| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
prinses43 Master of Sauna

|
Geplaatst: Wo Mei 09, 2007 9:36 pm Onderwerp: |
|
|
Jawellll, Olien: Aromamelanges: Naaldbos en Frisse bries  |
|
| Naar boven |
|
 |
saunastudie.nl Jaarkaart

Geregistreerd op: 4-12-2006 Berichten: 199 Woonplaats: Zandhuizen/Sânhuzen
|
Geplaatst: Di Okt 16, 2007 5:38 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb inmiddels een originele vilten Russische saunahoed te pakken gekregen en kan jullie vertellen dat iedereen met zo'n hoed 20 minuten in een sauna van 110 grC bij een vochtigheid van 30% kan blijven zitten! Wel een heel gepuzzle zo'n Russische website maar voor velen is zo'n hoed een uitkomst.
Erik _________________ Qualityfreaks in Wellness en Leisure. Kijk op www.Qualityfreaks.biz (advisering & begeleiding) en www.WellnessProfs.nl (werk & opleiding)
Zin in shoppen? Pro's kijken op www.saunawebshop.com en consumenten op www.natuurlijkegeuren.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
kevin8 Master of Sauna
|
Geplaatst: Wo Okt 17, 2007 9:49 am Onderwerp: |
|
|
| saunastudie.nl schreef: | Ik heb inmiddels een originele vilten Russische saunahoed te pakken gekregen en kan jullie vertellen dat iedereen met zo'n hoed 20 minuten in een sauna van 110 grC bij een vochtigheid van 30% kan blijven zitten! Wel een heel gepuzzle zo'n Russische website maar voor velen is zo'n hoed een uitkomst.
Erik |
Nou Prinses, nu weet je dus wat je in je assortiment moet nemen!!!
 |
|
| Naar boven |
|
 |
grijzewolf 50 Badenkaart

|
Geplaatst: Zo Okt 26, 2008 2:14 pm Onderwerp: |
|
|
| saunastudie.nl schreef: | Ik heb inmiddels een originele vilten Russische saunahoed te pakken gekregen en kan jullie vertellen dat iedereen met zo'n hoed 20 minuten in een sauna van 110 grC bij een vochtigheid van 30% kan blijven zitten! Wel een heel gepuzzle zo'n Russische website maar voor velen is zo'n hoed een uitkomst.
Erik |
Jammer dat er geen foto is gemaakt. lijkt me een zeer grappig gezicht. Net zoiets als sokken aan in bed tijdens..... |
|
| Naar boven |
|
 |
saunastudie.nl Jaarkaart

|
Geplaatst: Zo Okt 26, 2008 7:59 pm Onderwerp: |
|
|
Nu is mijn hoed tijdens het sauna-event gebruikt en beschik ik over zeer aantrekkelijke foto's. Ik weet alleen niet of de drager het op prijs stelt dat ik deze foto's publiceer!?? _________________ Qualityfreaks in Wellness en Leisure. Kijk op www.Qualityfreaks.biz (advisering & begeleiding) en www.WellnessProfs.nl (werk & opleiding)
Zin in shoppen? Pro's kijken op www.saunawebshop.com en consumenten op www.natuurlijkegeuren.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
Erwin Jaarkaart

|
Geplaatst: Ma Okt 27, 2008 1:13 am Onderwerp: |
|
|
| saunastudie.nl schreef: | | Nu is mijn hoed tijdens het sauna-event gebruikt en beschik ik over zeer aantrekkelijke foto's. Ik weet alleen niet of de drager het op prijs stelt dat ik deze foto's publiceer!?? |
Je kunt de foto's zo bewerken zodat de drager niet meer herkenbaar is.  _________________ groeten,
Erwin
Sauna now, work later!
www.beautybylight.nl
www.iplopleiding.nl
www.massageraalte.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
saunastudie.nl Jaarkaart

|
|
| Naar boven |
|
 |
Erwin Jaarkaart

|
Geplaatst: Ma Okt 27, 2008 5:58 pm Onderwerp: |
|
|
Je denkt toch echt niet dat ik met een (sauna) hoed ga lopen.
Vergeet dat maar.
In mijn gedachten lijkt het op een Tirolerhoed, veel plezier ermee.  _________________ groeten,
Erwin
Sauna now, work later!
www.beautybylight.nl
www.iplopleiding.nl
www.massageraalte.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
Koentje3 Los entree
|
Geplaatst: Ma Nov 10, 2008 3:40 pm Onderwerp: Re: saunahoed |
|
|
| iris_saxo schreef: | Ik weet niet of het echt "medisch" is :
gisteren in de sauna zag ik 2 mensen met een soort hoed (vilten ?) zitten. Je kon die hoed daar ook kopen.
De gewoonte zou afkomstig zijn vanuit Rusland. Omdat daar de temperatuursverschillen groter zijn en omdat het hoofd het meest kwetsbare gedeelte is, of zoiets.
Ik kon er iets van begrijpen, als je die muts dan op zou zetten als je de sauna verlaat. Maar met de muts in de sauna ???
Weet iemand hier meer over te vertellen ? |
Ik ben echt al een tijd op zoek naar zo'n "tsjapka"! In welke sauna heb je deze gevonden als ik vragen mag?
Mvg,
Koen. |
|
| Naar boven |
|
 |
oeroek 50 Badenkaart
|
Geplaatst: Wo Nov 19, 2008 4:38 pm Onderwerp: |
|
|
haha, stel je voor hoe dat eruit ziet op de badkledingdagen, Een badpak en hoed, alsof er zometeen sneeuw uit de lucht gaat vallen.
"hoed toegestaan, badpak thuislaten aub" _________________ Ik schrijf ook op www.saunaenthermen.nl. |
|
| Naar boven |
|
 |
SaunaBar 50 Badenkaart

|
Geplaatst: Do Nov 20, 2008 5:27 am Onderwerp: |
|
|
Nou, er zitten nog beste leuke tussen, hoor.
Diverse kleuren voor jaargetijden of aansluitend aan seizoenenmode

_________________ http://ikhouvansauna.hyves.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
iris_saxo 10 Badenkaart
|
Geplaatst: Zo Nov 23, 2008 5:30 pm Onderwerp: Re: saunahoed |
|
|
| Koentje3 schreef: | [
Ik ben echt al een tijd op zoek naar zo'n "tsjapka"! In welke sauna heb je deze gevonden als ik vragen mag?
Mvg,
Koen. |
In de Espace in Kalmthout verkopen ze die, maar je kan ze ook online vinden hoor. |
|
| Naar boven |
|
 |
PieterBVD 10 Badenkaart

|
Geplaatst: Do Dec 11, 2008 8:58 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb een site gevonden waar je ze kunt krijgen.
www.saunamutsen.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
Erwin Jaarkaart

|
|
| Naar boven |
|
 |
oeroek 50 Badenkaart
|
Geplaatst: Ma Dec 22, 2008 5:20 pm Onderwerp: |
|
|
nu afwachten tot het doorbreekt en iedereen met een hoofddeksel in de sauna zit. _________________ Ik schrijf ook op www.saunaenthermen.nl. |
|
| Naar boven |
|
 |
|