SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

is het beter om knieen op te trekken?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Vraag en Antwoord (Medisch)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Erwin
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 02, 2007 8:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Of die van een v...er plant. Laughing

Volgens mij zijn de serieuze antwoorden al gegeven en kan deze topic gesloten worden, of gaan we nog ff door?

Erwin

Sauna now, work later!
www.beautybylight.nl
www.iplopleiding.nl
www.bbl-ipl.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
ansjeliek
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Za Mrt 03, 2007 5:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

ja maar die blaadje die verschompelen in die hitte Crying or Very sad

of een bordje met de tekst, wie dit leest is een gluurder
Eef
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Mrt 22, 2007 11:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

Jongens ga toch gewoon lekker genieten zonder te gluren.

genant altijd die zielige staarders Rolling Eyes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
vrouw22jr
Los entree

BerichtGeplaatst: Do Mei 13, 2010 4:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Anna schreef:
Er moet me toch nog iets van 't hart over dit onderwerp. Iedere keer als wij een sauna bezoeken valt het me weer op hoe ongegeneerd sommige vrouwen er bij liggen of zitten.
Van de week zijn we in Houten Sauna geweest en in de spectrum sauna lag op een hoge bank een vrouw van een jaar of 40. Met haar hoofd richting muur en haar benen richting de rest van de sauna. Ze lag met opgetrokken benen ťn wijdbeens, waardoor de hele sauna een riant uitzicht had op een wijd opengesperde vagina.....En ze lag niet te slapen of zo.
Waarom doet men zoiets? Is het een houding van alles-moet-kunnen, of hebben ze het eenvoudig niet in de gaten of is het exhibitionisme?
Ik snap dat men het prettig vind om te liggen maar moet dat nou zo? Als deze mevrouw met haar benen richting muur was gaan liggen, kon niemand iets zien. Of ze zou er haar handdoek wat voor kunnen trekken.
Soms zie mannen ook wel eens zo liggen, maar bij vrouwen vind ik het aanstootgevender omdat je zo letterlijk inkijk hebt.

Ik ken die mev. niet maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zoiets doet vanuit exhibitionisme ofzo. Ik lig als ik zo ga liggen ook met mijn hoofd tegen de muur maar dat komt omdat ik het gewoon onnatuurlijk aan vind voelen om tegen de muur aan te kijken in de sauna. En de bankjes hier zijn van een breedte dat het niet mogelijk is om je benen heel erg wijd open te doen. De saunacabine is hier ook een beetje donker dus zoveel valt er niet te zien hoor. En je komt ook niet in de sauna om andere te gaan bekijken.
Naar boven
Linda 72
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Do Mei 13, 2010 5:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

vrouw22jr schreef:
Anna schreef:
Er moet me toch nog iets van 't hart over dit onderwerp. Iedere keer als wij een sauna bezoeken valt het me weer op hoe ongegeneerd sommige vrouwen er bij liggen of zitten.
Van de week zijn we in Houten Sauna geweest en in de spectrum sauna lag op een hoge bank een vrouw van een jaar of 40. Met haar hoofd richting muur en haar benen richting de rest van de sauna. Ze lag met opgetrokken benen ťn wijdbeens, waardoor de hele sauna een riant uitzicht had op een wijd opengesperde vagina.....En ze lag niet te slapen of zo.
Waarom doet men zoiets? Is het een houding van alles-moet-kunnen, of hebben ze het eenvoudig niet in de gaten of is het exhibitionisme?
Ik snap dat men het prettig vind om te liggen maar moet dat nou zo? Als deze mevrouw met haar benen richting muur was gaan liggen, kon niemand iets zien. Of ze zou er haar handdoek wat voor kunnen trekken.
Soms zie mannen ook wel eens zo liggen, maar bij vrouwen vind ik het aanstootgevender omdat je zo letterlijk inkijk hebt.

Ik kom vaak in de sauna, maar vind het over het algemeen wel meevallen hoe zowel mannen als vrouwen er bij liggen/zitten of lopen.
Wat ik eigenlijk het meest irritant vind, is vrouwen die heel preuts met een handoek omlopen en daaroverheen dan nog een badjas.
Leuk om ernaar te kijken, wanneer ze dat uittrekken. Nee dan val je pas op!
Groetjes Linda

Ik ken die mev. niet maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zoiets doet vanuit exhibitionisme ofzo. Ik lig als ik zo ga liggen ook met mijn hoofd tegen de muur maar dat komt omdat ik het gewoon onnatuurlijk aan vind voelen om tegen de muur aan te kijken in de sauna. En de bankjes hier zijn van een breedte dat het niet mogelijk is om je benen heel erg wijd open te doen. De saunacabine is hier ook een beetje donker dus zoveel valt er niet te zien hoor. En je komt ook niet in de sauna om andere te gaan bekijken.
Naar boven
Erwin
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Vr Mei 14, 2010 6:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

Al weer een paar jaar geleden was ik naar de sauna in Putten en kwam er een bus met huisvrouwen aan.
Ze waren op pad met een jaarlijks uitje en zouden naar een zwembad gaan, maar het was dus de sauna geworden. (waarschijnlijk zwembad gezegd omdat anders de helft niet mee zou gaan).
Deze dames hadden dus ook hun badpakken mee zodat een aantal dames de gehele dag in hun badpak met badjas er over heen op het terras hebben zitten kakelen.

De buschauffeur heeft overigens wel genoten van de sauna tijdens werktijd. Laughing

Erwin

Sauna now, work later!
www.beautybylight.nl
www.iplopleiding.nl
www.bbl-ipl.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Eelco
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Zo Mei 16, 2010 1:25 am    Onderwerp: Reageer met quote

Erwin schreef:
Al weer een paar jaar geleden was ik naar de sauna in Putten en kwam er een bus met huisvrouwen aan.
Ze waren op pad met een jaarlijks uitje en zouden naar een zwembad gaan, maar het was dus de sauna geworden. (waarschijnlijk zwembad gezegd omdat anders de helft niet mee zou gaan).
Deze dames hadden dus ook hun badpakken mee zodat een aantal dames de gehele dag in hun badpak met badjas er over heen op het terras hebben zitten kakelen.

De buschauffeur heeft overigens wel genoten van de sauna tijdens werktijd. Laughing

het moraal van je verhaal ben ik ff kwijt hoor betreffende het topic :s
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Zo Mei 16, 2010 10:39 am    Onderwerp: Reageer met quote

Linda 72 schreef:
Anna schreef:
........................

Ik kom vaak in de sauna, ..................................................
Wat ik eigenlijk het meest irritant vind, is vrouwen die heel preuts met een handoek omlopen en daaroverheen dan nog een badjas.
Leuk om ernaar te kijken, wanneer ze dat uittrekken. Nee dan val je pas op!
Groetjes Linda
[/quote]

Het ging om dit citaat van Linda in haar reactie. Alleen haar reactie kwam een beetje verkeerd over doordat haar reactie tussen een andere quote terecht kwam.
Ik moest ook even een 2e keer kijken en lezen. Wink
Naar boven
Linda 72
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Zo Mei 16, 2010 1:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dom, dom, sorry Kevin Embarassed
Naar boven
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Zo Mei 16, 2010 4:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@Linda: ach kan gebeuren, is mij ook wel eens overkomen.
Wink
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Vraag en Antwoord (Medisch) Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

Ga naar: