SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Ongesteld...ga je naar de sauna of niet?
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Vraag & Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

ongesteld..ga je dan naar de sauna of niet..
reacties van vrouwen- ja is normaal
20%
 20%  [ 16 ]
reacties van vrouwen- nee gewoon thuisblijven
27%
 27%  [ 22 ]
reacties van mannen -ja is normaal
30%
 30%  [ 24 ]
reacties van mannen- nee gewoon thuisblijven
22%
 22%  [ 18 ]
Totaal aantal stemmen : 80

Auteur Bericht
BLONDY
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Do Mrt 09, 2006 12:44 am    Onderwerp: Ongesteld...ga je naar de sauna of niet? Reageer met quote

Raar misschien dat ik hier over begin maar ik vraag het me wel eens af..Zeker omdat wij degene zijn die de rommel van de dames zo nu en dan tegen komen op de vloer of op het toilet.Kleine ongelukjes zijn natuurlijk nooit uitgesloten maar normaal heb je ondergoed aan wat dat probleem oplost.
Persoonlijk zou ik het nooit doen, vind ik niet fris..maar goed. Wat vinden jullie ervan?

Razz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
mignon
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Mrt 09, 2006 7:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

Nou, laat ik het zo zeggen: ik vind het erg smerig als ik iemand zie lopen met een touwtje tussen de benen. Maar als ze dat nou even naar binnen frommelen, zie ik hetn iet en maakt het me ook niet uit.
Zelf heb ik het in al die jaren geloof ik 1 keer gedaan, maar ik voel me er niet relaxed bij, dus zou hetn iet zo snel meer doen.....

(ik heb overigens niet gestemd)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Anna
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Mrt 09, 2006 8:33 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind het ook bepaald niet fris hoor, ik zou nooit gaan als ik ongesteld was.
Ik heb 1 keer meegemaakt dat het begon tijdens een saunadag, vreselijk! Het was natuurlijk niet veel, maar als je dan net zo'n vlekje hebt in een witte handdoek, ik schaamde me echt. Embarassed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
prinses43
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Do Mrt 09, 2006 5:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb gestemd: gewoon thuis blijven, ben veels te bang dat er iets gaat doorlekken of zo. Je kan natuurlijk ook gewoon het touwtje afknippen dan zie je er niks van, maar ja, liever niet hoor.
Naar boven
BLONDY
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Do Mrt 09, 2006 9:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nou meiden zo denk ik er ook over hoor. Razz Very Happy
Naar boven
DJ
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Mrt 09, 2006 11:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ten eerste vind ik de keuzemogelijkheid ietwat beperkt (zwart/wit) want er zijn natuurlijk best meningen die tussen de twee uiterste vallen.

Ten tweede vind ik dat het niet per definitie vies hoeft te zijn, mits de vrouw in kwestie er goed rekening mee houdt. Daar kan een ieder wel bij bedenken wat ik bedoel.
Als ik me al druk ga maken om vrouwen die 'onzichtbaar' ongesteld (zonder touwtje goed verstopt) zijn in de sauna, dan kan ik in dat rijtje nog wel wat dingen zetten die vies zijn en niet zichtbaar.
Neem bijvoorbeeld toilet gebruik en daarna zonder douche of wat dan ook lekker in het bubbelbad gaan zitten...
Of bijvoorbeeld iemand die onwijs bezeet is en lekker naast je komt zitten in het kruidenbad.

Kortom, de vrouw kan het zelf (bijna) zo hygienisch maken als ze zelf wil. En wat iedere vrouw daarvan vindt zal uiteenlopen. De een gaat wel en de ander gaat niet Smile
Naar boven
mignon
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 10, 2006 6:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

Goeie uitleg DJ!
Naar boven
loesje
Los entree

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 10, 2006 9:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb zelf wel eens meegemaakt dat ik dacht dat mijn menstruatie voorbij was, ik had nl al ruim twee dagen geen bloedvelies gehad, en ben dus gewoon naar de sauna gegaan. Op een gegeven moment zag mijn man dat er iemand 'gelekt' had. In de eerste instantie dacht ik niet meteen dat ik dat was en ik weet het nog steeds niet zeker, ik was nl niet meer ongesteld. Maar aan de andere kant denk het bijna niet anders kan dan dat ik het geweest ben, ik was tenslotte wel net ongesteld geweest. Je begrijpt dat de ontspanning voor de rest van de avond ver te zoeken was. Ik denk dat dit van die ongelukjes zijn waar je verder niet zoveel aan kunt doen, maar toch schaamde ik me kapot Embarassed . Als ik ongesteld ben of weet dat ik het moet worden ga ik dus gewoon niet naar de sauna, ook niet met een tampon of een softcup. Het risico dat je toch wat verliest is voor mij gewoon te groot.
mignon
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 10, 2006 6:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Maar je wist toch niet zeker dat jij het was????? Dr liepen toch ook andere vrouwen? Balen dat het je avond verpest heeft! Sad Ik zou het denk ik ook hebben (dat mn avond verpest zou zijn daardoor), alleen zocht ik het dan niet bij mezelf.
Naar boven
Chrisje
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Mei 31, 2006 5:12 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga ook echt niet

Voel mezelf dan al nie echt super en dan ook nog in de hitte te zitten

nah laat mij dan maar lekker lamballen thuis op de bank met mn pyama aan ofzo Rolling Eyes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Sarjenka
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Mei 31, 2006 9:02 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb ingevuld: nee, thuisblijven...

Ook al zou ik op de laatste dag van het slachtweekje lopen... Ik ben er gewoon niet zeker van hoe heftig e.e.a. verloopt. En idd: zo'n touwtje tussen je benen... tha horror...

Nu schijn je van die cupjes te hebben, maar dat lijkt me een erg eng idee. Het is toch een kleine moeite om als vrouw dan maar die ene week in de maand niet te gaan??

Dat je in privťsfeer je eigen menstruatiebloed fijn zou vinden, dat is prima, maar je moet er een wildvreemde niet mee lastig gaan vallen.
Naar boven
samen mc
Los entree

BerichtGeplaatst: Za Jun 24, 2006 11:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

hoi hoi ja is maar net wat je zelf vind als ik ongesteld ben en naar sauna wil dan hebben ze tegen woordig ook softcup.dat breng je in net als een tampon maar is een soort condoom die breng je in en je lekt niet meer en neimand kan wat zien .ik vind het ideaal dus ik ga gewoon wanneer ik zin heb gr corrina(samen mc)
Pieter
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Jul 05, 2006 9:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb er eigenlijk nooit zo bij stilgestaan (sorry dames). Ik zou het niet een fris idee vinden als ik het zou opmerken. Ik kan me ook haast niet voorstellen dat een vrouw zich prettig zou voelen bij het idee dat het gebeurd.
Naar boven
Chrisje
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Jul 06, 2006 1:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Pieter schreef:
Ik heb er eigenlijk nooit zo bij stilgestaan (sorry dames). Ik zou het niet een fris idee vinden als ik het zou opmerken. Ik kan me ook haast niet voorstellen dat een vrouw zich prettig zou voelen bij het idee dat het gebeurd.

Kan t me ook levendig voorstellen dat t voor jullie , mannen niet smakelijk is om te zien
En Ik voel me er idd zeker NIET prettig bij als ik daar zo zou zitten.. moet er zelfs niet aan denken..blerghhhhhh Shocked
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
ansjeliek
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Vr Sep 29, 2006 7:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik ongesteld ben ga ik weleens naar de sauna hoor. Ik wissel elke 2 uur m'n tampon en verstop het touwtje goed Laughing
Ik vind het juist lekker om te gaan omdat ik altijd erg last van m'n rug heb. En ik ga er hygie mee om vind ik.

Laatst aangepast door ansjeliek op Do Okt 05, 2006 4:06 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Vraag & Antwoord Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4

Ga naar: