SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Als "maagd" naar Thermae 2000 Valkenburg

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
sandeman
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Apr 18, 2011 1:13 pm    Onderwerp: Als "maagd" naar Thermae 2000 Valkenburg Reageer met quote

Hallo allemaal.

Laat ik met de deur in huis vallen, we zijn voor dit bezoek nog nooit naar een "echte" sauna geweest. Wel eens in een sauna('tje) in een hotel maar da's natuurlijk niet te vergelijken.

Na een hotelovernachting in de buurt, zijn we (op een vrijdag) ons maar eens gaan melden bij de receptie van Thermae 2000. Badjassen gehuurd en daar de gebruikelijke uitleg gehad over kluisjes, polsbandje en div. bijboek-mogelijkheden.

Ons omgekleed en na een beetje rondgelopen te hebben een beetje rondgezwommen. Wat me als een van de eerste dingen opviel was het bordje dat "intiem gedrag" niet getolereerd werd. Snap goed dat je niet bij elkaar op schoot mag kruipen en elkaar helemaal mag "aflebberen" maar af en toe een kusje / knuffel lijkt me geen probleem, zal wel gebruikelijk zijn maar kwam onvriendelijk op mij over. Vond dat toch wat, de romantische inslag wat we hadden van een dagje relaxen, dempen.

Anyway, op een gegevens moment besloten om het sauna-gedeelte te bezoeken. Na wat onwennig staan te draaien bij de kapstokken, toch de badkleding maar uitgetrokken en een Sauna (geloof de 60įC variant) ingedoken.

Hierna wat afgekoeld en (toch nog) redelijk onwennig rondgelopen. Na een kwartiertje ben je er wel aan gewend dat je in je blote billen rondloopt en is (in mijn geval) mijn ego gerustgesteld dat niet iedereen naar je zit, of staat te loeren.

We hebben nog een opgieting bijgewoond in een buitensauna (mijn god, dacht dat mijn neusharen verschroeide) en een klei Rashul-behandeling bijgewoond. In het aparte bad nog aan een floating-sessie meegedaan, voor mijn vrouw wel relaxed, ikzelf vond er weinig aan (om te ondergaan).

Dan over Thermae 2000 zelf:

Personeel was over het algemeen erg aardig, de prijzen (behandelingen / eten & drinken) zijn voor mijn gevoel aan de hoge kant. Hygiene was prima, niets mis mee. Aanbod van behandelingen is ook voldoende om in te verdwalen.

Voor ons was deze start goed bevallen, we hebben ons nu voorgenomen om regelmatig een saunabezoek in te plannen. de volgende is al gereserveerd nml de Thermen in Nijmegen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
whulsbergen
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Di Apr 19, 2011 12:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom in de wondere wereld van de sauna. Leuk verhaal!
Naar boven
MartijnBrabant
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Apr 19, 2011 1:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad, mooi verhaal.

Ik ga zelf ook regelmatig naar sauna, maar nog nooit in thermae 2000 geweest. Leuk ook eens positieve ervaring te lezen, helaas zie ik regelmatig minder positieve reviews. Veel plezier in volgende sauna bezoeken. Hopelijk blijft het voor jullie een positieve ervaring Smile
P-A-N-G
Gast

BerichtGeplaatst: Di Apr 19, 2011 2:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom in de mooie wondere saunawereld. Als jullie van lieverlee wat meer sauna's bezoeken zul je vanzelf de mooie en mindere mooie dingen onderscheiden en zul je er wel achter komen wat jullie favoriet word. Wij wensen jullie veel plezier op je ontdekkingstocht. Smile
Naar boven
Sauna_fan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Apr 19, 2011 3:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geniet ervan ! ik doe het al jaaaaaaren en blijf het ook doen, na mijn voorzichtige eerste schreden in saunaland destijds in scheveningen ben ik inmiddels "verslaafd !"
Naar boven
zianida
Los entree

BerichtGeplaatst: Do Sep 28, 2017 9:48 am    Onderwerp: Reageer met quote

Jual Tas | Harga Tas Sekolah Anak | Jual Tas Sekolah Online | Jual Tas Sekolah Anak Online | Jual Tas Online | Jual Tas Anak Sekolah Online | Jual Tas Anak Online | Jual Online Tas Sekolah Anak Banyak Model | Jual Online Tas Sekolah Anak | Jual Online Tas Sekolah
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: