SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

2 voor de prijs van 1 - deSaunaveiling.nl

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> 2 voor 1 Acties
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bjornson
Los entree

BerichtGeplaatst: Ma Nov 15, 2010 1:16 pm    Onderwerp: 2 voor de prijs van 1 - deSaunaveiling.nl Reageer met quote

Ik zie op www.deSaunaveiling.nl steeds meer Sauna arrangementen verschijnen. Het is zeker een kijkje waard.

Ik hoop dat binnenkort Thermen Busslo en zwaluwhoeve er ook op verschijnen.

Hebben jullie nog goede ervaringen met bepaalde sauna's. Ik ben benieuwd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bigfoot
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Nov 15, 2010 1:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als al jouw posts over deze website gaan snappen we ook wel dat dit een site van jou zelf is. Denk je niet dat dat opvalt?

http://forum.saunagids.nl/search.php?search_author=Bjornson
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Ma Nov 15, 2010 2:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vooralsnog krijg ik vooral Sauna Hoen, Sauna Finlandia en Sauna Spaubeek te zien.
Sauna Hoen heeft slechts 2 saunacabines naast een infraroodsauna en een stoombad welke zowat ieder zichzelf respecterend saunabedrijf heeft. Voor de echte saunaliefhebber die je hier voornamelijk zult aantreffen bieden ze ongetwijfeld te weinig saunafaciliteiten, zie ook het weinige aantal biedingen.
Sauna Finlandia: heeft weliswaar 5 saunacabines en een stoombad, maar is bijvoorbeeld maandag en dinsdag gesloten, woensdag t/m zaterdag slechts geopend van 12.00u. tot 23.00u. en op zondag maar van 12.00u. tot 21.00u. Er is nu ook een herfstaktie waarbij je na inlevering van een uitgeprinte en ingevulde bon van hun website voor slechts 15,65euro entree naar binnen kan. Maar wie, als echte saunaliefhebber, eenmaal de moeite neemt om naar Ven-Zelderheide te rijden, niet ook even doorrijdt naar het dichtbij gelegen Gochness te Kessel verklaar ik voor gek. Gochness is doorgaans ťn goedkoper ťn heeft meer faciliteiten ťn is ruimer opgezet en last but not least, Gochness is alle dagen van de week geopend met ruimere openingstijden.
Sauna Spaubeek tenslotte heeft slechts ťťn saunacabine naast een infraroodcabine en een stoombad. Ook zijn zij iedere woensdag gesloten.
Wat verder altijd zo typisch is van dit soort kleinere sauna's is dat ze altijd ook nog een keer extra de nadruk leggen op de aanwezigheid van warme en koude douches, stortemmers, dompelbaden, voetenbaden enz. Kortom faciliteiten die zondermeer in ieder saunabedrijf aanwezig moeten zijn!!! Waarschijnlijk is dit om een beetje te camoufleren dat ze tot de kleinere sauna's behoren en zo hopen toch ook publiek aan te trekken die doorgaans naar de wat grotere saunabedrijven gaan. Sauna Oase in Nederasselt doet dit bijvoorbeeld ook stelselmatig in de advertenties die ze plaatsen in de regionale huis aan huis krantjes. Evil or Very Mad

Kortom ik heb de indruk dat deze 'veiling' site er vooral is voor ogenschijnlijk kleinere zieltogende sauna's en denk dat het voorlopig met dit zeer beperkte aanbod totaal geen zin heeft om hier reclame voor die website te maken. Ik kan me zelfs voorstellen dat er mensen, forummers zijn die het storend vinden.
Dus mensen, saunaliefhebbers, ga je het liefst naar een saunabedrijf met een groot of middelgroot karakter (dus niet klein is) en/of de gehele week geopend is, bespaar dan voorlopig de moeite om op deze veilingsite te kijken.
Wink
Naar boven
Bjornson
Los entree

BerichtGeplaatst: Di Nov 16, 2010 11:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik bovenstaand verhaal lees kan ik mij hier ook wel in vinden, maar als je op www.desaunaveiling.nl kijkt zie je dat het bedrijf net gestart is. En hopelijk de grote namen nog komen.

Laatst aangepast door Bjornson op Di Nov 16, 2010 2:07 pm, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
whulsbergen
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Di Nov 16, 2010 12:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@Bjornson Je snapt het niet echt of wel?
Naar boven
Bigfoot
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Nov 16, 2010 12:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bjornson schreef:

Misschien moeten wij zelf met suggesties komen voor Sauna's die wij graag op veilingen willen zien.

Wat bedoel je met WIJ??
Naar boven
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Nov 16, 2010 7:05 pm    Onderwerp: Re: 2 voor de prijs van 1 - deSaunaveiling.nl Reageer met quote

Bjornson schreef:
Ik zie op www.deSaunaveiling.nl steeds meer Sauna arrangementen verschijnen. Het is zeker een kijkje waard.

Ik hoop dat binnenkort Thermen Busslo en zwaluwhoeve er ook op verschijnen.

Hebben jullie nog goede ervaringen met bepaalde sauna's. Ik ben benieuwd

Dat moet je niet HOPEN maar onderhandelen met grote sauna's als Bussloo en de Zwaluwhoeve. Ze komen echt niet vanzelf op je af.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Mark A
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Za Nov 20, 2010 4:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind dat je de kleinere sauana's die via dit soort initiatieven wat naamsbekendheid proberen te scoren niet op voorhand in een verdomdenhoekje moet wegschuiven. Er zijn veel mensen die zich in dit soort kleinere etablisements eerder thuis voelen dan op de megagrote complexen die overlopen van faciliteiten. Een kleine besloten sauna met wat minder toeters en bellen heeft zeker weten ook zijn charmes. Iemand die zich tot echte liefhebber ontwikkeld zal ze gebruiken als opstapje naar het grotere werk maar er zijn zat saunagangers die zich gelukkiger voelen in de kleinere saunas en daar blijven steken, niks mis mee toch Exclamation
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Za Nov 20, 2010 6:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mark A schreef:
Ik vind dat je de kleinere sauana's die via dit soort initiatieven wat naamsbekendheid proberen te scoren niet op voorhand in een verdomdenhoekje moet wegschuiven. Er zijn veel mensen die zich in dit soort kleinere etablisements eerder thuis voelen dan op de megagrote complexen die overlopen van faciliteiten. Een kleine besloten sauna met wat minder toeters en bellen heeft zeker weten ook zijn charmes. Iemand die zich tot echte liefhebber ontwikkeld zal ze gebruiken als opstapje naar het grotere werk maar er zijn zat saunagangers die zich gelukkiger voelen in de kleinere saunas en daar blijven steken, niks mis mee toch Exclamation

De 'kleinere' sauna zou dan om te beginnen eerst maar eens eerljker moeten worden over hun bedrijf en hun saunagasten beter moeten bedienen waaronder bijv. het afschaffen van wekelijkse sluitingsdagen. Sauna Vilt is/was een goed voorbeeld hoe het kan. Gewoon eerlijk zijn dat je een 'klein' saunabedrijf hebt. Verder is er dan ook niets mis met die kleinere sauna's, alleen moeten die niet gaan denken dat ze ook het vaste publiek van grote bedrijven zoals Zwaluwhoeve en Veluwse Bron kunnen bedienen. Wink
Naar boven
Mark A
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Za Nov 20, 2010 8:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

.. en dan zeker ook nog net zoals die grote jongens een badpakkendag per week instellen? Laughing

Ik blijf het toch liever iets genuanceerder zien, appels met peren vergelijken is nooit een groot succes gebleken.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> 2 voor 1 Acties Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: