SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Thermen Holiday Schiedam

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
LoungeDiva
Los entree

BerichtGeplaatst: Za Aug 21, 2010 2:34 pm    Onderwerp: Thermen Holiday Schiedam Reageer met quote

Gisteren voor de eerste en tevens laatste keer naar sauna Thermen Holiday in Schiedam geweest en ik wil graag mijn ervaring delen Arrow .

Het complex zit verstopt achter een bowling en Health center wat op de parkeerplaats nergens staat aangegeven. Entree ziet er leuk uit, bij de balie zijn verschillende beautyproducten, sierraden, saunakilts, slippers en badjassen te koop dus dat is wel een plusje Smile mocht je wat zijn vergeten en niets willen huren! Kleedkamers zijn erg benauwd en warm maar op het oog schoon, de ''kruidentempel'' is waar je binnenkomt in het complex(je), de baden zijn wel lekker warm maar de kruiden zijn ver te zoeken.
Zwembad binnen is te koud Shocked en niet erg ruim om in te zwemmen, totaal 3 toiletten in het complex waarvan er 2 werken. kleurensauna werken er maar 2 kleuren ipv 4! Panoramasauna kijkt uit op het terras,..en het terras kijkt uit op jou Mad ! Jungletuin zijn een paar zebraprint stoelen en een plantje of twee, muzieksauna is leuk alleen het volume varieert waardoor het niet altijd ontspannen zitten is.
De tuin is knus en aardig ingericht met een haasje Surprised her en der. Bioscoopsauna is leuk als je er recht voor zit anders verrek je je nek en bij exit sta je te kijk voor alle mensen op het terras die ‘’lekker’’ wat zitten te eten! De kelosauna met opgietingen is goed en zo om de 3 uur met verschillende thema's.
Bijna alle ligbedden in de tuin zaten onder de vogelpoep en de rugleuningen waren (op een paar na) vast geschroefd in de hoogste stand! Uiteraard krijg je dorst van de sauna en wil je lekker wat drinken, houdt rekening met 15 min Evil or Very Mad wachttijd want je krijgt pas iets te drinken als je op een stoel aan het terras zit en een (van de 2) bedienster te pakken krijgt want binnen zo iets te drinken bestellen doen ze niet Evil or Very Mad !!
Het Grand Cafe is de hele dag niet open geweest en bij de vraag wanneer dat ging gebeuren kreeg ik als antwoord ''ja dat weet ik niet'' en daar zit je dan in de volle zon te snakken naar wat ice tea Crying or Very sad ! Over het eten wil ik het eigenlijk niet eens hebben zo schandalig, maar ik doe het toch....een broodje beenham met paprika? Ik wil graag zonder paprika vroeg ik de bediening.. Nee dat kan niet want het zit al in de mosterdsaus en de keuken wil liever niets aanpassen! Evil or Very Mad De rest van de kaart was een raar mengelmoesje van tapas met bitterballen en chicken tonight op brood! Van narigheid maar de clubsandwich classic besteld en ja we kregen enorm spijt op het moment dat het broodje voor mijn neus stond…keihard maisbrood met dikke plakken natte tomaat, goedkope kipfilet tuinkruiden Crying or Very sad , een slingertje vage saus naast je brood, jaren 70 komkommer, een reepje of 2 keiharde bacon en heerlijk uitgedroogde kaas ertussen wat moest lijken op een halve tosti.
Ik sta versteld van hun vermogen tot het vernaggelen van ogenschijnlijk simpele gerechten en smaken! Evil or Very Mad
Tegen het eind van de middag gaat pas de (foute) muziek aan in de tuin om het snelweg spits lawaai Shocked te maskeren dus neem je oordoppen mee als je in de tuin wilt liggen!
Het bezoeken van de 1ste etage vond ik na al dit niet de moeite meer en heb de torensauna en beautygedoe links laten liggen.
Ga je naar huis? Ga dan maar alvast in de rij voor de warmedouches staan want die zijn snel bezet. Nogal logisch want het zijn er maar 8 in het hele complex en ze zitten in 1 wat krappe gewelfde ruimte, wel leuk als je vreemd lichaamscontact Embarassed en zeepspetters op prijst stelt. Aankleden in de warme benauwde kleedkamer is geen pretje en was dan ook erg blij om buiten te staan!

Als je bovenstaand negeert dan is het een leuke sauna, helaas viel dit niet te doen.
Hopelijk doet Thermen Holiday Schiedam hier ooit Question eens wat aan en kom ik misschien eens kijken. Veel plezier met het zoeken van een lekkere sauna hier op saunagids.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Linda 72
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Za Aug 21, 2010 6:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Waren het wel zeepspetters? Shocked
Ik heb gehoord dat er nogal vieze mannetjes komen Twisted Evil
Maar goed, je kan het net zo negatief maken als je zelf wilt.
Dit lijkt me lichtelijk overdreven.
Ben er 2 jaar geleden zelf ook geweest en geef over het algemeen genomen dit saunabedrijf wel een voldoende.
Is het dan zo achteruitgegaan?
groetjes Linda
Naar boven
LoungeDiva
Los entree

BerichtGeplaatst: Zo Aug 22, 2010 11:26 am    Onderwerp: P.s. Reageer met quote

Ik wou dat ik overdreef, ben zelfs nog vergeten te melden dat de buitenbubbelbaden en voorliggend zwembadje rond een uur of 4 in de middag werden afgesloten Exclamation ...waarom werdt niet verteld! En ja saunadag staat toch voor wellness en ontspanning Shocked , bij deze sauna is dat echt heel erg ver te zoeken. De dag levert meer irritatie's op dan algehele ontspanning. Je kan niet eens normaal snel wat drinken halen of iets niet culinair-vergalt te eten krijgen.
Laat staan de sauna schoon verlaten, met al die witte spetters Twisted Evil bij het douchen !
Naar boven
Erwin
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Aug 24, 2010 7:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben hier een aantal jaren geleden ook geweest.
Alles was toen nog netjes, maar de ligging aan de snelweg was er toen natuurlijk al wel en ook kwamen er veel vliegtuigen over.
Voor mij al een reden om er nooit meer heen te gaan.

Erwin

Sauna now, work later!
www.beautybylight.nl
www.iplopleiding.nl
www.bbl-ipl.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
[email protected]
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Aug 24, 2010 8:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wat ik er nu wel irritant ga vinden is dat die toiletten beneden nog steeds kapot zijn, duurt wel érg lang!
Naar boven
robbie
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Za Nov 20, 2010 7:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb nog een gratis entree voor thermen holiday. Ik zie op de site www.thermenholiday.nl dat ze op zaterdag 11 december 7 jaar bestaan en allemaal leuke dingen gaan doen.
Zijn er meer mensen die daar heen gaan en zal het de moeite waard zijn?
Als ik bovenstaande recencies lees vraag ik mij af of ik de gok ga wagen met mijn vrije zaterdag.
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Zo Nov 21, 2010 10:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

robbie schreef:
ik heb nog een gratis entree voor thermen holiday. Ik zie op de site www.thermenholiday.nl dat ze op zaterdag 11 december 7 jaar bestaan en allemaal leuke dingen gaan doen.
Zijn er meer mensen die daar heen gaan en zal het de moeite waard zijn?
Als ik bovenstaande recencies lees vraag ik mij af of ik de gok ga wagen met mijn vrije zaterdag.

Op zaterdag kun je altijd heel goed naar Thermen Holiday gaan. Er is dan altijd een vast groepje waaronder een aantal vaste forumleden van het eerste uur. Wink
Naar boven
robbie
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Ma Nov 22, 2010 5:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dank je Kevin, dan denk ik dat ik ga en dan is dat wellicht vanzelf een forum meeting, met gratis gebak om 10 uur.

Is er ook iets wat jij niet weet Wink
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Ma Nov 22, 2010 6:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@Robbie: gewoon even kijken of vragen of Marion dan werkt en een of meerdere opgietingen verzorgd. Dan krijg je van haar een extra wapper als je zegt dat je van het forum bent. Vraag dan ook meteen of ze weer eens wil komen buurten hier op het forum, waar ze bekend is als Blondy. Wink
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Zuiden Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: