SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

hoe is het nu bij Sauna Weesp

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Tips, reactie's, opmerkingen etc.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Sauna Weesp is een aanrader
Ja
100%
 100%  [ 2 ]
Nee
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 2

Auteur Bericht
madam
Los entree

BerichtGeplaatst: Vr Sep 29, 2006 8:38 pm    Onderwerp: hoe is het nu bij Sauna Weesp Reageer met quote

wil binnenkort naar sauna in weesp gaan. veel negatieve reacties uit het verleden, maar... hoe is het er nu?? wie is er onlangs geweest en hoe was 't? benieuwd! ga met iemand die nog nooit naar de sauna is geweest, wil graag dat het voor haar een prettige kennismaking met het fenomeen sauna is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sarjenka
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Za Sep 30, 2006 4:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

tja... en dan kan bij wijzen van spreken iedereen vol lof zijn en dan treft je net een dag dat het ff wat minder is; dat er van alles mis gaat, het personeel niet aardig etc...

gewoon gaan Very Happy

Maar dan zou ik niet sauna Weesp kiezen voor iemand die nog nooit geweest is, aangezien het nogal ruimtelijk is daar... de sauna's met grote glazen wanden e.d. Als het dan iemand is die nog niet zo thuis is in het naakt zijn in publiek, dan is dat misschien wel een beetje heftig...

Ik vond het trouwens een erg fijne sauna; ik ben er afgelopen juni een keer geweest.
Naar boven
windig
Los entree

BerichtGeplaatst: Zo Nov 12, 2006 5:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben er nu een aantal keren geweest.Het is op zich een fijne sauna maar het restaurant is duur.Optimel doen ze ook moeilijk over.Is altijd vol.
Maar in september kwam ik er op een woeensdagochtend en toen waren alle baden en douches in onderhoud.Overal lag gereedschap.En het kon nog uren duren voor het klaar was.Ik werk in deze sector dus ik was zeer verbaasd.Onderhoud doe je voor of na sluitingstijd.Zeker met allemaal werkmensen om je heen .Met schoenen aan!En deuren open!Wij zijn toen weer naar huis gegaan.Jammer van de dag.
Ik heb dus ook niet betaald.Dat begreep de receptioniste wel.
Naar boven
Sarjenka
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Nov 20, 2006 8:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dŠt is inderdaad erg vreemd...

Wellicht dat dat bedrijf het fincancieel niet kan lijden om een dag dicht te zijn... en dat de werklui 's avonds niet kunnen/willen... Maar dan nog...

Wat ik altijd doe (zeker als ik langer dan een kwartier/half uur moet rijden) is even bellen mbt de evt. bijzonderheden; dat voorkomt vervelende verrassingen.
Naar boven
Rene1010
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Nov 26, 2006 6:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gisteren geweest, de Hammam was dicht maar voor de rest alles prima daar Laughing
Naar boven
Sarjenka
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Nov 27, 2006 1:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Rene1010 schreef:
Gisteren geweest, de Hammam was dicht maar voor de rest alles prima daar Laughing

hebben ze een hamam??

Is dan zeker nieuw? grappig... toch maar weer eens heen Very Happy
Naar boven
robbie
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Zo Dec 10, 2006 10:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ben 2 keer in weesp geweest, omdat ik even in de buurt werkte. groot, nieuw en door de week erg rustig. dompelbad was niet koud (2 keer), hammam plaat was1 keer niet warm. wel heel aardig personeel vond ik.
ramona1977
Los entree

BerichtGeplaatst: Do Apr 19, 2007 6:50 pm    Onderwerp: sauna weesp Reageer met quote

Hoe is het nu gesteld met Sauna Weesp? zie dat er in sept '06 gereageerd was dat het wel oke was, maar hoe is het nu?
Groet
Naar boven
Gwydion
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Apr 19, 2007 7:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ben er ruim een maand geleden geweest. De ijshutheeft af en toe kuren. Toen ik er gebruik van wilde maken, was deze buiten bedrijf. En de keer daarvoor (ruim 2 maanden geleden inmiddels) deed ie het ook niet.
Voor de rest is het er redelijk rustig, ruim opgezet, vriendelijk personeel, schoon. Van mijn kant dus geen klachten.
Naar boven
grijzewolf
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2009 4:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Meerdere keren geweest. Valt mij op dat als het iets drukker wordt het personeel dat daar rond loopt niet echt tegen stress kan. Wordt kribbig.Neemt geen bestellingen af of het duur eeuwen.
Koude sauna's, altijd is er wel iets waar men zich aan kan storen, dan wel verbouwing/koud/enz . Ik ga daar voorlopig niet meer naar toe, jammer ligt niet al te ver bij me vandaan. Weer iets verder rijden voor een dagje relaxen.
Naar boven
rdj
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Vr Jan 15, 2010 7:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

In Weesp kom ik vrij regelmatig en ik ben altijd heel tevreden. Wel kom ik vaak pas in de loop van de avond wanneer het al rustig is. Van koude sauna's of slechte service heb ik niets gemerkt.
Naar boven
sauna 2010
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2010 5:20 am    Onderwerp: sauna weesp Reageer met quote

Afgelopen week geweest. Goed bevallen>

Leuke jubileum actie 5x voor 60 euro geldig t/m 30 sept.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
robbie
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Di Sep 21, 2010 9:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nu de sauna in DIemen failliet is zou het in Weesp wel wat drukker kunnen worden.
is een mooie sauna, ik kan wel eens gaan kijken of het beter geworden is daar. het presoneel vond ik al reuze aardig, alleen was er wel iets wat het niet deed.
saadadwy
Los entree

BerichtGeplaatst: Do Mei 11, 2017 12:36 am    Onderwerp: خدمة ت& Reageer met quote

كما تعتمد الشركهلعلنا جميعا نتسائل كيف اجد افضل شركة كشف تسربات المياه بالرياض في وسط هذا الكم الهائل من شركات الخدمات المنزلية التي تقوم بـ كشف تسربات المياه بالرياض .. او ما هي افضل شركة تنظيف او اين اجد افضل شركةتنظيف بالرياض او افضل شركة خدمات منزلية ؟

شركة الصفرات للتنظيف بالرياض على أجهزة البخار فى تنظيف بعض قطع الاثاث الثابته وتنظيف السجاد والموكيت شركة الصفرات لنقل العفش بالرياض ايضا اذا اردت التنظيف السريع وهذه احدث خدمات التنظيف وارقاها علي الاطلاق وهي خدمه فنيه عاليه في الجوده والكفاءه ونعتمد عليها لعملائنا الكرام ونقدم
شركة الصفرات لمكافحة الحشرات بالرياض والكنب والمجالس علي اعلي درجه من النظافه والجمال
اذا أردت أن تحافظ على أثاث منزلك شركة تنظيف خزانات بالمدينة المنورة وخاصه قطع الأثاث التى تعد تحفه فنية متميزة وتريدها دائما في غايه الجمال والروعه دون تاثير الذباب والحشرات وتاثير الاتربه عليها لابد أن
شركة الصفرات للتنظيف بالرياض

الاجابة علي هذة الاسئله بين ايديكم الان لانكم الان سوف تعرفون من هي الصفرات
] الصفرات [/url] افضل شركة كشف تسربات المياه بالرياض Ö !

شركة الصفرات للتنظيف بالرياض على أجهزة البخار فى تنظيف بعض قطع الاثاث الثابته وتنظيف السجاد والموكيت شركة الصفرات لنقل العفش بالرياض ايضا اذا اردت التنظيف السريع وهذه احدث خدمات التنظيف وارقاها علي الاطلاق وهي خدمه فنيه عاليه في الجوده والكفاءه ونعتمد عليها لعملائنا الكرام ونقدم
شركة الصفرات لمكافحة الحشرات بالرياض والكنب والمجالس علي اعلي درجه من النظافه والجمال
اذا أردت أن تحافظ على أثاث منزلك شركة تنظيف خزانات بالمدينة المنورة وخاصه قطع الأثاث التى تعد تحفه فنية متميزة وتريدها دائما في غايه الجمال والروعه دون تاثير الذباب والحشرات وتاثير الاتربه عليها لابد أن
الصفرات
تقوم بأعمال تنظيف متكررة ودوريه عليها لكي تقيها دائما من تاثير الاتربه والذباب فنحن نقدم لكم افضل خدمات تنظيف قطع الاثاث والنجف والقطع الزجاجيه والفخاريه
شركة الصفرات لمكافحة الحشرات بالرياض علي اعلي مستوي وارقي حال ممكن فقطع الأثاث اذا مر عليها وقتا طويلا دون القيا بأعمال تنظيف متميزة تتعرض الى أشكال التبديد الخطيرة ويؤثر ذالك علي عمرها وعلي ادائها
[url=http://www.futbolamil.com/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9- %D8%A7%D9%84%D8%B5%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%84%D9%86%D9%82%D9%84-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AB%D8%A7%D8%AB/]شركة الصفرات لنقل الاثاث [/url] الجميل داخل البيت وتكون قد فقدت رونقها وجمالها المعهود كما أنها تتعرض لانتشار عدد غير قليل من الحشرات الخطيرة مثل الصراصير أو النمل والبق من الحشرات التى تفضل التواجد شركة كشف تسربات المياه بجدة بين الملابس أو المفروشات أو قطع الأثاث مسببة العديد من الأضرار الخطيرة على المكان وانتشار البكيتريا والجراثيم والوصول الى اصابه الأفراد بأمراض تؤدى الى الموت كل هذا يتواجد لو لم تقم باعمال التنظيف الدوريه والدائمه فنحن قمنا من اجل حمايتكم ومن
شركة تنظيف بمكة

كيف اجد افضل شركةتنظيف ؟

اولا : الوسائل البحثية التي ساقوم بالبحث من خلالها عليافضل شركة تنظيف

شركة تنظيف بالمدينة المنورة

هناك العديد من الوسائل التي يمكنك البحث من خلالها علي شركة كشف تسربات المياه بالرياض او شركات كشف تسربات المياه بجدة و ذلك بـ

يمكنك البحث من خلال البحث عن احد محركات البحث المختلفه و هذا هو الشائع و افضل هذه المحركات هو : الصفرات كشف تسربات المياه بالرياض افضل شركة كشف تسربات المياه بالرياض هي شركة بيوت للخدمات المنزلية
جوجل google.com : الذي يعد محرك البحث الاول في العام
بيينج bing.com : الخاص بشركة مايكروسوفت microsoft
ياهو yahoo.com : الخاص بشركة ياهو yahoo
--------------------------
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Tips, reactie's, opmerkingen etc. Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: