| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Sauna_fan 50 Badenkaart
|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 5:00 pm Onderwerp: Geregeld sauna bezoek ipv op vakantie gaan |
|
|
Ik ging vroeger altijd 2 keer per jaar op vakantie maar nu heb ik het beperkt tot EEN keer.
Lekker in de winter weg naar een warm land en in de zomer heerlijk in eigen land blijven en genieten van de sauna faciliteiten en de PRACHTIGE omgeving die menig saunacomplex te bieden heeft.
Doe dit nu al een paar jaar en bevalt mij uitstekend !
Ook al is het ietsje minder weer kan je al heel snel buiten vertoeven en heb je toch het vakantiegevoel !!
Wie herkent dit ? |
|
| Naar boven |
|
 |
Petr@ Jaarkaart
|
Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 9:37 am Onderwerp: |
|
|
Niet op deze manier herkenbaar. Maar wel dat wij geen bakken geld over hebben voor dure vakantie's.
Liever geld besteden aan hobby's, auto en honden en ook saunagang.
(heb ook m'n honden graag bij me als ik vakantie heb, wordt moeilijk met 4 stuks ) |
|
| Naar boven |
|
 |
Dieuwertjed 50 Badenkaart

|
Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 12:32 pm Onderwerp: |
|
|
| Vakantie/reizen is mijn grootste hobby, heerlijk om twee a drie keer per jaar in een totaal andere omgeving rond te lopen, cultuur te snuiven en te genieten van de natuur. Het is helemaal mooi als er contact is met de lokale bevolking zodat je inzicht kan krijgen over de manier waarop zij leven. Helaas is dat niet altijd mogelijk omdat niet de hele wereld Nederlands of Engels spreekt. Ik zou het reizen in ieder geval niet willen missen. Maar naar de sauna gaan is heerlijk en dat doe ik dan ook geregeld. Ik zie dat als kleine mini-relax-vakanties. Vooral als het mooi weer is en je kunt lekker buiten in de zon liggen dan voelt het al snel als vakantie. |
|
| Naar boven |
|
 |
Mike79 Los entree
|
Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 10:15 pm Onderwerp: Re: Geregeld sauna bezoek ipv op vakantie gaan |
|
|
Hoi hoi, al eens eerder op dit forum rondgekeken (voor ons eerste sauna bezoek) en nu maar eens geregistreerd. Wel leuk dat ik dit onderwerp tegenkom. Ben nu een paar keer geweest, en moet zeggen begin beetje verslaafd te raken. I.p.v. geld aan een (dure) vakantie zou ik de euro's ook graag aan dagjes / avondjes sauna willen besteden. Al dan niet in combi met een lekkere massages op z'n tijd. Heerlijk relaxte sfeer, drankje op terras, lekkere lunch/diner, heerlijk zweten, beetje bubbelen, zwemmen...klinkt mij juist in de oren als vakantie. Geloof dat het wel lekker is op vakantie te blijven gaan, maar slechts een paar uur op 't sauna/welness-complex geeft voor mij al een vakantiegevoel. _________________ Sauna...gewoon lekker ! |
|
| Naar boven |
|
 |
Meier 10 Badenkaart
|
Geplaatst: Wo Aug 04, 2010 8:13 pm Onderwerp: |
|
|
Vakantie zit er weer op. Ben nu weer 1.5 week aan het werk. Ik kan wel weer een saunaatje gebruiken hoor  |
|
| Naar boven |
|
 |
|