SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

zwerf-jaarkaart????

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Vraag & Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Zou je een landelijke zwerf-jaarkaart willen?
ja
66%
 66%  [ 6 ]
nee
33%
 33%  [ 3 ]
hangt vooral af van de prijs
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 9

Auteur Bericht
Mobi
Los entree

BerichtGeplaatst: Zo Jun 01, 2008 10:24 am    Onderwerp: zwerf-jaarkaart???? Reageer met quote

Dag,

Omdat ik voor mijn werk door heel nederland reis en er vŠŠk opdrachten uitvallen dacht ik: wat zou het toch fijn zijn als ik dan in de dichtstbijzijnde sauna zou kunnen kruipen.... En in het verlengde daarvan: zůu het niet geweldig zijn als er een landelijke jaarkaart zou zijn? Zoťťn als van je favoriete sauna (bij je in de buurt) maar dan voor nationaal gebruik bij een hele riedel sauna's.... (desnoods alleen degene die zijn aangesloten bij een keten....)

Weet iemand of zoiets bestaat? Ik bedoel dus niet de zwerfkaart... die ken ik, maar da's voor ťťnmalig gebruik per sauna....

Of zoudern er meer mensen behoefte aan hebben...?

Ik ben benieuwd!

grt
mobi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Vraag & Antwoord Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: