SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Mail & Win
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> *** WinActies ***
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
SaunaGids
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Dec 14, 2009 12:12 pm    Onderwerp: Mail & Win Reageer met quote

In de DecemberMail deze keer geen Bel & Win maar een Mail & Win!
Zie ook: Mail & Win, DecemberMail
Ontvang je de SaunaMail nog niet? Klik hier om je aan te melden.

Geheel in het teken van de maand december is dit jouw kans om iemand een
relaxdagje te schenken! Heb je een lieve vriend of vriendin die de afgelopen tijd
zwaar getroffen is door de crisis, staat je moeder altijd voor je klaar of ken je
iemand die de kerst alleen gaat vieren?

Mail & Win iemand anders gratis de sauna in!

De Mail & Win actie werkt als volgt:
Wie heeft volgens jou een relaxdagje verdiend en waarom is deze persoon zo
speciaal voor jou? Laat je bericht op dit forum achter!!!

De volgende sauna's doen mee met deze Mail & Win actie:

- Thermen La Mer: 2 x Thermen Culinair voor 2 personen t.w.v. € 79,-

- Sauna de Thermen Nijmegen : 1 x Rhassoul Arrangement voor 1 persoon t.w.v. € 72,50

- Thermen Bussloo: 3 x Gratis entree voor 2 personen t.w.v. € 55,-

- Veluwse Bron: 10 x Gratis entree t.w.v. € 27,50

- Sauna Hezemeer: 10 x Gratis entree t.w.v. € 25,90

- Thermen Holiday: 2 x Gratis entree t.w.v. € 28,50

- Wellness Ons Buiten: 1 x Gratis entree t.w.v. € 14,50

Je kunt tot en met 10 januari 2010 meedoen aan deze Mail & Win Actie daarna zullen de winnaars bekend worden gemaakt, o.a. op dit SaunaGids Forum!

Voor nu vast hele fijne feestdagen en succes met de Mail & Win actie,

Groetjes,

Marie-Cecile, Jantine & Jacky
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Eelco
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Dec 22, 2009 1:38 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou heel graag mee willen dingen naar die prijs, niet voor mezelf maar voor een goeie vriendin.

Ze heeft borstkanker gehad (en het is nog steeds onzeker enz) maar ze is wel 2 borsten kwijt.
Toch heeft ze de moed om na de reconstucties van afgelopen maanden een keer een sauna bezocht, dat kreeg ze van mij, aangezien ze wel vaker ging maar door de jaren heen en met ziekte is het er niet van gekomen.

Ik zie haar niet vaak, vanwege de afstand (Rotterdam-Enschede) is niet altijd makkelijk te doen, maar ik gun die meid wel om in aanmerking te komen voor de prijs, misschien dat ze in de buurt of andersins met een vriend(in) alsnog weer een sauna wil en kan bezoeken

Zelf kan ze het ook niet betalen, vanwege de echtscheiding en andere persoonlijke omstandigheden, eerlijk gezegt, zit ze elke maand op het minimum, dus tjah vandaar dat ik een maand geleden haar liet ontspannen. Dat deed ik met plezier en ze heeft er van genoten.
Dus eigenlijk hoop ik dat een ander haar nu een keer dat plezier kan doen, aangezien ik niet vermogend ben om dat altijd te doen, ken atm zelf niet eens naar de sauna ivm de crisis en ontslag :s

mijn verhaal hier... punt... niet voor mezelf , maar een ander die het goed kan gebruiken. punt !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
nordcore
Los entree

BerichtGeplaatst: Di Dec 22, 2009 4:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn vriendin (20) is 3 maanden geleden begonnen met stage lopen bij een bedrijf op schiphol, dit doet ze voor haar opleiding op de hogere hotelschool.
Ze moet hiervoor de ene week 4 en de andere week 6 dagen werken, het zijn zeer onregelmatige diensten en ze krijgt echt een schandalig laag stage bedrag.
Omdat ze stage loopt en behoorlijk veel aan het werk is heeft ze een stuk minder tijd voor haar bijbaantje bij de supermarkt (waar ze al 3 jaar werkte) en die hebben dus een (slecht) excuus gezocht om haar te ontslaan.
Nu heeft ze dus nauwelijks nog inkomsten maar moet wel keihard werken, soms vertrekt ze om 04:00 s'ochtends (omdat ze dan om 06:00 moet beginnen) en komt ze pas thuis om 18:00.
Kortom ik gun haar van haarte een lekker dagje er tussenuit naar een saunapark.

mvg

Senne uit Almere
Naar boven
dimmelim
Los entree

BerichtGeplaatst: Zo Dec 27, 2009 11:30 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dit lijkt me wel een perfect dagje ontspanning voor mijn vriendin. Ze is alleenstaande moeder van 3 jonge kinderen, heeft daarnaast een parttime baan, wat nog steeds geen vetpot is. Tijd voor zichzelf heeft ze niet, geld voor zichzelf ook al niet. Als er wat extra's te besteden is dan gaat het naar de kinderen. Iets als een dagje naar de sauna valt voor haar normaal gesproken onder onbereikbare luxe. Geef haar een dagje naar de sauna! Ik kom wel oppassen.
Naar boven
Oselda
Los entree

BerichtGeplaatst: Zo Dec 27, 2009 5:57 pm    Onderwerp: reactie op mail en win Reageer met quote

Ik zou graag iemand willen verrassen die het méér dan verdiend heeft. Haar man heeft een paarweken geleden onverwacht een hersenbloeding gekregen. De zorg voor haar man, jonge kindje en een eigen bedrijf heeft haar zoveel energie gekost dat ze absoluut toe is aan ontspanning. Ze heeft het verdiend om in de watten gelegd te worden en eens een dagje voor zichzelf te hebben.

Groetjes Kim
Naar boven
jort
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Ma Dec 28, 2009 9:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

raar dat bijna iedereen in dit onderwerp voor het eerst post...
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Dec 28, 2009 6:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

jort schreef:
raar dat bijna iedereen in dit onderwerp voor het eerst post...

Zeker.
Ik ken ook wel iemand die een saunabezoekje meer dan verdiend heeft.
Ik ga dit verhaal echter niet hier op het forum zetten omdat ik dat niet gepast vind.

De actie heet Mail & Win, dus je zou je verhaal eigen moeten mailen en niet op het forum moeten posten (plaatsen).
Ik stel de actie wel op prijs maar de uitvoering vind ik minder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
SaunaGids
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Dec 28, 2009 6:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hi Han,

Als je in het eerste bericht klikt naar de Mail & Win pagina dan zie je dat je ook kunt e-mailen. Ik zag nu ik het bericht teruglees dat het bijna lijkt dat het alleen maar kan door een bericht hier op het forum achter te laten maar dat is niet zo... We hebben de keuze: op hyves, op het forum of per email.

Ik kan me nl. heel goed voorstellen dat mensen niet alles publiekelijk willen omschrijven. In jouw geval stuur ons dus een email , je kan nog meedingen hoor!

Groetjes,

Marie-Cecile
Naar boven
Bigfoot
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Dec 28, 2009 6:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje een vervelende aktie. Het geeft me het gevoel dat degene die met het zieligste verhaal komt een prijs wint. Ik denk dat het dan erg verleidelijk wordt om maar een erg verhaal te verzinnen ( dat heb ik zelf ook overgwogen, maar toch maar niet gedaan).
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Ma Dec 28, 2009 7:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat het saunagidsteam er vanuit gaat dat men wel eerlijk en oprecht te werk gaat. Zeker van de trouwe vaste forumleden hier. Wink
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Dec 28, 2009 8:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

SaunaGids schreef:
Hi Han,

Als je in het eerste bericht klikt naar de Mail & Win pagina dan zie je dat je ook kunt e-mailen. Ik zag nu ik het bericht teruglees dat het bijna lijkt dat het alleen maar kan door een bericht hier op het forum achter te laten maar dat is niet zo... We hebben de keuze: op hyves, op het forum of per email.

Ik kan me nl. heel goed voorstellen dat mensen niet alles publiekelijk willen omschrijven. In jouw geval stuur ons dus een email , je kan nog meedingen hoor!

Groetjes,

Marie-Cecile

Bedankt voor je snelle reactie. Het is mij nu duidelijk dat er meer mogelijkheden zijn.
Ik dat geval stuur ik graag een email.
Naar boven
Eelco
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Jan 04, 2010 1:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

pfff vind het raar dat er door sommigen met sceptische meningen te denken te geven dat iemand (zoals ik) een eerlijke mening geeft . Mocht blijken dat me mening of zoals in dit geval een verhaal in twijfel getrokken word, wil ik niet eens meer meedoen aan de prijsvraag, dan spaar ik wel wat langer om iemand anders een plezier te doen :s.... Aangezien ik dat al een keer gedaan heb, maakt het me niet eens meer uit, als ik weet uit ervaring dat ik juist vanuit me vriendenkring en familie waardering krijg voor wat ik over heb voor anderen.... zegt me meer dan wat hier op het forum gedacht word...

In ieder geval.. deed alleen maar mee, zodat ik niet voor een vriendin (even voor de duidelijkheid, niet mijn vriendin) weer eens een ontspannende dag te willen laten winnen....

Oh en btw... ik ken nog wel een zieliger verhaal vertellen over wat er is gebeurd, maar ik hield het al kort, want pffff de dame in kwestie heeft het al moeilijk genoeg gehad...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
robbie
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Za Jan 09, 2010 10:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind het een leuke actie. Mjin verhaal stuur ik per mail, het is niet nodig dat iedereen de motivatie leest. Very Happy
www.i-blog.be
Los entree

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 07, 2010 7:11 am    Onderwerp: sauna Reageer met quote

hey, zou het inderdaad waar zijn dat ze gratis sauna's weggeven? of zou het gewoon een promotie stunt zijn? Natuurlijk kan ik ook wel een sauna'tje gebruiken.... Geldt deze actie ook voor belgen? :p
Naar boven
Bigfoot
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Jan 16, 2014 12:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

op Hyves?????
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> *** WinActies *** Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: