SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

sauna geschikt voor gezinnen
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Kindvriendelijk- Prive - Met badkleding etc.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mike2021
Los entree

BerichtGeplaatst: Zo Feb 07, 2010 7:06 pm    Onderwerp: sauna geschikt voor gezinnen Reageer met quote

Ik zoek een kindvriendelijke sauna binnen een uur rijden van nederlands Limburg.

Wat heeft Uw of jouw favoriete sauna te bieden opdat mijn twee kinderen van 10 en 14 om te turnen zijn om mee te komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
grijzewolf
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Feb 07, 2010 8:53 pm    Onderwerp: Re: sauna geschikt voor gezinnen Reageer met quote

mike2021 schreef:
Ik zoek een kindvriendelijke sauna binnen een uur rijden van nederlands Limburg.

Wat heeft Uw of jouw favoriete sauna te bieden opdat mijn twee kinderen van 10 en 14 om te turnen zijn om mee te komen.

Joh... is walibi world niet leuker om met je kinderen naar toe te gaan?
Naar boven
Harold
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Feb 07, 2010 9:57 pm    Onderwerp: Re: sauna geschikt voor gezinnen Reageer met quote

grijzewolf schreef:
mike2021 schreef:

Joh... is walibi world niet leuker om met je kinderen naar toe te gaan?

Stel je een normale vraag, op een forum waar je verwacht serieuze inbreng te ontvangen, krijg je zo'n k**-opmerking. Ik kan dan alleen maar zeggen: " Het afkraken van iemand anders zegt vaak meer over je eigen tekortkomingen"

Mike, ik respecteer het dat je je kinderen het sauna-gevoel op jonge leeftijd wil bijbrengen. Ik vind het dan ook spijtig te moeten zeggen dat ik je niet echt verder kan helpen met een specifieke sauna.
Maar ik heb wel een suggestie. Menig vakantiepark heeft tegenwoordig een zwemparadijs met een (kleine) saunafaciliteit. Als je de kids daar mee naartoe neemt, hebben ze voldoende zwemplezier en kun je ze toch kennis laten maken met de sauna.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Groet, Harold Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
whulsbergen
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Ma Feb 08, 2010 7:37 am    Onderwerp: Re: sauna geschikt voor gezinnen Reageer met quote

Harold schreef:

Stel je een normale vraag, op een forum waar je verwacht serieuze inbreng te ontvangen, krijg je zo'n k**-opmerking. Ik kan dan alleen maar zeggen: " Het afkraken van iemand anders zegt vaak meer over je eigen tekortkomingen"

Ik zou zeggen, verbeter de wereld, begin bij jezelf. Het lijkt me dat Mike prima zelf kan beslissen of hij de reactie van Grijzewolf kan waarderen.

Op fora is niet iedereen altijd even serieus en on-topic. Als je daar niet tegen kan is dat wel lastig.
Naar boven
Harold
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Feb 08, 2010 9:46 pm    Onderwerp: Re: sauna geschikt voor gezinnen Reageer met quote

[quote="whulsbergen"]
Harold schreef:

Op fora is niet iedereen altijd even serieus en on-topic. Als je daar niet tegen kan is dat wel lastig.

Okť, had ik ff niet in de gaten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Bigfoot
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Feb 09, 2010 9:40 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat de negatieve reacties de oorsprong hebben in het feit dat veel vaste saunagangers zich vaak storen aan de aanwezigheid van lawaaimakende kinderen in saunacomplexen, en daarom dus liever hebben dat je met de kids naar een zwemparadijs gaat.

Nu ben ik vaker rustige kinderen dan drukke tegengekomen in sauna's, dan heb ik er iig geen last van.
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Di Feb 09, 2010 10:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ach voor een deel is het ook de wijze van opvoeding door de ouders. Soms zijn er wel eens kinderen waarbij je dan de indruk hebt dat van de opvoeding vooral alleen de voeding genoten is. En in sommige sauna's en/of saunacabines kom je ook wel eens kakelende kletstantes of heel gewichtig converserende heren tegen waarbij je dan meteen weet dat die kinderen het niet van een vreemde hebben.
Wink
Maar inderdaad valt het gelukkig allemaal nog reuze mee en tegenwoordig zijn ze ook weer vaker welkom.
In Rosmalen bijvoorbeeld zijn de kinderen op zondag welkom, zijn er ook meer leeftijdsgenoten, wordt er ook rekening mee gehouden en weten de andere gasten dat er 's middags ook kinderen zijn.
Thermen Geldrop kent ook op zondagmiddag de gezins of familliemiddag.
Ik zou zeggen: gewoon eens de kinderen meenemen, desgewenst met wat te lezen voor tijdens het rusten en als afsluiting lekker eten met frietjes erbij voor de kinderen en de kans is groot dat ze vaker meewillen.
Smile
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Feb 09, 2010 8:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zie regelmatig gezinnen met kinderen in de sauna en dat is geen probleem.
Die kinderen zijn duidelijk gewend aan de sauna en gedragen zich daar ook na.
Dus niet rennen en in het zwembad springen.

Als er al enige overlast is dan zijn het veelal de kletsende groepjes dames en heren.
Die maken meer herrie dan alle kinderen bij elkaar.

Ik weet geen sauna in de buurt van Limburg waar kinderen welkom zijn.
Bij de Zwaluwhoeve zijn kinderen wel welkom maar dat is niet in de buurt voor de topic starter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
robbie
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Zo Feb 14, 2010 8:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Een van de weinigen waarvan ik weet dat kinderen soms welkom zijn onder de 12 jaar: Sauna de Veluwe in Lunteren: kinderen welkom van af 12 jaar en op woensdag vanaf 6 jaar. (ben hier zelf nog niet geweest, maar staat best goed bekend). Bovendien is hiervoor via sites al tweedekaartjegratis.nl kortingen te krijgen.
Ricardo
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Feb 21, 2010 9:07 am    Onderwerp: Re: sauna geschikt voor gezinnen Reageer met quote

mike2021 schreef:

Ik denk dat elke sauna waar een gezinsdag - meestal zondag - wel heel kindvriendelijk is.
Mijn dochter gaat ook vaak mee maar die mag tegenwoordig elke dag van de week.
Als er een gezinsdag is moeten de mensen die niet van kinderen houden maar wegblijven omdat ze dan kunnen weten dat het allemaal wat drukker is. Ik stoor me er op zo'n dagen niet aan. Ik stoor me wel aan volwassenen die altijd luid zitten te kleppen overal waar het niet mag/kan.
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Zo Feb 21, 2010 11:08 am    Onderwerp: Re: sauna geschikt voor gezinnen Reageer met quote

Ricardo schreef:
mike2021 schreef:

Ik denk dat elke sauna waar een gezinsdag - meestal zondag - wel heel kindvriendelijk is.
Mijn dochter gaat ook vaak mee maar die mag tegenwoordig elke dag van de week.
Als er een gezinsdag is moeten de mensen die niet van kinderen houden maar wegblijven omdat ze dan kunnen weten dat het allemaal wat drukker is. Ik stoor me er op zo'n dagen niet aan. Ik stoor me wel aan volwassenen die altijd luid zitten te kleppen overal waar het niet mag/kan.

Ach volwassenen zijn soms net kinderen. (of erger)
Laughing
Naar boven
Jan Kroes
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Feb 23, 2010 1:02 pm    Onderwerp: Re: sauna geschikt voor gezinnen Reageer met quote

mike2021 schreef:
....binnen een uur rijden van nederlands Limburg.

Van Mook tot Maastricht is al 'n uur rijden, dus iets specifieker was wel handig geweest.
Mocht je in de onderste helft zitten, kijk 'ns bij Aquana in WŁrselen bij Aken.

Zit je in de bovenste helft, dan Gochness

Wij gingen vroeger naar Dennenmarken in Roermond, maar daar is de leeftijdsgrens verhoogd naar 12 jaar. Mischien als je 'ns belt dat er wat te regelen valt?
Naar boven
Saunaverslaafd
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Feb 24, 2010 8:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Carolus Thermen Aken mag je binnen vanaf 6 jaar dacht dat dit ook voor de sauna geld,
maar het ligt er inderdaad aan waar je ergens woont in limburg.

Ga er altijd met mijn zoontje zwemmen, die vindt het er erg leuk en lekker Very Happy

Hier een linkje voor als je deze soms niet kent

http://www.carolus-thermen.de/go/saunawelt.html
Naar boven
oeroek
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Apr 08, 2010 10:04 am    Onderwerp: Reageer met quote

Er zijn ook gezinsdagen in Lucaya te Oss op woensdag en zondag tot 1900.
http://www.lucaya.nl/contact_&_openingstijden/?cid=92

Ook in Therma Son te SOn en Breugel zijn er gezinsdagen waarbij kinderen op zondagen welkom zijn (tot 1700).
http://www.thermaeson.nl/groep.php?groep=3&pag_ID=11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
nlmichelnl
Los entree

BerichtGeplaatst: Zo Mei 16, 2010 10:11 pm    Onderwerp: sauna geschikt voor gezinnen Reageer met quote

Sauan Reykjavik in Oosterhout is kind vriendelijk en heeft naast een kindertarief zelfs ook een kindermenu!
Vanaf Venlo een uurtje rijden.

http://www.thermen-reykjavik.nl/

Wij hebben in het verleden ook gezocht voor kind vriendelijke sauna's.
Ze zijn er wel maar vaak moeilijk te vinden.
Onze ervaring is dat het in de randstad moeilijker te vinden is dan buiten de randstad.

Succes,
Michel

Deze sauna is inmiddels gesloten Sad

Laatst aangepast door nlmichelnl op Di Nov 08, 2016 6:51 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Kindvriendelijk- Prive - Met badkleding etc. Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

Ga naar: