SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Zomeractie Elysium

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> 2 voor 1 Acties
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pragel
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Wo Jun 01, 2011 11:20 pm    Onderwerp: Zomeractie Elysium Reageer met quote

Gekopieerd uit de Elysium nieuwsbrief van 01-06-2011:
Quote:
Vier de zomer bij Elysium en maak nu gebruik van onze unieke aanbieding! U betaalt als nieuwsbriefabonnee van Elysium voor 2 personen slechts de prijs van ťťn sauna entree. Een korting op sauna entree van maar liefst Ä 29,50!
Deze actie is geldig voor 2 personen t/m 15 juli 2011, niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen en/of acties, wel geldig in combinatie met het avondtarief! Reserveren voor deze actie is niet mogelijk.
Klik hier http://elysium.m16.mailplus.nl/nct31306145/gwBrLV2RrKCXAj3 en download als vaste gast van Elysium een 2 voor de prijs van 1 kortingsvoucher!

Ook als gast van dit forum kan je de bon dus downloaden.
Ik ga zelf deze zomer eerst maar eens mijn 5 badenkaart bij Saunadrome opmaken, dus ik denk niet dat ik deze voucher ga gebruiken.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> 2 voor 1 Acties Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: