SaunaGids forum index
Alles over de sauna
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

New user from abroad: How to get started with tech support.

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> In het buitenland
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Donnieclark
Los entree


Geregistreerd op: 16-11-2017
Berichten: 6

BerichtGeplaatst: Vr Nov 24, 2017 12:55 pm    Onderwerp: New user from abroad: How to get started with tech support. Reageer met quote

Hello all,

I am a new user from abroad. I would like to know how is the feed back with the processing of the information once I have all the information.
How schedule are? Which data forms I have to complete? To whom I will refer once I have the information?

Thanks a lot,






I didn't find the right solution from the internet.
References:
https://forums.itreetools.org/viewtopic.php?f=19&t=1228&sid=16f2f9f3fbe34eafac7048959ecce9f4

product launch
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> In het buitenland Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group