SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

2 personen naar Wellness Ridderkerk voor de prijs van 1!

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> 2 voor 1 Acties
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sonnie
Los entree

BerichtGeplaatst: Za Jul 21, 2012 5:44 pm    Onderwerp: 2 personen naar Wellness Ridderkerk voor de prijs van 1! Reageer met quote

Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen. Anders moet de moderator maar dit topic sluiten en zal ik mijn vouchers wel op marktplaats zetten.

Ik heb nog een aantal groupon vouchers over, voor de toegang naar Wellness Ridderkerk: http://www.groupon.nl/deals/rotterdam/wellness-ridderkerk/4542347

Aangezien ik ze niet meer ga gebruiken verkoop ik ze tegen kostprijs(Ä25,-)
Dus voor 25 euro kan je met tweeŽn naar binnen en krijg je nog een fruitcocktail erbij. Het gaat dus om arrangement 1!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jort
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Zo Jul 22, 2012 9:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

waarom heb je ze gekocht en ga je ze niet gebruiken?
Naar boven
Sonnie
Los entree

BerichtGeplaatst: Zo Jul 22, 2012 3:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb toentertijd een serie vouchers aangeschaft om ze zelf te gebruiken en met vrienden te gaan.

Helaas hebben deze vouchers een expiratie datum. En voor die datum, krijg ik ze waarschijnlijk niet meer op. Dus daarom doe ik een aantal vouchers weg tegen kostprijs.
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Di Aug 07, 2012 8:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sonnie schreef:
Ik heb toentertijd een serie vouchers aangeschaft om ze zelf te gebruiken en met vrienden te gaan.

Helaas hebben deze vouchers een expiratie datum. En voor die datum, krijg ik ze waarschijnlijk niet meer op. Dus daarom doe ik een aantal vouchers weg tegen kostprijs.

Dan is het wel zo handig om de expiratie datum erbij te vermelden. Vrijwel niemand zal voor die prijs die vouchers willen kopen als ze bijv. nog maar een maand te gebruiken zijn, maar zijn ze bijvoorbeeld nog tot het eind van het jaar geldig, dan heb je al weer veel meer kans.
Wink
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> 2 voor 1 Acties Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: