SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Sauna De Veluwse Bron, bezoek 9 april 2017

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Aurore
Los entree

BerichtGeplaatst: Ma Apr 10, 2017 11:04 am    Onderwerp: Sauna De Veluwse Bron, bezoek 9 april 2017 Reageer met quote

Mijn vriendin en ik gingen naar de sauna. Bonnen gekregen via Douglas voor een gratis dagje Wellness. Na wat gedoe om die in te kunnen wisselen gekozen voor De Veluwse Bron en op de zonnigste lentezondag in april togen wij richting Emst. Daar aangekomen sloten we aan in een lange rij die buiten de ontvangsthal stond. Wachten voor de attractie. We keken elkaar aan. "Tis net alsof we in de Efteling zijn hŤ?". Daar komen we niet graag. De dame bij de receptie gaf aan dat het wel druk was vanwege de acties waaraan de keten meedoet. Het mooie weer was niet doorslaggevend volgens haar. Altijd druk bij de Veluwse Bron. Klanten worden verwezen jaar kleedkamer 1 tot en met 5. Grote ruimten. De huisregels hangen groot aan de muur bij de kleedkamer en op elke plattegrond die uitgereikt wordt. Dit is geen kleine sauna, eerder massaal. De vrouw achter de receptie stelt ons gerust. "Het is zo groot dat die menigte als het ware oplost". Okť. In het restaurant is daar alleen niets van te merken. Het is zoeken naar een tafeltje en de bediening kan de drukte nauwelijks bolwerken. We vragen ons af of het nog goed gaat komen met onze latte macchiato. Dik tien minuten later komt de bestelling door. "Ja, het is heel druk..". In de sauna's is het ook druk. En in de baden ook. Groot, groter, grootst. En er hangt een sfeertje alsof we in een Spaans all-inclusive resort zijn. Banken, stoelen en ligbedjes worden met handdoeken bezet gehouden. Ik zie twee vrouwen kijven over een vrijgekomen ligbed. "Ja doei! Ik was eerst!". Ander publiek dan wij gewend zijn in sauna's. Relaxte bedoening. Not. Op zich hebben wij het gezellig. Bijkletsen, beetje zwemmen, zonnen, lezen. In het zwembad hangen geen huisregels. Die zouden er niet overbodig zijn. Twee meter naast me zie ik een stel van bil gaan in een vol zwembad. Serieus. Alsof er niks aan de hand is. Dat blijkt geen uitzondering. Copulerende stellen in de baden. Gatver. Ik doe dus weer een terrasje, lees een boek, hoor weer geruzie over een ligbed en vind het een uurtje later wel welletjes. Dit is geen sauna voor mij. Voortaan weer gewoon naar de sauna zůnder kortingsacties, meer rust en niveau. Bij het afrekenen vraagt niemand de gasten of ze het fijn gehad hebben. En waarom zou je ook. De centen zijn binnen, en morgen is het ongetwijfeld weer druk. Al met al: geen aanrader. Jammer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rdj
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Di Apr 11, 2017 7:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

Merkwaardig, net geregistreerd en gelijk een negatieve beoordeling van een sauna?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: