SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Thermen Londerzeel BelgiŽ

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in BelgiŽ
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Zoekertje
Los entree

BerichtGeplaatst: Di Feb 23, 2010 7:27 pm    Onderwerp: Thermen Londerzeel BelgiŽ Reageer met quote

Ik wil toch even reageren op het verslag dat verscheen in het subforum 'Nieuws' - nieuwe sauna in Londerzeel BelgiŽ. Ik post het in het subforum 'BelgiŽ' omdat het daar toch op de eerste plaats thuishoort?
Het verslag is erg negatief, en zeker na de verbeteringen die er na de opstartfase zijn aangebracht mag dat toch wel enige correctie. De hete vloeren hebben voetmatten gekregen die het probleem hebben opgelost, het restaurant heeft nu voldoende personeel en de vriendelijkheid en snelheid van bediening zijn er dan ook sterk op vooruit gegaan. De opgietsessies en hygiŽne zijn heer goed. Inderdaad ziet het er aan de buitenkant nog uit als een fabriekscomplex (wat het in een vroeger leven ook was), maar daar heb je binnen geen last van. Het sneeuwlandschap is zeer mooi, maar inderdaad lawaaierig.
Verbeteringen zijn zeker nog mogelijk op bepaalde vlakken en meningen kunnen verschillen, daarom zeer geÔnteresseerd in nog enkele reacties. Groetjes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sleepy
Los entree

BerichtGeplaatst: Wo Okt 12, 2011 12:22 pm    Onderwerp: aangename ervaring Reageer met quote

ik ben al verschillende keren geweest in Londerzeel.
en vind het super gezellig daar. de relax stoelen voor de open haard zijn zalig!!
normaal zo geen fan vd yacuzzi maar in Londerzeel heb je plaats in t bubbelbad.
Ga zeker nog eens terug gaan naar daar.
Naar boven
Heatwave
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Vr Sep 27, 2013 10:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

Afgelopen zomer in Londerzeel geweest.
Fijne sauna, vriendelijk personeel, zowel binnen als buiten ziet het er allemaal best goed uit al zie je dat er hier en daar nog wel iets moet gebeuren.
De mega-grote jacuzzi is inderdaad heel ruim maar zou van mij wel iets kleiner mogen.
Ook miste ik een jacuzzi buiten maar die zou er wel komen vertelde men mij.
De temperatuur van het zwembad buiten was helemaal goed, binnen zou hij van mij wel iets warmer mogen. Gelukkig was ik er op 1 van de warmste dagen van dit jaar dus nu was het binnen heerlijk afkoelen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in BelgiŽ Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: