SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

Sauna en incontinentie???

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Vraag en Antwoord (Medisch)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dolfijna3
Los entree

BerichtGeplaatst: Zo Sep 06, 2009 3:47 pm    Onderwerp: Sauna en incontinentie??? Reageer met quote

Hallo allemaal. Ik ga graag naar de sauna en geniet hier altijd enorm van. Nu wil ik een vriendin van mij meenemen, echter zij durft niet omdat ze incontinent is. Nu had ik tegen haar gezegd dat ik wel even op internet zou kijken hoe de ervaringen zijn, maar ik kan helemaal niets vinden over urine verlies en de sauna. Heeft iemand hier ervaringen mee? Groetjes Dolfijna3.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Ma Sep 07, 2009 2:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nee, ervaring heb ik hier (gelukkig) niet mee. Ook ken ik helaas geen ervaringen van anderen hiermee. Ik denk wel dat eventuele hinder of ongeschiktheid om naar de sauna te gaan afhangt van de mate waarin men last heeft van urineverlies en hoeveel. Wel zal het, neem ik aan, zo zijn dat je op een gegeven moment wat minder last van urineverlies kunt hebben als je eenmaal flink aan het zweten bent.
Ik ben benieuwd wat anderen zoals Erik (van Saunastudie.nl) hierover weten te melden. Je kan ook altijd even kijken op de site van saunastudie.nl of daar misschien nog ergens een antwoord op staat. Wink
Naar boven
Dolfijna3
Los entree

BerichtGeplaatst: Ma Sep 07, 2009 3:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Kevin. Bedankt voor je reactie en tip. Ik heb inmiddels ook de vraag bij Saunastudie.nl neergelegd. Wij wachten af. Gr. Dolfijna3.
Naar boven
prinses43
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Di Sep 29, 2009 1:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sorry, maar ik denk niet dat ze kan gaan Confused is niet echt fris als er opeens wat gaat lopen.
Naar boven
Dolfijna3
Los entree

BerichtGeplaatst: Di Sep 29, 2009 6:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Prinses43. Dank voor je reactie. Ik heb tegen mijn vriendin gezegd dat we de sauna voor gezien laten en op zoek gaan naar een beautydag zonder sauna. Gr. Dolfijna3.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    SaunaGids forum index -> Vraag en Antwoord (Medisch) Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: