SaunaGids forum index
Alles over de sauna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SaunaGids forum index Naar SaunaGids Website SaunaGids forum index

besneden mannen en bekijken/bekeken worden
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> Vraag & Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Als besneden man naar de sauna kan dat
ja waarom niet, ik kijk niet
73%
 73%  [ 14 ]
ja, maar ik kijk er wel naar hoor
21%
 21%  [ 4 ]
Nee, dat is te uitdagend
5%
 5%  [ 1 ]
Geen mening
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 19

Auteur Bericht
Bootje69
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Dec 15, 2006 9:37 am    Onderwerp: besneden mannen en bekijken/bekeken worden Reageer met quote

Hi wij hebben een Marokkaan in de familie (nouja alleen uiterlijk is hij nog Marokkaan) en het gesprek kwam laatst op de besnijdenis.
Nou weet ik dat veel mannen en vrouwen een besneden man mooier vinden (ik zelf ook)
Maar: is het niet zo dat een besneden man veel meer bekeken wordt in de sauna? Zeker een strak besneden, omdat dan ook in slappe toestand van de penis de ehhhh "hoed" gewoon helemaal vrij is, (goh wat zeg je dat netjes zeg) en dat valt op natuurlijk....
Dus wordt daar (meer) naar gekeken en HOE wordt daar naar gekeken???? (ja met de ogen dat weet ik Laughing
Naar boven
nicky
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Vr Dec 15, 2006 9:49 am    Onderwerp: Reageer met quote

besneden of niet, schaamhaar of niet.
Lekker belangrijk! Daar ga je toch niet voor naar de sauna? Mij maakt het niet uit hoor. Vraag mij ook af waarom het elke keer hier op het forum over seksueel getinte onderwerpen gaan. Ik snap wel dat je daar bloot rondloopt maar ik kom voor de sauna en niet voor de blote mensen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
kevin8
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Vr Dec 15, 2006 9:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wel ik kijk er niet naar, let er niet op. Het enige wat ik wel vind is dat men hier in Nederland ZELFde keuze moet kunnen maken of men besneden wil worden. Ik vind het persoonlijk zeer verwerpelijk dat er ouders, mensen zijn die dat alvast voor hun kind bepalen. Zeker zo verwerpelijk vind ook de vrouwenbesnijdenis.
Wanneer het iemands eigen vrije keuze, wil is, dan heb ik er geen moeite mee. En bij sommige mensen zal het best estetisch mooier zijn, doch ik let er zelf niet zo op. Het valt mij eerder op als er dan ook nog piercing(s) zijn aangebracht en bijvoorbeeld een cockring. Dit laatste is ergens ook verwerpelijk, daar het voor die dragers een hulpmiddel is om langer een recht paaltje te hebben en dat hoort mijns inziens niet in een net saunabedrijf thuis. Ze kunnen hem immers toch ook afdoen?
Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Assepoes
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Vr Dec 15, 2006 10:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

nicky schreef:
Vraag mij ook af waarom het elke keer hier op het forum over seksueel getinte onderwerpen gaan.

En dat weet je nu (na 8 hele dagen en 7 berichten) al? Vind het persoonlijk wel meevallen hoor, met sexueel getinte onderwerpen. Maar oke...

Ik denk wel dat ik, mocht er een besneden jongeheer langslopen, mijn ogen wel even zouden afglijden. Maar vrouwen kunnen dat veel subtieler, dus dat valt vast niet op Wink
Vind het persoonlijk geen probleem hoor. Tuurlijk houd je het kijken altijd wel een beetje, we leven sowieso wel in een cultuur van kijken en bekeken worden, denk niet dat dat in de sauna anders is. Maar om een man nou om zijn besneden onderdaan te veroordelen? Nee, daar zie ik het nut niet van in. Dus ook hij moet gewoon naar de sauna kunnen gaan Smile
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Vr Dec 15, 2006 10:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

Oh, ik bedoelde het niet negatief hoor! Sorry als dat zo overkwam.
Ik bedoel ermee te zeggen dat dat misschien dus wel de reden is dat i.dd veel mensen niet naar de sauna gaan. Omdat ze zich onzeker voelen over hun lichaam.
Juist als ze er anders uitzien als andere mensen.
En inderdaad die cockingen e.d. mogen van mij ook wel af. Zo werk je het kijken natuurlijk ook in de hand.
Naar boven
Bootje69
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Dec 15, 2006 10:28 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wat een cockring in de sauna????? Die zou het personeel er van mij terplekke af mogen knippen hoor, (met een heggenschaar) sorry maar dat kan toch echt niet?????
Nog even en ze lopen met een ...... nouja vul maar in
Naar boven
Frankie
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Vr Dec 15, 2006 8:38 pm    Onderwerp: Re: besneden mannen en bekijken/bekeken worden Reageer met quote

Bootje69 schreef:
Zeker een strak besneden, omdat dan ook in slappe toestand van de penis de ehhhh "hoed" gewoon helemaal vrij is, (goh wat zeg je dat netjes zeg) en dat valt op natuurlijk....
Dus wordt daar (meer) naar gekeken en HOE wordt daar naar gekeken???? (ja met de ogen dat weet ik Laughing

ik heb de eerste optie gestemd. vind het ook onzin om speciaal op zulke dingen te gaan letten. we zien allemaal wel eens wat, je hebt tenslotte allemaal ogen die ergens heen kijken, maar om het onderwerp nou zo aan te dikken.... mmm beetje overdreven.

overigens is mijn "hoedje" ook vrijwel altijd vrij terwijl ik niet besneden ben; ik kan niet zeggen dat ik meer bekijks heb dan andere bezoekers.
Naar boven
prinses43
Master of Sauna

BerichtGeplaatst: Vr Dec 15, 2006 10:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wat is een cokring? Shocked
Naar boven
Assepoes
LŲylymeester

BerichtGeplaatst: Vr Dec 15, 2006 10:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De trouwring van Jamie Oliver Wink

Nee, een ring die achter piemel en balzak zit (oke, moest ik ook even voor googlen hoor Cool ).
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Za Dec 16, 2006 1:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik word ook wel bekeken, maar volgens mij heeft dat meer te maken met het feit dat ik maar 50 kg weeg bij een lengte van 1,75m dan dat ik (om medische reden) besneden ben.
Groetjes vanuit een regenachtig Sittard maar gelukkig wel met een sauna in de tuin.
(zie mijn beste wensen)
Naar boven
Erwin
Jaarkaart

BerichtGeplaatst: Ma Dec 18, 2006 4:41 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben besneden (ook om een medische reden) en heb geen schaamhaar, zal dus wel veel bekeken worden. Embarassed
Als er mensen zijn die het te uitdagend vinden en daar een probleem mee hebben kijken ze maar een andere kant op of blijven in het vervolg maar thuis.
Ik heb ook geen probleem met piercings, dit zijn sierraden net als oorbellen bedoeld om jezelf mooier te maken, of mag de ene piercing (oorbellen) weer wel en de andere weer niet?
Een cockring (heb ik 1 maal gezien in een sauna) vind ik wel te ver gaan, omdat dit zuiver erotisch bedoeld is.

Erwin

Sauna now, work later!
www.beautybylight.nl
www.iplopleiding.nl
www.bbl-ipl.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Belni
Los entree

BerichtGeplaatst: Ma Dec 18, 2006 7:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

Erwin schreef:
Een cockring (heb ik 1 maal gezien in een sauna) vind ik wel te ver gaan, omdat dit zuiver erotisch bedoeld is.

Ook ik vind dit te ver gaan, wat is de volgende stap... een butt-plug (ook een mooi google woord)????
Naar boven
Bootje69
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Dec 18, 2006 8:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

Belni schreef:
Erwin schreef:

Ook ik vind dit te ver gaan, wat is de volgende stap... een butt-plug (ook een mooi google woord)????

Dat bedoelde ik dus ook, maar wilde het woord niet noemen.......
Naar boven
Bootje69
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Dec 18, 2006 8:36 am    Onderwerp: Re: besneden mannen en bekijken/bekeken worden Reageer met quote

Frankie schreef:
maar om het onderwerp nou zo aan te dikken.... mmm beetje overdreven.

overigens is mijn "hoedje" ook vrijwel altijd vrij terwijl ik niet besneden ben; ik kan niet zeggen dat ik meer bekijks heb dan andere bezoekers.

Hee Franke even een reaktie van mijn kant.
Ik bedoel dit absoluut niet erotisch (daar is dit forum niet voor)
Maar het was gewone nieuwsgierigheid, omdat je overal op dit forum kunt lezen dat iedereen kijkt (of waarneemt) ja ik ook, nu wilde ik gewoon weten of er in zo'n "geval" meer wordt gekeken (of waargenomen).
Ik dik helamaal niets aan. Je vindt het onderwerp overdreven, maar je zit wel te vertellen dat je je voorhuid terugtrekt de hele dag..... (laat je dan besnijden, maar da's een heel andere diskussie, die hoort hier niet)
Maar toch stel ik je eerlijke antwoord wel op prijs hoor.
Naar boven
nicky
50 Badenkaart

BerichtGeplaatst: Ma Dec 18, 2006 9:06 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zei in mijn reaktie seksueel getint maar dat was een beetje verkeerd uitgedrukt.
Het heeft natuurlijk niets met seks te maken. Laughing
Wat ik bedoelde is het volgende:
Ik heb een beetje zitten neuzen op het forum en er zijn veel mensen die nog nooit een sauna bezocht hebben, die op het forum terechtkomen.
Die mensen voelen zich als ze voor het eerst naar een sauna gaan toch misschien al een beetje onzeker omdat er naar hun gekeken wordt.
Tuurlijk wordt er gekeken...
Het gaat om de manier waarop je kijkt.
Er lopen zoveel verschillende mensen rond, dik, dun, groot, klein en ook de geslachtsdelen ( Smile ) zijn verschillend.
Goed, ik kijk er ook wel eens na. Niet starend maar gewoon vluchtig.
Maar daar gaat het niet om in de sauna. Het gaat om de sauna zelf, niet om de mensen.
Denk ook aan jezelf en aan je eigen lichaam. Besneden zijn is juist heel schoon er kan niets tussen gaan zitten. Hetzelfde geld naar mijn idee over schaamhaar, het niet hebben daarvan is naar mijn mening veel schoner.
Wat betreft die cockringen e.d. naar mijn mening hoort het personeel daa wat van te zeggen, vind het niet passen in een sauna.
Ik neem mijn dildo toch ook niet mee?
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SaunaGids forum index -> Vraag & Antwoord Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

Ga naar: