SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Spa Zuiver

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Opgietingen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
robbie
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Zo Apr 08, 2012 10:24 pm    Onderwerp: Spa Zuiver Reageer met quote

Spa Zuiver staat in mijn top 3 van Saunas. Een van de redenen zijn de opgietingen van Michel. Een aanrader en dat zeg ik niet gauw.

Pas weer een prachtige opgieting genaamd Opa's kruidentuin. Voor wie net als ik niet van bloemenluchtjes houdt. Heerlijke kruidige opgieting met o.a. Basilicum.

Een andere is de berkentak opgieting. Hierbij is de opgieting met een aftreksel van berkentakken, heerlijk. Daarnaast wordt er water door de cabine sprenkelt met berkentakken.

Zeer goed vind ik ook de uitleg voor en na de opgieting, metname over het koelen.
Tot slot krijg je na de opgieting altijd iets lekkers, fruit of een smouthie.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
somi
Los entree

BerichtGeplaatst: Za Sep 20, 2014 7:55 am    Onderwerp: Reageer met quote

Het is inmiddels een traditie bij Sauna Het Friese Woud in Boijl. Twee maal per jaar, de zaterdag het dicht's bij of op de langste en kortste dag van het jaar, een opgietdag die de liefhebbers van de Loyly of aufguss niet mogen missen.
rdj
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Za Sep 20, 2014 6:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zelf zou ik graag weer een opgieting zonder muziek hebben. Die zijn erg zeldzaam tegenwoordig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
PoppeSchuitema
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Sep 21, 2014 5:38 am    Onderwerp: Reageer met quote

rdj schreef:
Zelf zou ik graag weer een opgieting zonder muziek hebben. Die zijn erg zeldzaam tegenwoordig.

Bij ons zijn de opgietingen altijd zonder muziek, het gehele complex is muziekloos behalve in de Himalaya-sauna daar hebben we aangepaste achtergrondmuziek
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Opgietingen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: