SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index SaunaGids Boek: Nu 2 voor de prijs van 1

Zwaluwhoeve (ervaringen/meningen/opmerkingen e.d.)
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Tips, reactie's, opmerkingen etc.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Geef je mening over de Zwaluwhoeve
Prima sauna, ik ga er zeker nog een keer heen
23%
 23%  [ 20 ]
TE grote sauna, doe mij maar een kleinere sauna
7%
 7%  [ 6 ]
Veel te druk, het bezoekersaantal moet omlaag
41%
 41%  [ 35 ]
Ik trek me niets aan van de drukte en ga toch
8%
 8%  [ 7 ]
Ik erger me het meest aan het geklets in de sauna's
20%
 20%  [ 17 ]
Totaal aantal stemmen : 85

Auteur Bericht
Han
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Wo Jul 28, 2010 7:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sauna_fan schreef:
Reaktie op Han :

Ik had gisteren proberen te reserveren maar inderdaad geen plaats meer.
Later heb ik het nog een keertje geprobeerd en toen kon ik nog terecht vast een annulering geweest.
Hoe dan ook vandaag op naar de Zwaluwhoeve .
Ik was er om 12.15 uur reed het parkeerterrein op en ALLES vol zowel voor aan de linkerkant en zelfs P3 .... GEEN ENKEL PLEKJE
Dus auto maar in Hierden zelf geparkeerd... is tenslotte ook eigendom lees ik in je reaktie.
Nee zo druk had ik het op een woensdag nog niet eerder meegemaakt.
Maar in de grote tuin heb je daar geen last van ( ik niet tenminste )
Dit even ter info.

Ik geloof je verhaal maar het is wel heel apart.
Dit lijkt op mijn ervaring van afgelopen zondag.
Vorige week ben ik zeker een keer of drie geweest en toen was het heel erg rustig. Er waren zelfs plaatsen vooraan op de parkeerplaats (naast het wasruimte huisje).
Ik heb geen flauw idee waarom het zo druk is. Vorige week was het ook al vakantie dus daar kan het niet aan liggen.
Sinds zondag ben ik echter nog niet geweest. Misschien morgen/overmorgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sauna_fan
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2010 4:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

Waarschijnlijk omdat woensdag qua weer de beste dag van de week was.
Naar boven
Han
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Vr Jul 30, 2010 8:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

Sauna_fan schreef:
Waarschijnlijk omdat woensdag qua weer de beste dag van de week was.

Ik ben donderdagavond geweest.
Niet druk, rustig zelfs. Ook parkeerplaats genoeg vlak vooraan.
Daar moet ik wel bij zeggen dat ik er pas rond 20:00 was, dus redelijk laat. Veel mensen zijn dan al naar huis.
Ik hoorde wel dat het overdag toch behoorlijk druk is geweest.

Ik denk dat de factor het weer (beetje koel er af en toe wat regen) bijdraagt tot meer saunabezoeken. Het ligt dus niet aan de vakantietijd maar vooral aan het weer.

Toen het vorige week zo warm was (rond de 30C) was het een stuk rustiger bij de ZH.
Naar boven
Han
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Za Aug 07, 2010 8:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gisteren ben ik nog geweest. Uit gesprekken met wat bezoekers is gebleken dat het de laatste week/dagen toch wel druk is geweest.
Mensen hadden moeite om soms te reserveren. Zoals ik al eerder zei speelt het weer hier mee. Zodra het wat minder weer is stroomt de sauna vol.

Ook de vele actiebonnen, vakantieveilingen-aanbiedingen e.d. spelen mee.

Uit het geruchten circuit hoorde ik nu ook dat er plannen zijn voor een grote opgiet-sauna. (geschikt voor ca 90 personen), of deze er ook werkelijk gaat komen en wanneer is mij nog onbekend.
Naar boven
Sauna_fan
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Aug 08, 2010 5:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

Han schreef :

Uit het geruchten circuit hoorde ik nu ook dat er plannen zijn voor een grote opgiet-sauna. (geschikt voor ca 90 personen), of deze er ook werkelijk gaat komen en wanneer is mij nog onbekend.

Deze geluiden heb ik vaker gehoord de een zegt van JA en de ander NEE
Maar het NEE kwam van iemand die m.i. toch wel een management (?) functie heeft. Dat is een paar maanden geleden dat ik het hem vroeg.
Hoe dan ook het zou ZEER WELKOM zijn. Wat de drukte betreft ik ben zaterdag geweest en de zwaluwhoeve was WEER uitverkocht evenals de meeste of alle badkledingdagen voor de maand augustus en voor zondag was het ook al VOL heb ik gisteren op de site gelezen. Er worden hele goede zaken gedaan

Dussssss..... KOM OP MET DE OPGIETSAUNA !!
Naar boven
Erwin
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Aug 09, 2010 5:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Han schreef:

En er dan 120 mensen in proppen zoals altijd bij de ZH!
Nou nee bedankt.

Erwin

Sauna now, work later!
www.beautybylight.nl
www.iplopleiding.nl
www.massageraalte.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Sauna_fan
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Aug 09, 2010 5:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nou nee bedankt.

Erwin

Dat zijn er dus nu " 119 .... " let vooral op de " "
De zwaluwhoeve probeert het iedereen naar de zin te maken maar mensen blijken het niet te < willen > zien. Het is ook nooit goed !
Blijf maar weg !!
Naar boven
Han
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Ma Aug 09, 2010 8:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Erwin schreef:
Han schreef:

Nou nee bedankt.

Dat zou wel lekker zijn want dan is het voor de rest bij de ZH erg rustig! Razz

Maar even serieus, in de huidige opgietsauna gaan 40 mensen, soms 42/43 meer dan ook niet. Het is dus niet zo dat deze even volgepropt wordt tot 50 man.
De saunameester let er dus wel degelijk op hoeveel mensen er in de opgietsauna gaan.
Naar boven
Bigfoot
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Di Aug 10, 2010 6:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

Als er een 2e opgietsauna komt kunnen ze wellicht ook de frequentie verhogen. Het ene uur in de oude opgietsauna, het andere uur een sessie in de nieuwe. Nu is het 1 keer per 2 uur.
Naar boven
Han
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Di Aug 10, 2010 9:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bigfoot schreef:
Als er een 2e opgietsauna komt kunnen ze wellicht ook de frequentie verhogen. Het ene uur in de oude opgietsauna, het andere uur een sessie in de nieuwe. Nu is het 1 keer per 2 uur.

Ja, dat klinkt leuk voor de gasten maar wat denk je van de saunameester?
Zou jij als saunameester ieder uur een half uur in de hitte willen staan zweten?
Dat is voor een normaal mens niet vol te houden.

Meer saunameesters zou kunnen maar of je die zo makkelijk kunt vinden is maar de vraag, het is immers geen full time job.
De huidige frequentie is 3 opgietingen per saunameester, dus met elk 2 uur er tussen. (in feite minder tijd omdat er een half uur opgietsessie + voorbereiding tussen zitten), er zit dus geen twee uur rust tussen de sessies voor de saunameester.

De ZH heeft per dag wel eens meer dan 6 sessies gedaan. Dat in combinatie met de huidige opgietsauna + de vurensauna. Dan waren er iets van 8 sessies ipv 6.
Het is dus even afwachten hoe de ontwikkelingen zullen gaan.
Naar boven
jort
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Aug 11, 2010 5:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bij elysium is er ieder uur een opgieting, dus als het daar kan zou het bij de zh ook moeten kunnen lijkt me!
Naar boven
Bigfoot
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Aug 11, 2010 6:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

Han schreef:

Ja, dat klinkt leuk voor de gasten maar wat denk je van de saunameester?
Zou jij als saunameester ieder uur een half uur in de hitte willen staan zweten?
Dat is voor een normaal mens niet vol te houden.

Meer saunameesters zou kunnen maar of je die zo makkelijk kunt vinden is maar de vraag, het is immers geen full time job.

Nee, dan moeten ze er extra saunameesters bij hebben natuurlijk, dat snap ik ook wel. En die gasten bij de 'Swaffelhoeve' zijn daar gewoon in dienst toch?
Naar boven
Erwin
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Aug 11, 2010 10:02 am    Onderwerp: Reageer met quote

Han schreef:

Maar even serieus, in de huidige opgietsauna gaan 40 mensen, soms 42/43 meer dan ook niet. Het is dus niet zo dat deze even volgepropt wordt tot 50 man.
De saunameester let er dus wel degelijk op hoeveel mensen er in de opgietsauna gaan.

De laatste keet dat ik in de ZH een opgieting mee maakte (begin dit jaar) werd er door de sauna meester vriendelijk toch dringend verzocht om nog wat meer op te schuiven zodat er nog meer mensen bij konden.
Het gevolg was dat we als haringen in een ton zaten. Shocked
Vandaar de verwachting dat wanneer de sauna geschikt is voor 90 personen er waarschijnlijk 120 in kunnen op de ZH.

Erwin

Sauna now, work later!
www.beautybylight.nl
www.iplopleiding.nl
www.massageraalte.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Han
Löylymeester

BerichtGeplaatst: Wo Aug 11, 2010 3:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Erwin schreef:
Han schreef:

De laatste keet dat ik in de ZH een opgieting mee maakte (begin dit jaar) werd er door de sauna meester vriendelijk toch dringend verzocht om nog wat meer op te schuiven zodat er nog meer mensen bij konden.
Vandaar de verwachting dat wanneer de sauna geschikt is voor 90 personen er waarschijnlijk 120 in kunnen op de ZH.

Nou, ik weet niet welke saunameester (M/V) dat was maar de saunameesters die ik heb meegemaakt bij de ZH tellen vooraf de mensen die naar binnen gaan. Bij de 40 kijken ze even of er toch nog plaats is, soms is dat zo omdat er ook veel "dunne" mensen bij kunnen zitten. In dat geval kunnen er soms nog 1 of 2 bij.

En naar mijn weten is saunameester geen fulltime betaalde baan maar een bijbaantje die onbetaald wordt. De saunameester mag als dank wel gratis naar de sauna en krijgt korting op drank/eten.

Ik zou echt niet als saunameester ieder uur een opgieting willen doen, of het nu betaald wordt of niet. Dat er wellicht sauna's zijn die dat wel doen vind ik prima, maar het lijkt me niet gezond voor de saunameester. (arbowet??)
Naar boven
jort
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Wo Aug 11, 2010 4:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Han schreef:
Erwin schreef:
Han schreef:

Nou, ik weet niet welke saunameester (M/V) dat was maar de saunameesters die ik heb meegemaakt bij de ZH tellen vooraf de mensen die naar binnen gaan. Bij de 40 kijken ze even of er toch nog plaats is, soms is dat zo omdat er ook veel "dunne" mensen bij kunnen zitten. In dat geval kunnen er soms nog 1 of 2 bij.

En naar mijn weten is saunameester geen fulltime betaalde baan maar een bijbaantje die onbetaald wordt. De saunameester mag als dank wel gratis naar de sauna en krijgt korting op drank/eten.

Ik zou echt niet als saunameester ieder uur een opgieting willen doen, of het nu betaald wordt of niet. Dat er wellicht sauna's zijn die dat wel doen vind ik prima, maar het lijkt me niet gezond voor de saunameester. (arbowet??)

bij elysium werken ze met 2 saunameesters geloof ik die om het uur de opgieting doen, qua arbo denk ik dat het nog al mee zal vallen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Tips, reactie's, opmerkingen etc. Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Pagina 33 van 37

Ga naar: