SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Zwaluwhoeve (ervaringen/meningen/opmerkingen e.d.)
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 54, 55, 56  Volgende

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> Tips, reactie's, opmerkingen etc.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Geef je mening over de Zwaluwhoeve
Prima sauna, ik ga er zeker nog een keer heen
22%
 22%  [ 22 ]
TE grote sauna, doe mij maar een kleinere sauna
9%
 9%  [ 9 ]
Veel te druk, het bezoekersaantal moet omlaag
40%
 40%  [ 40 ]
Ik trek me niets aan van de drukte en ga toch
8%
 8%  [ 8 ]
Ik erger me het meest aan het geklets in de sauna's
19%
 19%  [ 19 ]
Totaal aantal stemmen : 98

Auteur Bericht
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Za Apr 08, 2006 3:30 pm    Onderwerp: Zwaluwhoeve (ervaringen/meningen/opmerkingen e.d.) Reageer met quote

Ik start hier maar even een Topic over de Zwaluwhoeve (Hierden/Harderwijk).

Er zijn vast wel mensen die een positieve dan wel negatieve ervaring hebben over deze sauna. Nu kun je over elke sauna wel wat te vertellen hebben, maar ik wil dit topic maar wijden aan de Zwaluwhoeve.

Mijn eigen mening/ervaring:

Over het algemeen positief, al moet ik wel zeggen dat het vaak druk is. Dit begint al als je je auto op de parkeerplaats wilt zetten. Grote kans dat dit niet lukt waardoor je ergens anders moet parkeren. De parkeerplaats is gewoonweg te klein (geworden).

De drukte wordt naar mijn idee ook veroorzaakt door de vele reclame uitingen van de Zwaluwhoeve. Hoewel dit voor het bedrijf wel commercieel aantrekkelijk zal zijn kan dit voor de bezoekers wat minder zijn. Veel mensen komen immers voor hun ontspanning en willen van de faciliteiten genieten en zich niet ergeren aan de overige bezoekers.

Positief is wel de uitbreidingen die men doet. Recent is er een nieuwe sauna bijgekomen (Zoutsteen sauna). Ziet er prima uit. Ook lekker is de (vrijwel) dagelijkse Loyly. Dit opgiet ritueel doet het goed als kan het hier ook druk wezen. Misschien zijn twee sessies per dag te weinig.

Het wachten is nu op de uitbreiding van het binnen sauna complex. De ruimte bij de huidige binnen sauna's is te klein. Men is met een nieuw gebouw bezig aangebouwd aan de rest van de gebouwen. Dit is echter nog steeds niet gereed. Hopelijk wordt dit spoedig geopend want dit is geen overbodige luxe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
julian28
Los entree

BerichtGeplaatst: Za Apr 08, 2006 8:40 pm    Onderwerp: super dit initiatief Reageer met quote

Ik ben het met de stelling eens en heb ook al een aantal keer bij de zwaluwhoeve aangegeven dat er wat storende factoren zijn. Misschien is ook voorlopig helemaal niet nodig om zoveel reclame te maken. De bezoekers komen toch wel. Ik heb wel voor mezelf besloten om af en toe ook ergens anders naar toe te gaan omdat ik vandaag weer merkte dat sommige mensen echt komen om een hele leven te bespreken en flink lachen en schreeuwen. Ik vind dit echt enorm asociaal, misschien is het een idee voor de zwaluwhoeve om wat meer bordjes op te hangen met Stilte Ruimte of iets dergelijks want ik ben er vandaag maar een tegen gekomen. Heeft iemand toevallig ervaringen van Sauna Egmond in Haarlem, daar wil ik binnenkort een keer naar toe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sarjenka
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Apr 09, 2006 7:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

Han is de eigenaar I suppose; of heeft minimaal aandelen Very Happy... Er zijn al diverse topics geopend over de Zwaluwhoeve. Ik heb net gestemd: het is veel te druk!!!! Zoals iemand op het gedeelte waar je je mening kunt geven over een sauna al zei: "net de efteling, maar dan in je blote kont".
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sarjenka
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Apr 09, 2006 7:51 am    Onderwerp: Re: super dit initiatief Reageer met quote

julian28 schreef:
Heeft iemand toevallig ervaringen van Sauna Egmond in Haarlem, daar wil ik binnenkort een keer naar toe.

http://www.saunagids.nl/local/ClicknVote/vote.php?PollID=67
Naar boven
mignon
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Apr 09, 2006 11:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ook mijn mening veel te druk en voor de rest is er genoeg gezegd.
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Zo Apr 09, 2006 5:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sarjenka schreef:
Han is de eigenaar I suppose; of heeft minimaal aandelen Very Happy... Er zijn al diverse topics geopend over de Zwaluwhoeve. Ik heb net gestemd: het is veel te druk!!!! Zoals iemand op het gedeelte waar je je mening kunt geven over een sauna al zei: "net de efteling, maar dan in je blote kont".

Nee hoor, ik heb geen aandelen in deze zaak! Ik ben gewoon een regelmatige bezoeker en hoop dit ook te blijven. E.e.a. hangt wel af hoe de Zwaluwhoeve met z'n klanten omgaat.
Er is een duidelijk verschil te zien toen ze net (15 februari 2002) begonnen. In het begin was alles nieuw, vreemd en onbekend ook voor de eigenaren en was het ook (te) rustig. Uiteraard kun je daar geen bedrijf mee runnen. Ze hebben de marketing echter iets te overdreven aangepakt naar mijn idee. Dit schiet nu z'n doel voorbij. De uitwerking kan dus averechts zijn, dat er juist mensen gaan afhaken omdat ze dit niet bevalt. Jammer natuurlijk want je kunt beter een goed lopend bedrijf hebben met gasten (en personeel) die het naar hun zin hebben.

Het is niet mijn bedoeling hier een soort "klaag box" van dit topic te maken maar meer een verzameling van meningen, opmerkingen e.d. over de Zwaluwhoeve.
Het heeft overigens wel zin om een email te sturen naar het management als je klachten of opmerkingen hebt.
Dat heb ik ook wel eens gedaan en dat wordt wel degelijk op prijs gesteld.
Naar boven
Sarjenka
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Apr 10, 2006 5:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

Han schreef:
Het is niet mijn bedoeling hier een soort "klaag box" van dit topic te maken maar meer een verzameling van meningen, opmerkingen e.d. over de Zwaluwhoeve.
Het heeft overigens wel zin om een email te sturen naar het management als je klachten of opmerkingen hebt.
Dat heb ik ook wel eens gedaan en dat wordt wel degelijk op prijs gesteld.

ja, vooral wel klagen!!! (ik verstrooi geregeld vernietigende meningen over de Zwaluwhoeve overal op dit forum Very Happy)

maar als je hun mailt en ze zeggen: bedankt, blah blah, zegt dat nog niets. Dan hebben ze jou weer tevreden gesteld met een bedankje en denk jij dat ze er wat aan zullen doen... Ondertussen gebeurt er niets, behalve dat het daar nog drukker wordt e.d.

Wanneer de Zwaluwhoeve gewoon weer minder druk bezocht gaat worden, wil ik er ook best wel heen, want het is een mooi complex... Ik heb alleen grote moeite met het veestapel-idee...
Naar boven
Jan Kroes
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Apr 10, 2006 10:32 am    Onderwerp: Reageer met quote

Gezien het advertentiebeleid zal het nog wel even duren voor ik een mening heb over de Zwaluwhoeve.

Groetjes en veel saunaplezier.
Naar boven
mignon
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Apr 10, 2006 11:36 am    Onderwerp: Reageer met quote

Jeeeeeeetje!!! Ze willen ook nog jongeren werven, pfffff Shocked . Niet dat ik iets tegen jongeren heb, maar wel als ze naar de sauna gaan. Ik kan me niet voorstellen dat ze zich daar lekker rustig zullen gedragen zoals ik dat mag verwachten van relaxende saunagasten....
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Ma Apr 10, 2006 12:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien dat ze hier, gelet op het feit dat beide advertenties dezelfde opmaak hebben en wellicht in dezelfde bladen (Naturisme/NFN) gestaan hebben, vooral doelen op JNFN (Jongeren Naturisten) leden. Die zijn over het algemeen wel wat rustiger volgens mij, maar wellicht ook veel minder in aantal. Misschien dat de toch zo commerciŽle Zwaluwhoeve een apart bedrijf voor jongeren kan openen?
En bij probleem-jongeren of hanggroep-jongeren stuur je ze gewoon even naar de sauna-cabine met de beproefde "Hard-LŲyly" met verplichte afkoelen in dompelbak met ijswater en stortemmer.
Laughing
Naar boven
DJ
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Apr 10, 2006 4:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hmm waarom niet adverteren voor jongeren? Ikzelf ben 20 en ik ga al ruim 3 jaar naar de sauna. Heerlijk.
Tuurlijk heb je dr jongeren tussen die lawaaig en druk zijn. Maar zijn die mensen dat dan kwijt zodra ze 22 zijn? Ik denk dat het grootste gedeelte van de jongeren die naar een sauna gaan zich wel weten te gedragen hoor.
Als ik rustig in de sauna ben stoor ik me vaker aan mensen van middelbare leeftijd die door de sauna gillen naar hun wederhelft, dat ze even in het voetenbad zitten... Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Apr 10, 2006 6:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

DJ schreef:
Hmm waarom niet adverteren voor jongeren? Ikzelf ben 20 en ik ga al ruim 3 jaar naar de sauna. Heerlijk.
Tuurlijk heb je dr jongeren tussen die lawaaig en druk zijn. Maar zijn die mensen dat dan kwijt zodra ze 22 zijn? Ik denk dat het grootste gedeelte van de jongeren die naar een sauna gaan zich wel weten te gedragen hoor.
Als ik rustig in de sauna ben stoor ik me vaker aan mensen van middelbare leeftijd die door de sauna gillen naar hun wederhelft, dat ze even in het voetenbad zitten... Wink

Ik denk dat de doelgroep uit de bovenstaande advertentie juist geen overlast zal veroorzaken. De groep jongeren die wel luidruchtig zijn en ergens willen gaan "zuipen" zul je hiermee niet bereiken en dat is ook precies de bedoeling.
Ik zie ook geen enkele bedreiging van dergelijke advertenties.

Kwalijker zijn de Telegraaf en Veronica advertenties, daarmee trek je "ander" publiek aan om het maar eens voorzichtig uit te drukken.
Leuk voor de Zwaluwhoeve omdat ze veel klanten krijgen maar minder leuk voor de saunagangers die voor hun rust en ontspanning komen.

Sarjenka schreef:

ja, vooral wel klagen!!! (ik verstrooi geregeld vernietigende meningen over de Zwaluwhoeve overal op dit forum Very Happy)

maar als je hun mailt en ze zeggen: bedankt, blah blah, zegt dat nog niets. Dan hebben ze jou weer tevreden gesteld met een bedankje en denk jij dat ze er wat aan zullen doen... Ondertussen gebeurt er niets, behalve dat het daar nog drukker wordt e.d.

Wanneer de Zwaluwhoeve gewoon weer minder druk bezocht gaat worden, wil ik er ook best wel heen, want het is een mooi complex... Ik heb alleen grote moeite met het veestapel-idee...

Sarjenka: Klagen mag maar als je wilt dat je klacht gehoord wordt moet je toch echt een emailtje sturen naar de Zwaluwhoeve. Dat wil niet zeggen dat men daarop direct actie neemt maar als meer mensen over hetzelfde klagen heb je ook kans dat er iets aan gedaan wordt.
Als men nooit terugkoppeling krijgt zal er zeker niets veranderen. Zo werkt dat nu eenmaal. En ja, klagende mensen vindt je vaker dan mensen die erg tevreden zijn. Dat is ook normaal. Dus een paar klachten zo hier en daar zegt nog niets over de kwaliteit van de sauna. Je moet het toch zelf ervaren.
Naar boven
mignon
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Apr 10, 2006 6:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

DJ, je hebt gelijk maar ik zag gelijk van die giechelende, gillende tienermeisjes voor me.
Tuurlijk heb je ook rustige jongeren Wink.

(ff OT, wist niet dat jij site admin was, was jij dat al die tijd al?)
Naar boven
DJ
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Apr 10, 2006 8:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

mignon schreef:
DJ, je hebt gelijk maar ik zag gelijk van die giechelende, gillende tienermeisjes voor me.
Tuurlijk heb je ook rustige jongeren Wink.

(ff OT, wist niet dat jij site admin was, was jij dat al die tijd al?)

Nee, dat ben ik eigenlijk sinds kort Smile Grappig dat het je opviel. Nog niet alles werkt zoals het zou moeten maar Marie is druk bezig Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Jan Kroes
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Apr 10, 2006 9:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb ook niets tegen jongeren, laat dat duidelijk zijn. Onze kinderen gaan/gingen mee sinds hun 8ste. Wat mij stoort is het feit dat je korting krijgt als je met tenminste 6 tegelijk komt. Geef gewoon jongeren korting, al komen ze alleen.
Groetjes, Jan
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> Tips, reactie's, opmerkingen etc. Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 54, 55, 56  Volgende
Pagina 1 van 56

Ga naar: