SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

massage

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Vraag & Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Welke massage?
Hotstone massage
20%
 20%  [ 2 ]
Ontspannings massage
70%
 70%  [ 7 ]
Intensieve massage
10%
 10%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 10

Auteur Bericht
jvdn
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Mei 23, 2006 3:54 pm    Onderwerp: massage Reageer met quote

Ik ga op mijn verjaardag naar de sauna (jeuh... ikke... alweer een jaar ouder Sad )
Maar om het leed wat te verzachten wilde ik mezelf een massage cadeaux doen. Nu heb ik de keuze uit een hotstone, ontspannings of intensieve massage. Welke kan ik het beste kiezen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Stefan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Mei 23, 2006 4:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tja... wat wil je bereiken met de massage?
Doe je het vooral om te ontspanne, doe dan de ontspanningsmassage.
Is het nodig om de spieren eens flink los te maken doe dan de intensieve massage.
Wil je zo min mogelijk handen aan je lijf doe dan de hotsone massage. Laughing
Naar boven
Sarjenka
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Mei 24, 2006 10:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

leuk om er een poll van te maken Very Happy Ik denk dat het een kwestie ook is van persoonlijke smaak.

Ik heb een keer een massage gehad (rug/benen) en daar vond ik hoegezegd geen moer aan; kreeg zere nek ervan en hoofdpijn... En ik moest het zelf betalen; en ik ben in dat opzicht een krent Very Happy

Een anderhalve maand terug ongeveer heb ik een beautydag gehad en kreeg een gelaats/halsmassage. Het scheelde dat het gratis was, maar dat vond ik wel erg ontspannend.

Voor een goeie massage vraag ik gewoon een van m'n mannen Very Happy
Naar boven
Jan W
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Mei 24, 2006 6:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Een goede massage is er ťťn waar je na de tijd heerlijk bij voelt en voor ons is dat b.v. een complete Hamam, dus vanaf de zeep tot en met de thee.
Maar een gewone(?) lichaamsmassage is ook heerlijk, het ligt er vaak aan hoe je de massage ingaat dus hoe voel je je.
Voor wat betreft het aanraken door de dames of heren strijkers, daar moet je tegen kunnen maar na enige tijd beging je ook dat lekker te vinden, althans wij vinden dat.
Wij wisselen de keuze van massages af dan kun je ook overal over meepraten en dan weet je waar je het over hebt.
Razz
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Vraag & Antwoord Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: