SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

spazuiver
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Noorden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
fredsluyt
Los entree

BerichtGeplaatst: Ma Jan 25, 2010 11:05 pm    Onderwerp: spazuiver Reageer met quote

Toen wij om 22.03 iets te eten wilden bestellen werd er gezegd dat de keuken om 22.00 sloot. Dit staat echter NERGENS!! Daar waren ze zich van bewust, maar toch, helaas, niets aan te doen. Keukenpersoneel zou al naar huis zijn. Duh, we zagen ze gewoon rondlopen. Waardeloze actie!! Receptiepersoneel hoort de klacht goed opgeleid klantvriendelijk aan, maar maakt geen excuus of notitie.
Verder; mooie sauna, maar duur, en onbehagelijk koud in veel ruimtes en baden. Te weinig stiltebordjes, dus teveel geklets.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bigfoot
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Jan 26, 2010 8:19 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind het niet echt vreemd hoor. Als de keuken om 10 uur sluit dan is het normaal dat je daarna niet meer kan bestellen.
Naar boven
fredsluyt
Los entree

BerichtGeplaatst: Di Jan 26, 2010 10:12 am    Onderwerp: Reageer met quote

Natuurlijk is dat niet vreemd. Wel vreemd is, dat er echt nergens staat dat de keueken om 10 uur sluit. En dat ze daarvan op de hoogte waren. Als je dan ziet dat klanten dat echt niet konden weten en dat ze 3 minuten over 10 héél teleurgesteld zijn, kan je op z'n minst met iets kleins komen. Tenminste, als je klantvriendlijk wil zijn. Of je moet zorgen dat klanten het gewoon weten. Dan waren we om 3 minuten vóór 10 gekomen :)
Naar boven
jort
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Vr Apr 23, 2010 9:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

gisteren voor de 2e keer naar spa zuiver geweest, eerste keer was een jaar geleden ongeveer.

Middelgrote sauna met goed onderhouden faciliteiten.

Service, netheid, kundigheid en kwaliteit in restaurant gedeelte kan en moet echt beter voor dit geld (hoge entreeprijs en redelijk dure horeca)

Opgieting door Maarten was slecht, geen fijne geuren en niet op een leuke manier gebracht.

Haard in haardsauna was niet aan helaas.
Naar boven
jort
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Ma Jan 17, 2011 9:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

gisteren voor de 3e keer naar spa zuiver geweest. Ze doen mee aan de optimel actie maar dan moet je er een lunchbuffet bijnemen (59,50 v 2 pers) Lunchbuffet viel tegen, ze noemen het zelf een welness buffet met gezonde, veelal biologische produkten...in mijn ogen vallen kaassouffles en kroketten daar niet onder. Prijs kwaliteit klopt niet iig. Tijdens onze lunch werd het assortiment 2 keer veranderd, we hadden zin in tomatensoep, die was er eerst niet, toen we andere soep op hadden werd er tomatensoep op gezet. In begin lagen er bij de desserts lekkere chocolade taartjes, toen wij eenmaal een dessert gingen nemen waren die weg en lag er een fabrieksmatige bavarois. Volgens de dame in de bediening was er ook geen chocoladetaart meer, we moesten het hier maar mee doen werd ons verteld.

Qua sauna faciliteiten, ok alhoewel er een aantal dingen niet (goed) werkten. oa bubbelbad binnen kapot, voetenbad niet warm genoeg.

Opgietingen TOP!!!
Naar boven
Erik7
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jan 17, 2011 3:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Na enig zoeken staat bij de openingstijden van de sauna ook dat de keuken van 12.00 tot 23.00 geopend is. Wink
Naar boven
robbie
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Ma Jan 17, 2011 5:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

5 januari naar Spa Zuiver geweest. Vond het een goede sauna, super opgieting inclusief nazorg (uitgebreide uitleg over koeling).
we hadden gewone arrangement entree inclusief diner, dat is maar 42.50.-- p.p.
is een zeer acceptabele prijs, want het is wel een 3 gangen maaltijd. Keurige en zeer vriendelijke bediening.
Ik snap dan ook niet zo zeer te toegevoegde waarde van optimel in dit geval.
Heerlijke avond gehad Wink
robbie
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Ma Jan 17, 2011 5:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

we hebben eerst gegeten en voor ons desert later teruggekomen. Overigens waren we net iets te laat voor het desert (keuken was net dicht), maar dat was geen probleem; we konden alsnog genieten van een heerlijk chocolade desert.
kom hier zeker terug!
elfje
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Mei 15, 2011 7:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind Spa Zuiver een mooie sauna, maar helaas vind ik de sauna's nou niet bepaald heet.( Doet me denken aan een chinees die zijn eten verhollandst in de hoop meer publiek te trekken)...een echte saunaganger vindt deze sauna's niet heet genoeg.
Het lunchbuffet vind ik uitstekend en zeer uitgebreid, en natuurlijk kan een kroket ook, gemaakt van biologische ingredienten. Er bestaat ook biologisch snoep!Smile
Naar boven
jort
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Ma Mei 16, 2011 7:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

elfje schreef:
Ik vind Spa Zuiver een mooie sauna, maar helaas vind ik de sauna's nou niet bepaald heet.( Doet me denken aan een chinees die zijn eten verhollandst in de hoop meer publiek te trekken)...een echte saunaganger vindt deze sauna's niet heet genoeg.
Het lunchbuffet vind ik uitstekend en zeer uitgebreid, en natuurlijk kan een kroket ook, gemaakt van biologische ingredienten. Er bestaat ook biologisch snoep!Smile

sorry elfje, kaas souffles en kroketten vallen in mijn ogen niet onder een gezonde welness lunch....en het waren zeker te weten al geen biologische kroketten...
eten in spa zuiver is mijns inziens onder de maat evenals de service
Naar boven
elfje
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Mei 16, 2011 7:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wat knap Jort dat jij aan een kroket ziet of ie biologisch is!Smile
Ik ben in veel sauna's geweest, maar de service en kwaliteit doen niet onder voor anderen.
Nog een voordeel van Spa Zuiver: elke douche is handmatig in te stellen kwa warmte.
Naar boven
jort
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Di Mei 17, 2011 8:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

elfje schreef:
Wat knap Jort dat jij aan een kroket ziet of ie biologisch is!Smile
Ik ben in veel sauna's geweest, maar de service en kwaliteit doen niet onder voor anderen.
Nog een voordeel van Spa Zuiver: elke douche is handmatig in te stellen kwa warmte.

laat ik het zo zeggen elfje, ik heb misschien meer verstand van food dan menig ander bezoeker. Dat een kroket biologisch kan zijn hoef je inderdaad niet te kunnen zien aan de buitenkant, maar ik kom ze zelden of nooite tegen. En ik doelde eigenlijk meer op naam welness buffet , daar vind ik kroketten en kaassouffles niet tussen passen.

Verstelbare douches is geen uniek selling point meer hoor, die zie je in vele andere saunas ook al.

Mijn mening spa zuiver is duur, service ondermaats, faciliteiten ok, mits alles werkt maar dat was ook niet tijdens mijn laatste bezoek.
Naar boven
elfje
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Mei 17, 2011 4:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi,
Ik vind zelf een hartige hap erg prettig als ik een dagje sauna doe, op salades kom ik de dag niet door. Nu woon ik naast een enorme biologische Super, dus het fenomeen biologische kroket is voor mij heeeel normaal, die heb je daar ook.
Ik heb die verstelbare douches verder nog nergens gezien overigens.
Naar boven
P-A-N-G
Gast

BerichtGeplaatst: Di Mei 17, 2011 8:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wij hebben ook individueel in te stellen thermostaatkranen(net nieuw gemaakt dit weekend) en in de meeste sauna's die ik ken hebben ze die dingen. Vast ingestelde douches zijn ook niet praktisch in een sauna want er zijn ook mensen die niet onder een ijskoude maar onder een lauwe douche afkoelen en niet iedereen heeft dezelfde smaak wat douche temperatuur betreft.
Naar boven
elfje
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Mei 17, 2011 8:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ken Elysium goed, daar hebben ze die douches niet, en van Zwaluwhoeve en Veluwse bron kan ik het me niet herinneren eigenlijk, maar dat kan veranderd zijn inmiddels.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Noorden Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: