SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Zwaluwhoeve Hierden-Harderwijk

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Noorden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Aljairo
Los entree

BerichtGeplaatst: Do Okt 21, 2010 12:48 pm    Onderwerp: Zwaluwhoeve Hierden-Harderwijk Reageer met quote

Wij waren vandaag bij de Zwaluwhoeve en wel voor de aller, allerlaatste keer. Hebben het een aantal keren geprobeerd, maar nee, niet weer. Wat een commercieel bedrijf zeg. Er wordt alleen maar gedacht aan winst. Boek je voor 2 personen a 27,50 komt daar nog een 3,95 reserveringskosten bij en dat op zo'n bedrag. Mij te commercieel. Daarnaast horecapersoneel dat bestaat uit totaal niet geÔnteresseerde meiden zonder ook maar enige vakkennis of ervaring in de horeca. Je moet tijden wachten voor je bediend wordt. Afhalen bij het buffet is niet mogelijk en wordt je duidelijk gemaakt dat men dit niet op prijs stelt. Daarnaast is het er veel te vol. Er worden veel te veel mensen binnen gelaten. Wij konden met grote moeite een parkeerplaats vinden en binnen vertelden zij dat het nog lang niet vol was. In de sauna merkten wij ook dat het veel te vol was. Diverse sauna's en baden die overvol waren en waar we niet bij konden. Het launchegedeelte wat te vol is en waar je niet of met heel veel moeite en veel geduld een plaatsje kunt bemachtigen. Onze "buren" aan tafel waren ook niet tevreden. Het voorgerecht werd samen met het hoofdgerecht uitgeserveerd !!!! (geen horecaervaring dus) Ook dames bij ons in de kleedruimte afkomstig uit Den Bosch vonden het waardeloos en waren net zoals wij binnen 3 uur al weer naar huis. Alle reclame voor de Zwaluwhoeve ten spijt, maar wij komen er nooit weer. Dan zal het echt een stuk klantgerichter moeten worden en niet alles om de centjes moeten draaien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Han
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Okt 22, 2010 10:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

Waarom plaats je hier twee berichten over hetzelfde?? Foutje?

Als ik het zo lees heb je twee belangrijke 'fouten' gemaakt.
1. Je hebt de volle prijs betaald voor twee personen terwijl er overal voordelige aanbiedingen te scoren zijn. (2-voor-de-prijs-van-1 of anders).
2. Je hebt precies de herfstvakantie periode uitgekozen om naar de Zwaluwhoeve te gaan.

Verder heb je gelijk in het feit dat het een commerciŽle sauna is.
Helemaal juist, maar welk saunabedrijf is dat niet?
De reserveringskosten zijn inderdaad vervelend en ongewenst.

Ik heb uit eigen ervaring ook meegemaakt dat het op momenten druk kan zijn vooral in de weekends (zaterdag!) en op maandag. En dan de bijzondere periodes zoals herfstvakanties.
Het verbaasd me wel dat je klaagt over het personeel, ik kom al jaren bij de ZH en weet dat er veel personeel al jarenlang werkt. Die hebben dus echt wel ervaring in de horeca. Natuurlijk zijn er altijd nieuwkomers die het moeten leren, die heb je wellicht net getroffen.

Voor de rest is het hopen dat je je klachten bij de receptie hebt doorgegeven en niet zomaar bent vertrokken. Het heeft weinig zin om hier te klagen en de klacht niet op de plaats neer te leggen waar deze thuis hoort.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Aljairo
Los entree

BerichtGeplaatst: Vr Okt 22, 2010 12:41 pm    Onderwerp: Zwaluwhoeve Reageer met quote

Heb geklaagd bij de receptie, maar die waren niet echt geÔnteresseerd in mijn verhaal. Heb hen later die avond ook een mail gestuurd, maar tot op heden geen andere reactie dan dat mijn mail binnengekomen is. Geen perfecte service die je van zo'n sauna verwacht.

Kom ook al jaren in diverse sauna's en weet echt wel wat service en kwaliteit is en ben absoluut geen zeikerd.

Personeel was echt onder de maat. Heb zelf jaren ervaring in de horeca als "gastheer"
en zal mijn clientŤle nooit zo behandelen.

Ze moeten daar nog een hoop leren en wat goede sauna's betreft kan ik je Palestra in Braamt/Doetinchem en Rayokan in Zutphen aanbevelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Sauna's in het Noorden Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: