Sorry Reageer met quote

G.H. Pit-Kortleven schreef:
Ik ben net nieuw hier en reageerde alleen maar op de dame die schroom had om naar een publieke sauna te gaan. Als ik daarom in de hoek moet, dan zijn ze hier wel erg streng zeg. Wij gaan zelf ook vaak naar een openbare sauna en kunnen dus over beide goed meepraten. Hopelijk ontmoet ik leuke mensen hier en kunnen we van gedachten wisselen.
Van mij hoef je niet in de hoek, en ik deel de negatieve mening van Jort ook niet. Elke ondernemer moet fijn z'n eigen prijzen kiezen en merkt zelf wel of dat goed is of niet.

Waar ik vooral op inhaakte, is dat de topicstarter tijdens dit topic trots meldde over z'n schroom heengestapt te zijn en nu wel te durven. En als er dan ineens uit het niets een ondernemer roept dat iedereen die niet naar een publieke sauna durft, vooral naar zijn bedrijf moet komen wekt dat (iig bij mij) irritatie op.

Maar het is uiteraard wel erg fijn en welkom als sauna-ondernemers actief zijn op het forum en op die manier de vragen en opmerkingen eens van de andere kant kunnen belichten. En dat daarbij je eigen bedrijf af en toe voorbij komt als dat van toepassing is, lijkt me dan niet gek.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Doet er niet toe Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: