SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Wat is jouw muziek keuze tijdens de opgieting?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Vraag & Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Wat is jouw muziek keuze tijdens de opgieting?
Meditatie, relax, lounge
26%
 26%  [ 6 ]
Pop, ballad
8%
 8%  [ 2 ]
Klassiek, modern klassiek
8%
 8%  [ 2 ]
Soundtracks, sfeer muziel
21%
 21%  [ 5 ]
Cultuur (chinees, indiaas, russisch, etc.)
4%
 4%  [ 1 ]
Anders, namelijk ...
30%
 30%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 23

Auteur Bericht
P-A-N-G
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Okt 17, 2010 8:19 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bigfoot schreef:
P-A-N-G

Het is nou wel mooi geweest met die ongewenste reclame (SPAM) van jou! Ik snap dat je je dochter graag wilt helpen met wat extra promotie maar dit wordt te gek.
Hier werd gevraagd wat voor muziek er bij de opgietingen gedraaid werd en daar geef ik antwoord op, als ik er niet bij zet waar dat is heeft dat antwoord geen enkele meerwaarde, dat ik die opgietingen verzorg is alleen een zijdelingse opmerking. Als jij vind dat dat spam is, dan is dat oeverloze geneuzel over de Zwaluwhoeve ook spam en draagt zeker niet bij aan de objectiviteit van dit forum.
Nu heb ik sowieso al sterk de indruk dat de SaunaGids alleen maar geÔnteresseerd is in sauna's zoals de Zwaluwhoeve, Veluwsebron, Thermen Bussloo, en noem al die 'sauna-eftelingen' maar op.
Naar boven
Mark A
10 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Okt 17, 2010 8:38 am    Onderwerp: Reageer met quote

Je mag dat dan zelf niet als spam ervaren maar erg irritant wordt je nu wel met keer op keer boodschappen van dezelfde strekking.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jan W
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Okt 17, 2010 8:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

[quote="P-A-N-G"][quote="Bigfoot"]P-A-N-G

Het is nou wel mooi geweest met die ongewenste reclame (SPAM) van jou! Ik snap dat je je dochter graag wilt helpen met wat extra promotie maar dit wordt te gek.[/quote][i]Hier werd gevraagd wat voor muziek er bij de opgietingen gedraaid werd en daar geef ik antwoord op, als ik er niet bij zet waar dat is heeft dat antwoord geen enkele meerwaarde, dat ik die opgietingen verzorg is alleen een zijdelingse opmerking. Als jij vind dat dat spam is, dan is dat oeverloze geneuzel over de Zwaluwhoeve ook spam en draagt zeker niet bij aan de objectiviteit van dit forum.
Nu heb ik sowieso al sterk de indruk dat de SaunaGids alleen maar geÔnteresseerd is in sauna's zoals de Zwaluwhoeve, Veluwsebron, Thermen Bussloo, en noem al die 'sauna-eftelingen' maar op. [/i][/quote]

Beste PANG,

Volgens mij moet je niet alles over 1 kam scheren en zijn vast meer mensen die deze (leuke) site lezen en niet vaak naar de pretpark sauna's gaan maar ook de kleinere en fijnere bezoeken, anders konden die toch ook niet meer bestaan.
Wij gaan b.v. vaak naar de kleintjes in het Noorden maar ook komen we wel eens bij de pretparken om daar eens te kijken.
Onze voorkeur in het noorden zijn:
Boyl, Tynaarlo en dan niet te vergeten Sare in Oldenzaal.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Vraag & Antwoord Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: