SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Zwaluwhoeve (ervaringen/meningen/opmerkingen e.d.)
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 53, 54, 55, 56  Volgende

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> Tips, reactie's, opmerkingen etc.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Geef je mening over de Zwaluwhoeve
Prima sauna, ik ga er zeker nog een keer heen
22%
 22%  [ 22 ]
TE grote sauna, doe mij maar een kleinere sauna
9%
 9%  [ 9 ]
Veel te druk, het bezoekersaantal moet omlaag
40%
 40%  [ 40 ]
Ik trek me niets aan van de drukte en ga toch
8%
 8%  [ 8 ]
Ik erger me het meest aan het geklets in de sauna's
19%
 19%  [ 19 ]
Totaal aantal stemmen : 98

Auteur Bericht
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Mei 28, 2012 8:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tjsa, de regels "buiten" zijn blijkbaar anders dan "binnen" of juist niet.
Net hoe de pet staat.
Binnen zitten met alleen een handdoek kan inderdaad niet, zeker niet in relaxruimtes en in de restaurants.
De buitenbar is volgens mij echt heel anders. Daar staan stoelen rondom de bar waar je gewoon kunt zitten met een handdoek om. Dat zie ik wel vaker.
In de tuin zitten mensen ook "gemixed", helemaal bloot, met handdoek of met badjas.
Dit is natuurlijk ook afhankelijk van het weer, met het mooie weer van de afgelopen dagen zitten/liggen veel mensen buiten.

Ik heb de afgelopen dagen wel kort geweest maar dan in de avonden. (donderdag/vrijdag avond en maandagavond).
Ook tweede pinksterdag was het savonds erg rustig. Ik ben maar kort geweest tot ca 21:00 vanaf ca 19:00.
Toen ik wegging was de parkeerplaats zeker voor driekwart leeg.

Wat me deze keer weer opviel was het aantal "wild" stoelen op het gras.
Er stonden er erg veel deze keer. De dames gingen de ligbedden in de grindbak zetten en zodoende werd het gras weer zo goed als leeg.
Lekker klusje iedere avond vooral als het er erg veel zijn, en dan bedoel ik tientallen ligbedden deze keer.
whulsbergen
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Do Jun 07, 2012 8:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kom hier een waslijst aan recente recensies tegen waar de honden geen brood van lusten:
http://www.saunaenthermen.nl/sauna-hierden/sauna-zwaluwhoeve#comments

Is het echt zo beroerd? Waarom blijft het dan zo druk vraag je je af.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Do Jun 07, 2012 12:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het valt mij op dat nogal wat 'extreme' negatieve recensies betrekking hebben op de badkledingdagen, dus ik zou zeggen: "mijd in ieder geval de badkledingdagen". En ik denk dat je dat hier niet meer hoeft te zeggen. Verder sprong, van de recensies die ik even al gelezen heb (2012), de volgende er ook wel uit. Zowel kwa taalfoutjes als negativiteit en uiteraard betreft het hier een badkledingdag: http://www.saunaenthermen.nl/sauna-hierden/sauna-zwaluwhoeve#comment-4901
Confused
Naar boven
Sauna_fan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Jun 07, 2012 2:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zo' n ongelofelijk DOM wicht neemt niemand toch serieus mag ik hopen ...
Naar boven
grijzewolf
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Jun 07, 2012 5:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sauna_fan schreef:
Zo' n ongelofelijk DOM wicht neemt niemand toch serieus mag ik hopen ...

Hoezo niet? is toch allemaal waar wat ze zegt!

Het is er druk,het lijkt alsof er te veel mensen binnen zijn.
Parkeren is niet prettig omdat er geen bestrating is enkel puingranulaat.
Personeel is vaak niet het vriendelijkst.
En het eten is bij mijn plaatselijke snackbar beter.
Stilte in rustruimtes/sauna's is ver te zoeken.
Er komt alleen of hoofdzakelijk voucher publiek.
Ok dat het allemaal niet erg leesbaar is en dat het schrijfnivo van lagere onderwijsnivo is, daar kan je haar niet op aanvallen.Niet iedereen kan goed uit de voeten met de geschreven Nederlandse taal.
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Jun 07, 2012 8:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sorry hoor Grijzewolf maar dat soort recensies neem ik echt niet serieus.

Dat het druk is kan wel eens kloppen maar dat hangt er echt vanaf op wat voor een dag je komt en ook wat voor weer het is.

Ik zal je een heel recent voorbeeld geven: vandaag!
Ik was vanmorgen bij de ZH. Het was er bijzonder rustig en het weer was goed.
Af en toe zon, lekker temperatuur.
De parkeerplaats was uiteraard nog bijna leeg toen ik kwam maar toen ik weg ging was er ook nog voldoende ruimte (het was toen ongeveer 13:00).

Stilte in de rustruimtes is er zeker.
In sommige saunacabines is het niet altijd stil maar dat ligt aan het publiek wat er op dat moment zit en niet aan de Zwaluwhoeve.
Er staan bordjes genoeg zoals al vaker gezegd maar sommige mensen lezen dit niet of hebben hier blijkbaar geen boodschap aan.

Nog een nieuwtje dan.
Er is (weer) een verbouwing aan de gang.
De Kelosauna is nog niet klaar of er begint alweer een volgende project.
Er staat een stuk of vijf schotten met zwart doek met de mededeling dat er gewerkt wordt aan een nieuwe faciliteit.
Ik weet nog niet wat het moet gaat worden er is nu alleen nog een stuk grond weggegraven en er is wit zand zichtbaar. Misschien een nieuw gebouwtje?
grijzewolf
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2012 5:46 am    Onderwerp: Reageer met quote

Han schreef:
Sorry hoor Grijzewolf maar dat soort recensies neem ik echt niet serieus.

Dat het druk is kan wel eens kloppen maar dat hangt er echt vanaf op wat voor een dag je komt en ook wat voor weer het is.

Ik zal je een heel recent voorbeeld geven: vandaag!
Ik was vanmorgen bij de ZH. Het was er bijzonder rustig en het weer was goed.
Af en toe zon, lekker temperatuur.
De parkeerplaats was uiteraard nog bijna leeg toen ik kwam maar toen ik weg ging was er ook nog voldoende ruimte (het was toen ongeveer 13:00).

Stilte in de rustruimtes is er zeker.
In sommige saunacabines is het niet altijd stil maar dat ligt aan het publiek wat er op dat moment zit en niet aan de Zwaluwhoeve.
Er staan bordjes genoeg zoals al vaker gezegd maar sommige mensen lezen dit niet of hebben hier blijkbaar geen boodschap aan.

Al met al geef je deze dame indirect toch beetje gelijk. Wink Ok zij drukt zich wat simpel uit,misschien frustatie post of gewoon slechte beheersing van Ned schrift.Wink
Zoals jij en zij zegt (en zal uiteraard gelden voor meerdere saunacomplexen de stilte is ver te zoeken)
Niet altijd stil in de sauna's van de rust ruimte weet ik van mijn laatste ervaring met de ZH Maandje terug. Druk en lawaaierig.Via voucher binnen gekomen en zoals aan de balie te zien was 90%.
De rest ga ik niet eens herhalen,want dat ga jij toch ontkennen. jij komt er immers elke dag of "toevallig" die dag als er een recensie geschreven wordt. Very Happy
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2012 12:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat de waarheid altijd hier wel ergens tussenin ligt en dat vooral de badkledingdagen met het 'badpakkenpubliek' te mijden zijn. De meeste recensies die ik gelezen heb, hebben betrekking op mensen die Ťn van wat verder komen Ťn langere tijd er verblijven (hele dag/middag+(deel van)avond).
Ik lees ook meer dan geregeld dat er op zich niets mis is met de faciliteiten en het aanbod. Dit sterkt mij weer in de opvatting dat de Zwaluwhoeve een meer dan prima wellnessbedrijf is als je goed kunt anticiperen op de rustigere momenten, niet voor een hele dag, middag + avond gaat maar juist voor enkele uurtjes, geen buffet neemt en niet al te ver moet rijden/reizen.
Wink
Naar boven
grijzewolf
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2012 1:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Denk dat je daar een punt hebt Kevin.
Meeste recensies die negatief zijn ,zijn juist van de voucher klanten die van ver komen en denken dat ze voor hun kortingsbon de hele wereld krijgen. Op zich niet gek lijkt me dat je iets verwacht en als het dan tegenvalt dat je dan klaagt.Voor cliŽnten die in de buurt wonen en er enkele uurtjes kunnen vertoeven is het werelds, maar de veraf mensen verwachten wat en dat wordt vaak niet geleverd door de intense drukte.
Sauna faciliteiten van ZH zijn ook ok,.. mij hoor je niks anders zeggen! Het zijn juist de dingen er omheen, Het complex is nog niet voorbereid aan de vele mensen die toestromen,daaronder vallen o.a kluisjes/kleedkamer en te weinig rustruimte als de toko vol zit. Door te kleine ruimtes en te veel cliŽnten krijg je meer geluid en frustratie.
Jullie als dichtbij klanten zullen b.v ook niet zo snel daar een hapje(lees diner) doen en lekker thuis of ergens anders iets nuttigen, en daardoor niet de waardeloze kwaliteit voorgeschoteld krijgen als de veraf klanten die er de hele dag zitten.

Je hebt een punt ,maar dit wil niet zeggen dat het geen verbeterpunten zijn voor de ZH,
Denk dat als men enkel de keukenkwaliteit al aanpast en het personeel vriendelijker laat zijn dat men al minder klaagt. Oh ja, 20% minder mensen binnen laten zou ook al helpen. Wink
Bigfoot
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2012 5:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mij hoor je niet klagen hoor over de ZH. Ideaal dat je praktisch gratis met een bon naar binnen mag. Als je een beetje de weg weet dan kun je prima om de drukte heen navigeren, en heb je een heerlijke dag.

Als ik de volle mep moet betalen, dan ga ik idd wel ergens anders heen.
Naar boven
Sauna_fan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2012 5:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad helemaal mee eens. ik heb nu weer een zomerkaart gekocht je kan lekker
naar de sauna in een prachtige tuin vertoeven en als het dan eens druk is... so what...
tenminste wat mij betreft. Mij hoor je ook zeker niet klagen over de zwaluwhoeve woonde ik maar wat dichterbij, het is eigenlijk net iets te ver maar als ik er weer ben weet ik weer waarvoor ik het heb gedaan. Komend weekend ben ik weer van de partij !! Heb er nu al zin in ...
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2012 7:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Klopt wel wat jullie zeggen.
Als je een hele dag komt en er tot savonds laat blijft zul je altijd wel eens iets minder leuks kunnen treffen. Dat kan vanalles zijn, te druk, in de rij staan, kleedkamer vol, pratende mensen in de cabines enz.

Ik ben een "kortverblijvende" gast die hooguit een paar uurtjes gaat en als het me niet bevalt omdat het te druk wordt naar mijn zin dan ben ik weg.
Die luxe positie heb ik omdat ik in de buurt woon en met een abonnement (zomer) kan gaan en staan waar ik wil.
Als ik de volle mep zou moeten betalen zou ik na 3 uurtjes ook niet willen vertrekken.
Verder moet je gewoon vroeg komen, dat wil zeggen tussen 09:00-09:45 ongeveer of savonds na 18:00.

De faciliteiten zijn inderdaad prima en schoon.
Ik zal je nog een voorbeeld hiervan geven want ik verzin dit echt niet.
Er loopt een technische man van de Zwaluwhoeve die vooral de watervoorzieningen in de gaten houdt, de zwembaden e.d.
Iedere dag wordt de afgevallen boombladeren e.d. uit de zwembaden gevist. Ook rond de zwembaden ligt geen blad en wordt dit keurig opgeruimd. Dit ook om te voorkomen dat de filters verstopt raken.
Ik heb de man zelf de gootjes langs de zwembadrand diverse malen met de hand zien schoonmaken.
Ik weet het, het zijn details maar toch ....
En dat soort berichten lees je niet in recensies.

Mensen die recent (zeg maar afgelopen jaar) niet naar de ZH zijn geweest moeten nog maar eens een blik gaan werpen hoe het er nu uit ziet.
Er is enorm veel verbeterd en de rustruimtes en kleedkamers zijn behoorlijk uitgebreid. Ook is de tuin een flink stuk groter geworden en zijn er veel terrassen bijgekomen. Dit alles om het comfort te verbeteren.
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Jun 15, 2012 11:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

Afgelopen woensdagavond (ja, voetbal Nederland-Duitsland...) even naar de ZH geweest.
Het was enorm rustig wat natuurlijk niet zo gek is.
Ik heb het in 10 jaar Zwaluwhoeve nog nooit zo rustig gezien.
Bij vertrek rond 21:45 was de parkeerplaats nagenoeg leeg.

Kortom, als je naar een rustige sauna wilt, ga dan tijdens een voetbalwedstrijd!!

Vanmorgen (vrijdag) ook nog even naar de ZH geweest.
Wederom erg rustig voor een vrijdag, daarbij moet ik wel zeggen dat het puur slecht weer is vandaag. Veel regen en bewolkt, maar goed voor een dagje sauna hoeft dat niet echt een probleem te zijn. Je kunt alleen niet in de tuin zitten.
Voor de rest prima dus.

Er wordt zo te zien een nieuwe hottub of bubbelbad gebouwd.
Ik zag tenminste iets rond en blauws achter de zwarte schermen staan.

Dan nog iets nieuws.
Bij de entree op de parkeerplaats heeft men een nieuwe parkeerplaats aangelegd volgens mij voor twee elektrische auto's. Er staat ook een paal bij waar je waarschijnlijk je auto kunt opladen.
Geen flauw idee waarom men dit heeft gedaan want ik kan me nauwelijks voorstellen dat je met een elektrische auto naar de sauna gaat.
Als je zo begaan bent met het milieu kun je beter op de fiets gaan en mensen die ver weg wonen komen met een gewone auto want een elektrische auto haalt die afstand toch niet.
Daarbij is het ook een beetje vreemd dat je heel goed denkt te zijn voor het milieu maar dan wel in een openlucht zwembad gaat zwemmen van 38C.
Dit kost pas veel energie. Ik geniet er best wel van maar als we het toch bij de feiten houden is dat wel zo. Er gaat in een saunacomplex veel energie verloren.
Bigfoot
Site Admin

BerichtGeplaatst: Za Jun 16, 2012 10:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat het juist handig is voor mensen met een electrische auto's. Het bereik van die dingen is zo'n 100 kilometer dus dan is het ideaal als je hem tijdens je saunadagje weer geheel op kan laden.

Wel balen als je dan aankomt en beide plekken zijn bezet. Dan kun je niet meer terug.
Naar boven
PoppeSchuitema
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Za Jun 16, 2012 1:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bigfoot schreef:
Wel balen als je dan aankomt en beide plekken zijn bezet. Dan kun je niet meer terug.
Dat is denk ik ook het grootste probleem voor de parkeerplaatsen met een laadpaal, deze plaatsen worden meestal ingenomen door auto's die niet oplaadbaar zijn en als er dan wel een oplaadbare komt kan er niet opgeladen worden. Wij hebben ook zo'n paal schuin voor onze zaak op een openbare P maar 9 van de 10 keer zijn deze 2 plekken bezet door "gewone"auto's. Ik denk dat de gemeente een verbod voor nietoplaadbareauto's bij de laadpalen moet instellen, net als op invalideparkeerplaatsen waar je zonder invalidenkaart niet mag staan
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> Tips, reactie's, opmerkingen etc. Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 53, 54, 55, 56  Volgende
Pagina 54 van 56

Ga naar: