SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Sauna en Diabetes

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Vraag en Antwoord (Medisch)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
AV
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Za Mrt 08, 2008 3:16 pm    Onderwerp: Sauna en Diabetes Reageer met quote

Zoals over het algemeen bekend is diabetes geen bezwaar om te sauneren.
Echter, overal staat: het nuttigen van meegebrachte etenswaren is niet toegestaan.
De diabeet heeft soms behoefte aan iets te eten en wel direct. Een liga, sultana of iets dergelijks.
Wat is de reactie van uitbaters??

Bram
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
saunastudie.nl
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Za Mrt 08, 2008 10:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gewoon even overleggen. Meestal is het dan geen probleem.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage AIM naam
Sarjenka
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 14, 2008 11:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Een sauna die gaat verbieden een liga of sultana te nuttigen, is wel heel erg dom bezig. Men verkoopt die koekjes niet (terwijl ze over het algemeen onder de minder ongezonde tussendoortjes vallen). Moet niet uitmaken of je wel of geen diabetes hebt.

Ik heb geen diabetes, maar ik moet op een zeker moment zo'n koekje, en precies op het moment dat ik meen dat ik het nodig heb... Waarom? Ik kan van het ene moment op het andere zomaar flauw vallen als ik niet direct iets eet. En buiten dat... alsof je je vol zou proppen met zulke koekjes om maar geen consumptie van de sauna zelf te hoeven nuttigen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Vraag en Antwoord (Medisch) Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: