SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Waar stoor JIJ je aan in de sauna?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Tips, reactie's, opmerkingen etc.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Waar stoor JIJ je aan in de sauna?
1. Klantonvriendelijkheid: Receptie/thermenmedewerkers/horecamedewerkers
11%
 11%  [ 16 ]
2. Publiek (bv. kletsen in de sauna of deur open laten staan van cabine, groeperingen)
38%
 38%  [ 52 ]
3. Onverzorgdheid of slecht onderhouden sauna
33%
 33%  [ 45 ]
4. Betaalbaarheid (bv. duur entree, eten/drinken of behandelingen)
12%
 12%  [ 17 ]
5. Cabines die het niet (goed) doen
2%
 2%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 134

Auteur Bericht
Sauna_fan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Aug 28, 2011 3:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Altijd dezelfde ouwe kereltjes die bij de opgieting meteen vooraan staan en de "populaire jongen" proberen uit te hangen tegenover die jonge meiden.... BAH !! Ben ook weggegaan werd er misselijk van !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Zo Aug 28, 2011 5:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sauna_fan schreef:
Altijd dezelfde ouwe kereltjes die bij de opgieting meteen vooraan staan en de "populaire jongen" proberen uit te hangen tegenover die jonge meiden.... BAH !! Ben ook weggegaan werd er misselijk van !!

Bij welke sauna was dit?
Hier zou ik me ook aan storen. Sad
Naar boven
P-A-N-G
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Aug 28, 2011 8:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Deze mannen denken nog steeds dat jonge vrouwen door blufferig gedrag geÔmponeerd worden en achterover slaan van een buik met een zielig hangertje eronder. Zo oud als ze zijn weten ze nog steeds niets van de gedachtengang van een vrouw.
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Aug 29, 2011 7:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sauna_fan schreef:

Praatjesmakers heb je overal (helaas).
Gelukkig zijn dit soort gasten ook de eerste die na een iets te hete opgieting plotseling verdwenen zijn of voor apegapen op een ligbed liggen bij te komen.

Ik kan me ook wel eens ergeren aan het campingvolk (met dikke gouden halskettingen en armbanden om). Ook maken dames duo's en groepjes er nog wel eens een potje van door al te luidruchtig te gaan zitten kletsen. Ja kletsen want een normale conversatie mag je dat niet noemen.

Het merendeel van het saunapubliek gedraagt zich gelukkig wel netjes en daar is het om te doen. Iedereen komt voor z'n ontspanning en je moet om die reden ook rekening met elkaar houden.
P-A-N-G
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Aug 29, 2011 8:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als wij zo'n lastige gast hebben krijgt die van mij vaak een paar persoonlijke wappertjes met de "opsmiet" zo krijg ik ze meestal wel weer in het gareel en zijn de praatjes er voorlopig af.
Naar boven
Sauna_fan
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Aug 31, 2011 5:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En eindelijk is een van hun vanmiddag uitgemaakt voor VIES OUD MANNETJE door een van die meiden. Ze stond met d'r handdoek omgeslagen topless te wachten bij de opgieting. Weer de bink uithangen en toen zei ze het en ging wat verder weg staan. Later in de pauze ging ze op een bedje liggen, liep hij weer richting haar en maakte een opmerking waar ze niet op reageerde. Wat een @#!%$#!@#$ .... ik zal maar niet schrijven wat ik denk .... Overigens verder heerlijke opgieting en me niet meer proberen te ergeren !
Naar boven
grijzewolf
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Aug 31, 2011 6:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tja die oude mannetjes en vrouwtjes altijd blijven ze denken dat ze nog jonge goden blijven, dat populaire/onbeschofte werkte denk ik vroeger in de hippie tijd! Zou er niet een leeftijd limiet moeten zijn?? Twisted Evil
Pragel
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Aug 31, 2011 8:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

grijzewolf schreef:
Zou er niet een leeftijd limiet moeten zijn?? Twisted Evil

Oei, dit is een gevaarlijke opmerking. Denk je er ook zo over als je zelf boven de limiet komt? En is elke oudere man een "populaire jongen"?

Ik herken dit niet echt. Ik vermoed dat het over de Zwaluwhoeve gaat, maar dat is ook geen normale sauna maar een pretpark waar je (soms) naakt mag lopen.
grijzewolf
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Do Sep 01, 2011 1:22 am    Onderwerp: Reageer met quote

Pragel schreef:
grijzewolf schreef:
Zou er niet een leeftijd limiet moeten zijn?? Twisted Evil

Oei, dit is een gevaarlijke opmerking. Denk je er ook zo over als je zelf boven de limiet komt? En is elke oudere man een "populaire jongen"?

Ik wordt niet oud maar een klassieker Wink
P-A-N-G
Gast

BerichtGeplaatst: Do Sep 01, 2011 7:35 am    Onderwerp: Reageer met quote

Sommige mensen van 35 hebben een uitgezakt lichaam als iemand van 85 en sommige mensen van 65 hebben een strak lichaam als van een jonge stud, je zult je lijf moeten accepteren zoals die is maar dat wil niet zeggen dat met dat lijf anderen moet lastig vallen. Veel ouderen lijken wel een correctiespiegel te hebben dat als ze er voor staan het lijkt alsof ze er nog als een jonge god(in) uitzien
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Sep 01, 2011 6:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn vrouw was onlangs met een vriendin naar de sauna (Zwaluwhoeve) gegaan en maakte daar ook weer irritant gedrag mee.

Een man zat vrolijk met zijn GSM te bellen in het restaurant/relaxruimte.
Toen mij vrouw vriendelijk verzocht om daar niet te bellen omdat dit door het personeel (!) niet toegestaan was, werd de man nog boos ook.
Hij wilde niet begrijpen dat je met een GSM niet alleen kunt bellen maar (vaak) ook foto's kunt maken waardoor de privacy van de overige gasten aangetast wordt.
Martin73
Los entree

BerichtGeplaatst: Di Mrt 07, 2017 8:31 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik stoor me niet zo snel aan iets of iemand, als het extreem druk is irriteer ik me wel een beetje dat je soms pas in de derde sauna een plekje kunt vinden.
Dit gebeurd nog wel eens bij de mega sauna's zoals de Zwaluwhoeve.

Bij de Zwaluwhoeve vind ik het overigens ook niet zo handig dat er werkelijk in iedere sauna en baden bordjes met STILTE hangen, doordat je nergens (zachtjes) mag praten, is het nergens echt stil, het zou imho slimmer zijn om 75% stilte cabines te hebben en 25% niet stilte cabines, dan reguleerd het zichzelf veel beter lijkt me.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Tips, reactie's, opmerkingen etc. Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Pagina 13 van 13

Ga naar: